wojox
30-11-16, 12:46
Witajcie.
Hania odmówiła posłuszeństwa. Pękł przewód łącząc silnik z górną częścią chłodnicy i trysnął na wszystko co jest pod maską :mad:
Najprawdopodobniej będzie to UPG, ale chciałbym Was zapytać co myślicie na ten temat. Moje obserwacje:
1.Przez ostatnie 15tys km spalanie zwiększyło się z 8-9L na 11-12L.
2.Coraz większe kłęby białego dymu z wydechu (dodam ze jest zamontowana instalacja LPG niesekwencyjna)
3.Ciągle ubywający płyn ze zbiorniczka wyrównawczego.
4.Po zmianie przewodu od chłodnicy i odpowietrzeniu, po odkręceniu korka na odpalonym silniku poziom płynu chłodniczego podnosi się i wylewa z chłodnicy. Odpalanie na odkręconym korku chłodnicy spowodowało "wytrysk" płynu z chłodnicy na ~2 metry.
5. Charakterystyczny dźwięk "PSS" przy odkręcaniu korka chłodnicy po jeździe (bardziej brzmi jak otwieranie browara zapaliniczką ;) )
6. Pluje wodą z wydechu, silnik osłabł, pracuje jakby na 3 gary.
Co myślicie ? :) Od razu zabierać się za UPG czy sprawdzić coś wcześniej?
Hania odmówiła posłuszeństwa. Pękł przewód łącząc silnik z górną częścią chłodnicy i trysnął na wszystko co jest pod maską :mad:
Najprawdopodobniej będzie to UPG, ale chciałbym Was zapytać co myślicie na ten temat. Moje obserwacje:
1.Przez ostatnie 15tys km spalanie zwiększyło się z 8-9L na 11-12L.
2.Coraz większe kłęby białego dymu z wydechu (dodam ze jest zamontowana instalacja LPG niesekwencyjna)
3.Ciągle ubywający płyn ze zbiorniczka wyrównawczego.
4.Po zmianie przewodu od chłodnicy i odpowietrzeniu, po odkręceniu korka na odpalonym silniku poziom płynu chłodniczego podnosi się i wylewa z chłodnicy. Odpalanie na odkręconym korku chłodnicy spowodowało "wytrysk" płynu z chłodnicy na ~2 metry.
5. Charakterystyczny dźwięk "PSS" przy odkręcaniu korka chłodnicy po jeździe (bardziej brzmi jak otwieranie browara zapaliniczką ;) )
6. Pluje wodą z wydechu, silnik osłabł, pracuje jakby na 3 gary.
Co myślicie ? :) Od razu zabierać się za UPG czy sprawdzić coś wcześniej?