Zobacz pełną wersję : Silnik D14Z6 75KM w VII genie czy istnieje?
Panowie jak to jest ostatecznie z silnikiem D14Z6 w VII genie, czy istnieje wersja 75KM? We wszystkich wyszukiwarkach części zamiennych jest taki wariant do wyboru. Oznaczenie takie samo jak dla wersji 90KM. Co z tym jest ostatecznie, drążył ktoś temat?
http://images81.fotosik.pl/134/c7f124096f0d3f81.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/c7f124096f0d3f81)
http://images83.fotosik.pl/134/cd949321a81d010e.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/cd949321a81d010e)
http://images81.fotosik.pl/134/e60fa67fb0d2d2f7.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/e60fa67fb0d2d2f7)
Zobacz kod silnika..
Ten sam co 90KM.
Pewnie jakieś ograniczenie mocy dla mniejszego OC na zachodzie,
tak jak było z uszczelką pod przepustnicą w VI Genie
w takim razie jak zdiagnozować czy silnik ma 75KM lub 90KM wiadomo skoro ten sam kod/oznaczenie silnika a inna moc? Słyszałem właśnie o VI genie że coś usuwano i robiła się wersja mocniejsza. Wierzyć zapisom w dowodzie rejestracyjnym i karcie pojazdu?
Marecki Ty masz wersje 75KM?
A ile masz w dowodzie? Raczej powinno się zgadzać. W VI generacji miałem 75 KM. Jeśli dobrze pamiętam to była to wersja na Niemcy, właśnie dla niższego OC przygotowana jak kolega wcześniej pisał. Na przepustnicy była zwężka a w ASO można było za pare zł dokupić niby przejście od 90 KM. Wykonałem to dawno temu i jakaś tam różnica się pojawiła. Jest wiele wątków na ten temat na forum odnośnie VI gen. W VII ja jeszcze tego nigdy nie widziałem
No właśnie problem w tym, ze w dowodzie nie jest wpisana moc, wiec sam do końca nie wiem.
co do tego d14z6 to ne wiem jak to sie dokladnie ma ale maja mala przepustnice d16v1 maja taka srednice jak w starych civicach przeustnice pozewnatrz takie same w srodku d14z6 dwa ktore mialem w rekach mialy mniejsze moze to je dlawi na 75 hp, w dowod nie patrzylem ile bylo wbite i pod tylkiem tez ciezko bylo wyczuc bo 7 gen swoje wazy
Czyli D16V1 ma większą przepustnice coś na wzór 6 gena?
Natomiast D14Z6 mają mniejszą? Podejdzie ta od D16V1 do D14Z6 ? Z drugiej strony czy ja wiem czy to będzie miało jakikolwiek wpływ na "rześkość" tego "silnika"?
Tak patrząc pobieżnie to podobne ustrojstwa...
Lewa: D16V1 - Prawa: D14Z6
http://images84.fotosik.pl/257/78ab21b5ef38cf47.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/78ab21b5ef38cf47)
Jutro będe mial przepustnicę od D16V1 i dam ci znac czy jest taka sama jak w D14Z6... Kolektor, wszystkie czujniki itp są identyczne wiec wydaje mi sie że podejdą zamiennie. Na 100% jutro bede wiedział ;)
Pozdrawiam
Kamil
podobne sa ale przelot z 1 cm roznicy tak na oko bo nie mierzylem czujniki te same wiec podejdzie , swapowalem d14z6 na v1 to mialem okazje sie temu przyjrzec ,
w 6 genie wyjece zwezki dawalo 15 koni to i tu cos przepustnica dac powinna , ile tego nie wiem
jak chcesz modzic d14 to jeszcze mam grubszy wydechowy od d17 i ostry walek na zbyciu d17 non vtec
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.