Zobacz pełną wersję : Honda Problem dylemat
Witam, mam dylemat padła mi Panewka w D16Z6 coupe vi i tereaz nie wiem co mam chcialem odrazu wymienic na cos mocniejszego i rozmyslam miedzy k20a2 a b18c4 bez zadnych turbin, kompresorow chodzi mi oby wyciagnac najwiecej ile sie da bez turbo, czy moze lepiej bylo by zakuć silnik D16z6 tylko ze to sa kolosalne koszty. Robil ktos moze swapa na te 2 siniki prosze o rade co mam robic :)
Co prawda wielkich swapów nie mam za sobą, ale to nie znaczy że się nie mogę wypowiedzieć.
Wszystko zależy od budżetu i tego ile sam zrobisz. K wyjdzie najdrożej (choć wstawienie do kogoś aby ci zakuł d serię i dmuchnął wyjdzie jeszcze drożej), ale i najwięcej da się wycisnąć bez turbo (ale i każda przeróbka również wyjdzie najdrożej), B wyjdzie taniej do d, kucie + turbo, D + turbo wyciśniesz więcej niż z B, ale to zawsze dłubanie i to dość poważne i przy minimalnej pomyłce możesz stanąć kolejny raz przy tym samym dylemacie.
Osobiście jeśli budżet by mi pozwolił to stawiałbym na K serię, zwłaszcza że daje spore możliwości, jest coraz lepiej ogarnięta przez tunerów i jest coraz tańsza.
Kup auto z seryjnie mocniejsszym silnikiem, wyjdzie najtaniej i najlepiej :)
Kup auto z seryjnie mocniejsszym silnikiem, wyjdzie najtaniej i najlepiej :)
To też jest rozwiązanie (które sam w sumie wybrałem).
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.