Zobacz pełną wersję : SWAP z D16Y3 do...???
Ogólnie bardzo lubie moja Hanię, dlatego postanowiłem przy niej pozostać. Nadwozie MB1, praktycznie kompletne wyposażenie (bez skóry oczywiście;)) dla mnie wystarczy. Mam silniczek jak w temacie D16Y3 114HP (non Vtec) i teraz na co go zamienić żeby nie przesadzić ?? Silnik niby jeszcze daje radę ale zauważyłem że zaczyna podbierać olej. Czytam posty z tego forum i zastanawiam się nad tym co byłoby najrozsądniejszym wyjściem czy B16A2 czy też B18C4 - a może to w ogóle nie realne ?? Doradźcie!!! Moce tych jednostek jak wyczytałem z tabeli zbliżone 160 i 170 KM ale czy obydwie kompatybilne są z nadwoziem MB1 ?? A może lepiej rozejrzeć się za silniczkiem z rodziny D series coś w stylu D16Y2 z Vtec ?? (126 KM) ?? Jestem w stanie zdobyć praktycznie każdy z tych silników oczywiście z Anglii z pełnym osprzętem tylko kwestia który ??
P.S. no i oczywiście polećcie dobrego Tunera :D
EMG ma na sprzedaż b18c4 z montażem w dobrej cenie tyle że we Wrocławiu :)
W dobrej cenie to znaczy ??
no to trzeba by jego zapytać :) wal do niego na priv
Tylko że ja tak naprawdę silniczek mogę mieć za "grosze" więc tylko dobry warsztat będzie mi potrzebny do szczęścia no i najlepiej w okolicach Warszawy byłoby super. Ale dzięki za namiar :)
Jeżeli można to tylko proszę o radę który z tych silniczków byłby najodpowiedniejszy do mojej Hani.
Oczywiście mając na uwadze stosunek mocy do "ceny". W tym przypadku cena jest ilość modyfikacji jakie trzeba przeprowadzić podczas przekładki. ( np. modyfikacja wiązki elektrycznej, mocowań silnika itp.) Cena zakupu jak dla mnie nie stanowi w tym przypadku problemu i każda z tych wersji kosztować będzie podobnie. Z góry dzięki za radę :)
Skoro te silniki mozesz miec w podobnej dobrej cenie to:
b18c4-najlepsze osiagi,prosty swap tylko z wiazka przerobka obd
d16y2-osiagi lepsze ale bedzie Ci malo, swap jeszcze latwiejszy bo i to i to D seria wiec osprzet zostaje
b16-osiagi duzo lepsze ale nie wychodzilo w tej budzie wiec moze byc rzezba z mocowaniami silnika i wiazka ja bym odradzal patrz b18 :D
No i takiej odpowiedzi oczekiwałem - wielkie dzięki :)
zed - mocowania b16 = mocowania b18. gdzie rzeźba?
przekladke sprawnie zrobisz w ssgarage.pl
Dzięki za namiary Pati - a orientujesz się mniej więcej w jakich granicach oscyluja koszty takiej przekładki ??
mają przykładowy cennik na stronce - SWAP - jakieś 1800 pln - hehehe. Śmieszy mnie to z deka bo kolo z Angli powiedział, że puści mi całe auto za 1200 pln :D - no ale co tam takie realia :rolleyes: - teraz zaczynam się zastanawiać czy robić SWAP do mojej Hani czy wyszperać na wyspach taka samą i zrobić przekładkę :D ( żarcik )
no to zawijasz rękawy i jedziesz. 18 stówek w kieszeni.
No niekoniecznie - miałem na myśli zamianę "Angola" na "Polaka" znaczy żeby sie po normalnej stronie jeździło :rolleyes: a tego sobie w garażu sam nie zrobię. Zastanawiam się tylko co byłoby mniej skomplikowane czy SWAP czy dostosowanie Angola.:confused:
mają przykładowy cennik na stronce - SWAP - jakieś 1800 pln - hehehe. Śmieszy mnie to z deka bo kolo z Angli powiedział, że puści mi całe auto za 1200 pln :D - no ale co tam takie realia :rolleyes: - teraz zaczynam się zastanawiać czy robić SWAP do mojej Hani czy wyszperać na wyspach taka samą i zrobić przekładkę :D ( żarcik )
1200 ale za jaki samochod?jaki silnik?na kolach czy robita?Zebys nie kupil jakiejs padliny z 300tys. przebiegiem i od razu $ na remont.Ja bym z dwoch skladal 1 w PL jak masz takie ceny.BTW Honda nie bardzo sie nadaje do przekladki kiery....To co Ci zostanie mozna na mody :D bo 5d troche ciezkie jest
Pati dzieki za info z tymi mocowaniami
aaa... chcesz przekładać z prawej na lewą... powodzenia :)
1200 ale za jaki samochod?jaki silnik?na kolach czy robita?Zebys nie kupil jakiejs padliny z 300tys. przebiegiem i od razu $ na remont.Ja bym z dwoch skladal 1 w PL jak masz takie ceny.BTW Honda nie bardzo sie nadaje do przekladki kiery....To co Ci zostanie mozna na mody :D bo 5d troche ciezkie jest
No ja już teraz mówię tylko i wyłącznie o B18C4 oczywiście na kołach, bo zamierzam nim przyjechać no i sprawdzony - raczej nie mam, aż takiego ciśnienia żeby wkładać szroty i robić sobie problem - zaczęło sie od tego że chciałem sam silnik ale koleś mówi że cena za sam silnik jest taka sama jak za całość więc nie ma się co zastanawiać , no i oczywiście dla mnie znajdzie "perełkę" :D więc czekam na znak, w tej chwili ma kilka ale ja byle czego nie chcę. Oczywiście samochód przywlokę do Polski i tutaj będę go dopieszczał inna opcja nie wchodzi w grę. Jak mówicie że przekładka kiery to za dużo zachodu to pozostanę przy SWAP-ie silnika, ale chciałem sie upewnić. Kolega QowaX z Empire się zadeklarował ;).
Może jakieś rady o czym powinienem pamiętać przy takiej operacji, z czym mogą być ewentualnie jakieś problemy, czego należy unikać itp. ??
zed - mocowania b16 = mocowania b18. gdzie rzeźba?
przekladke sprawnie zrobisz w ssgarage.pl
No Pati, pierwszy raz się z Tobą muszę nie zgodzić, łapa tylna jest w 5d inna niż w 3d, b16 jeśli dostanie będzie z 2d/3d/4d więc tylną łapę musi kupić w ASO od B18
tylna łapa z 5d = łapa z 5gena (EG). inna tylna łapa jest w 6gen (EK).
tylna łapa z 5d = łapa z 5gena (EG). inna tylna łapa jest w 6gen (EK).
Nie zakładam kupienia tak starego silnika :p
D16y2 i B18C4 to VIg, więc B16A2 też raczej z szóstki :cool:
angol to angol. nie mieszaj go do japończyków :p ;)
O bardzo przepraszam - moja Hania ma polski paszporcik :p
P.S. czyli stanęło na tym że żadnych łap kupować nie trzeba ??
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.