Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : d16v1 td04



wolsky1
29-10-16, 00:55
witam potrzeboje pomocy w doborze gratow do mojej ep2 d16v1, przyszedl czas na td04 i nie wiem co bedzie lepsze:

kolektor wydechowy z jakiego silnika (do dospawania flanszy turbo z subaru)

kolektor ssacy ktory lepszy b16a1,b18c4,d15,f18,f22,k20,h22a jdm

przepostnca z b16a1,b18c4,d15,f18,f22,k20,h22a jdm

jakie wtryski z b16a1,b18c4,d15,f18,f22,k20,h22a jdm zeby nie trzeba by bylo z elektryka kombinowac

walek rozrzadu seria czy z d15,f18,f22,k20 czy inny

ewentualnie co jeszcze zeby dobrze gralo

dodam ze intercoller jest z evo 7, manualny boost control, 2,5" wydech z przelotowym tlomnikiem powerflow (co z samda lamda)

czy ecu da rade to ogarnac bez kombinacji z programowaniem

z gory dzieki

ŁysyWAF
29-10-16, 08:09
czy ecu da rade to ogarnac bez kombinacji z programowaniem


Uważasz, że będziesz dmuchał w silnik bez strojenia komputera ?

HakerPL1
29-10-16, 08:19
skąd wy się bierzecie z tymi durnymi pytaniami?

!markos
29-10-16, 14:05
Ja proponuję kolektor wydechowy z jakiegoś 6 cylindrowego BMW, 2 się utnie, kolektor ssący z F22 i wałek z K20. Obojętnie który, wydechowy czy ssący. Złóż to z tym TD04 i powiedz ile wyszło bez strojenia.

raczas
29-10-16, 14:14
Dużo czytania przed tobą bo to co piszesz to jakieś herezje :mad:

Jedras
29-10-16, 14:18
Co tu się dzieje... chyba jakaś marna prowokacja :X

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Lysy
29-10-16, 14:33
Hahaha XD miszcz

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Tiga
29-10-16, 19:26
Tu sie raczej niczego nie dowiesz. Porozmawiaj z kims w prawdziwym swiecie, co takie instalacje montuje.

HakerPL1
30-10-16, 02:15
Tu sie raczej niczego nie dowiesz


jak to się nie dowie? niech zacznie czytać, ma setki tematów na tym forum z opisami i różnymi zestawieniami ;)
trzeba tylko chcieć znaleźć a nie czekać na gotowe ;)

!markos
30-10-16, 15:54
Chodziło o to, że na każde pytanie "jak zrobić turbo" nie ma odpowiedzi w formie poradnika z ropisanym każdym kolejnym krokiem, częścią, śrubką i strojeniem. Jak wiadomo, tak powinno być zawsze nawet jeśli informacja przewinęła się już przez forum setki razy i nawet jak ktoś formułuje pytanie w tak skrajnie beznadziejny sposób jak autor wątku :D

Dandis1993
31-10-16, 13:30
wolsky1 przede wszystkim co masz już zrobione/ kupione do tego turbo. Silnik zostawiony w serii czy coś zmienione?
Przepustnice z h22/ b16 do tego ssący y8 lub z6. Jeśli masz więcej $ możesz pójść w kolektor skunka dedykowanego do starej D serii.
Kolektor wydechowy baran na flansze turbiny t3/t4.
Na starcie kup kompa do strojenia Ecumaster EMU, Det3 nie wiem czy to ogarnie. Bez strojenia to wgl nie ma sensu.
Jest temat na epklubie uturbionej epki D16V1 kute, ogólnie masa pracy włożone z wynikiem 305km niuta nie pamiętam. Robiła firma Proturbo. Może do nich uderz z tematem ;)

Saiti
03-11-16, 09:05
Mimo wszystko podejrzewam trolla.