Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Kolektor ssący od D15Z8 - D16Z6 problem....



Djadi
03-09-08, 09:44
hej chłopaki pomóżcie dzisiaj odebrałem paczuszkę a w niej kolektor ssący od D16Z6 :D pełny kompletny i tak zaczełem poruwnywac z moim i się rozczarowałem suchajcie co to jest..? znajduje się u mnie na kolektoże D15Z8 a na kolektoże od D16 brak
http://img161.imageshack.us/img161/2325/20080903622nl7.th.jpg (http://img161.imageshack.us/my.php?image=20080903622nl7.jpg)jest podłączone do tegohttp://img161.imageshack.us/img161/8817/20080903623ck6.th.jpg (http://img161.imageshack.us/my.php?image=20080903623ck6.jpg) a tak to wygląda w całościhttp://img161.imageshack.us/img161/5010/20080903625lx3.th.jpg (http://img161.imageshack.us/my.php?image=20080903625lx3.jpg) czy to oznacza że nie podejdzie mi kolektor od D16 :(...załamka



to cos to EGR(zawor odpowiadajacy za powtorne splanie spalin)
nie jest to nie zbedne do dzialania silnika, moze bedzie mozna tego nie uzywac. ciekawe jak to jest w glowicy rozwiazane...moz ewystarczy podlaczyc kolktord16 i bedzie ok, choc pewnikiem check engin wyskoczy...

Czy ma ktoś jeszcze jakieś pomysły jak to obejść? może ktoś już montował kolektor od D16Z6 w D15Z8? piszcie wszystko jak macie jakieś info ludzie coraz biedniejsze te forum na hondatech zadałem temat i juz rozkminili :P

dystans6
13-09-08, 16:57
budowa Twojego kolektora jest przy łaczeniu z głowicą całkiem inna masz w srodku dodatkowe kanały do tego całego kółka z czujnikiem, a to przez to że ten silnik to Vtec-e, niby ekonomiczny:P

rem36
13-09-08, 19:55
to egr jak ktos tam napisal, potrzebne jest podczas pracy trybu econo ktory w przypadku takich modow jak rozumiem mas zi tak gdzies, w takim wypadku mozesz to sobie odlaczyc i bedzie "ok" , to pewnie nie jedyna rzecz ktora nei bedzie pasowala :) Co ciekawe glowica z z6 masz wyjsc na egr mimo ze kolektor go nei ma od poprostu trzaskali jeden odlew. Co ciekawe ecu obd1 nei wyrzuca bledu braku egru ale obd2 moze juz sie polapac ze go nei ma ;)