Zobacz pełną wersję : d16v1 td04
witam potrzeboje pomocy w doborze gratow do mojej ep2 d16v1, przyszedl czas na td04 i nie wiem co bedzie lepsze:
kolektor wydechowy z jakiego silnika (do dospawania flanszy turbo z subaru)
kolektor ssacy ktory lepszy b16a1,b18c4,d15,f18,f22,k20,h22a jdm
przepostnca z b16a1,b18c4,d15,f18,f22,k20,h22a jdm
jakie wtryski z b16a1,b18c4,d15,f18,f22,k20,h22a jdm zeby nie trzeba by bylo z elektryka kombinowac
walek rozrzadu seria czy z d15,f18,f22,k20 czy inny
ewentualnie co jeszcze zeby dobrze gralo
dodam ze intercoller jest z evo 7, manualny boost control, 2,5" wydech z przelotowym tlomnikiem powerflow (co z samda lamda)
czy ecu da rade to ogarnac bez kombinacji z programowaniem
z gory dzieki
czy ecu da rade to ogarnac bez kombinacji z programowaniem
Uważasz, że będziesz dmuchał w silnik bez strojenia komputera ?
skąd wy się bierzecie z tymi durnymi pytaniami?
Ja proponuję kolektor wydechowy z jakiegoś 6 cylindrowego BMW, 2 się utnie, kolektor ssący z F22 i wałek z K20. Obojętnie który, wydechowy czy ssący. Złóż to z tym TD04 i powiedz ile wyszło bez strojenia.
Dużo czytania przed tobą bo to co piszesz to jakieś herezje :mad:
Co tu się dzieje... chyba jakaś marna prowokacja :X
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Hahaha XD miszcz
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Tu sie raczej niczego nie dowiesz. Porozmawiaj z kims w prawdziwym swiecie, co takie instalacje montuje.
Tu sie raczej niczego nie dowiesz
jak to się nie dowie? niech zacznie czytać, ma setki tematów na tym forum z opisami i różnymi zestawieniami ;)
trzeba tylko chcieć znaleźć a nie czekać na gotowe ;)
Chodziło o to, że na każde pytanie "jak zrobić turbo" nie ma odpowiedzi w formie poradnika z ropisanym każdym kolejnym krokiem, częścią, śrubką i strojeniem. Jak wiadomo, tak powinno być zawsze nawet jeśli informacja przewinęła się już przez forum setki razy i nawet jak ktoś formułuje pytanie w tak skrajnie beznadziejny sposób jak autor wątku :D
Dandis1993
31-10-16, 13:30
wolsky1 przede wszystkim co masz już zrobione/ kupione do tego turbo. Silnik zostawiony w serii czy coś zmienione?
Przepustnice z h22/ b16 do tego ssący y8 lub z6. Jeśli masz więcej $ możesz pójść w kolektor skunka dedykowanego do starej D serii.
Kolektor wydechowy baran na flansze turbiny t3/t4.
Na starcie kup kompa do strojenia Ecumaster EMU, Det3 nie wiem czy to ogarnie. Bez strojenia to wgl nie ma sensu.
Jest temat na epklubie uturbionej epki D16V1 kute, ogólnie masa pracy włożone z wynikiem 305km niuta nie pamiętam. Robiła firma Proturbo. Może do nich uderz z tematem ;)
Mimo wszystko podejrzewam trolla.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.