PDA

Zobacz pełną wersję : Wymiana tylnej pasty z łożyskiem - 5 srub a 4 otwory w katalogach



szuzdii
14-11-16, 16:35
Witam,

Pacjent, Honda Civic 7gen 2004r 1.6 sport benz.
Problem jak zdążyłem zauważyć już znany i dosyć powszechny. Siadło łożysko lewy tył, doczytałem się że z tyłu wymieniamy łożysko razem z piastą, z przodu same łożysko ( jestem od niedawna właścicielem swojej 1 hondy )
Ok, myślę sobie, spoko, wklepuje w neta dane itd, patrze na katalogi, a w opisie piast, 4 otwory na śruby, ale zaraz, przecież z tyłu jest 5 śrub .. Więc jak mam dobrać piastę z łożyskiem kiedy we wszystkich katalogach sa 4 otowry ?

Z góry dzięki za każdą poradę.

siara87
14-11-16, 19:41
bierz od ep3, tez nie moglem znalezc do ep4 i od typera znalezli w sklepie bez prolemu

Mierzej
15-11-16, 11:38
Przed lift ma 4, po lift 5.
Powinno od Tajpy pasować

szuzdii
15-11-16, 14:44
czytałem właśnie o tych z Type'ra ale gdzieś wyczytałem że od typera srednica jest wieksza bo ma wieksze heble ? czy to prawda ? Ori czesc 720 zl.. nie stać mnie narazie na takową :( A jeżeli od Typera to z którego roku ?

siara87
15-11-16, 16:40
Pasuje bez problemu, zakladalem u siebie bo po katalogu nie mogli znalezc do polifta, nie pamietam dokladnie ale zamiennik kosztowal cos kolo 150zl