Zobacz pełną wersję : h&r do seryjnych sprężyn... ej9
witam. Mam w garażu h&ry które się kurzą i zastanawiam się czy może by ich nie wcisnąć do mojej ejotki z tym że nie wiem czy to będzie banglać. W ejtce są prawie nowe amortyzatory. Z książeczki serwisowej wynika że są po przelocie 5 tysięcy km, założone w 2014r. Więc prawie nówki. Miał ktoś może kiedyś taką kombinację ? Generalnie mam zamiar kupić porządny gwint ale to na pewno nie w tym roku, więc była by to opcja przejściowa na kilka miesięcy.
Na seryjne amorki możesz zamontować sprężyny które maks obniżą -40 tak żeby nie wylało amorków od razu. Oczywiście nikt Ci nie zabroni zamontować innych sprężyn ale szkoda tych nowych amorków. Teraz pozostaje tylko pytanie jakie masz te springi h&r czy one będą w ogóle pasować do Twojego modelu.
Jeżeli chodzi o montaż obniżających sprężyn na seryjne amorki to sporo osób tak jeździ i raczej nikt nie narzeka. Ja osobiście nie narzekam.
Na seryjne amorki możesz zamontować sprężyny które maks obniżą -40 tak żeby nie wylało amorków od razu. Oczywiście nikt Ci nie zabroni zamontować innych sprężyn ale szkoda tych nowych amorków. Teraz pozostaje tylko pytanie jakie masz te springi h&r czy one będą w ogóle pasować do Twojego modelu.
Jeżeli chodzi o montaż obniżających sprężyn na seryjne amorki to sporo osób tak jeździ i raczej nikt nie narzeka. Ja osobiście nie narzekam.
pasować będą na 100% ściągane były z ej9 i polecą do ej9. Generalnie nie wymieniał bym z tym że problem jest taki że sprężyny są dość mocno skorodowane, gdyby było to powierzchowne to bym olał ale niestety nadają się do wymiany. Te hry są -35 przynajmniej tak na opakowaniu pisze, z tym że na poprzednim aucie z amorkami koni str.t z tego co pamiętam siadło -45... Jeszcze mam Vogtlandy -35. Rozchodzi się o to czy ogólnie będzie to jeździło a nie rozwali się na pierwszej dziurze :D .
będzie będzie ja tak latam już drugi rok i git, a mam mtsy -40 a amorkach delphi (przód) i kyb excel-g (tył)
Jak założysz hr na miękki seryjny amor... to na nierównościach będzie Ci bujało budą jak tramwajem wodnym na Bałtyku.. amorki nie będą miały siły wytłumić sprężyn. Na równej drodze będzie w miarę ok.. a na wszelkich dołkach, tarkach przed skrzyżowaniami, torowiskach i progach zwalniających - TRAGEDIA.
Po prostu, HR do Ej9 jest twardą sprężyną i trzeba naprawdę 'silny amorek' żeby je ogarnął.
Przecież nie od dzisiaj wiadomo, że każda obniżająca sprężyna działa źle z seryjnymi amortyzatorami. Mi już bokiem wychodzą te gadki "a ja jeżdżę i jest super, wszystko się poprawiło". G#wno się poprawiło, a nie wszystko.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.