Zobacz pełną wersję : Oświetlenie zegarów
Wujekstach
08-10-16, 19:08
Witam,
Z dnia na dzień pojawił się u mnie problem, mianowicie zdechła połowa oświetlenia tablicy zegarów. Tj, od lewej działa podświetlenie, wskazówka obrotomierza świeci, ale tylko połowa prędkościomierza, a z prawej na temperaturze i poziomie paliwa też ciemność.
Ciężko mi uwierzyć że z dnia na dzień przepaliły się wszystkie żarówki z jednej strony, więc myślę że to wina bezpiecznika. Ale raz, że nie potrafię go znaleźć, a dwa że nie stwierdziłem innych nie działających układów - jest prąd w zapalniczce, oświetlenie wnętrza działa, tak samo reflektory.
Czy ktoś miał już taki problem i/lub wie gdzie znajduje się jego przyczyna? Lub gdzie znaleźć bezpiecznik oświetlenia tablicy?
Nie ma bezpieczników do każdej żarówki w zegarach jest tylko jeden i to pewnie na spółkę z zapalniczka czy innym ustrojstwem. Wyciągać zegar albo żarówki albo jakaś ścieżkę spalił. Żarówki 1.4W nie wkładaj mniejszej mocy bo słabo swieci
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Podpinam się do tematu. Wiecie jakie żarówki wchodzą do podświetlenia pokręteł w EM2?
AtomLegend
26-12-16, 17:20
Mam podobny problem jak kolega @Wujekstach.Jak się zabrać do zdejmowania zegarów?Ma ktoś dobry opis z fotkami bo te z FAQ nie działają
marcin001984
27-12-16, 22:14
Mam podobny problem jak kolega @Wujekstach.Jak się zabrać do zdejmowania zegarów?Ma ktoś dobry opis z fotkami bo te z FAQ nie działają
Jakie auto?
AtomLegend
28-12-16, 12:04
Jakie auto?
Civic VII 1.6i 110KM Sport (hatchback 2005r.)
marcin001984
28-12-16, 23:32
Jeśli chodzi o demontaż zegarów to sprawa jest bardzo prosta. Chwytasz ten czarny plastik dookoła zegarów i delikatnie pociągasz do siebie trzymając za górną część/daszek. Powinny wyskoczyć dwie blaszki, uważaj żeby nie wpadły za obudowę kolumny kierowniczej. Potem odkręcasz trzy śrubki. Do jednej potrzebny będzie dość krótki śrubokręt krzyżakowy bo jedna ze śrubek umieszczona jest do góry nad zegarami. Po odkręceniu śrub delikatnie wyciągasz licznik i odpinasz dwie kostki elektryczne.
AtomLegend
05-01-17, 21:36
Faktycznie prosta sprawa.Górne blaszki sprężynują i spadają dlatego trzeba uważać,te dolne zostają na swoim miejscu.Miałem 6 spalonych żarówek z 11 zamontowanych.Pozdrawiam
BlackSheWolf
23-01-17, 14:47
A gdzie dostaliście żarówki 1.4? Nie mogę ich nigdzie dostać. Do ep2
analyzer64
23-01-17, 16:10
http://allegro.pl/zarowka-samochodowa-14v-1-4w-t5-wg-wskazniki-i6065612319.html
BlackSheWolf
23-01-17, 16:30
10 zł za sztukę... tam jest chyba 10 żarówek ? to 100. Nigdzie, nic taniej ?
1.2 są sporo tańsze ale nie wiem czy nie za słabe. Bo 2W to za dużo ?
analyzer64
23-01-17, 18:39
Miałem 1.2W w białym liczniku, świeciły jaśniej i nic się nie działo przez ponad pół roku. Potem zmieniłem na licznik ze zwykłego polifta, on jest już chyba na diodach SMD.
Oryginalne 1.4W kosztują nieco więcej niż te, które podlinkowałem ;)
Żarówek jest 11 ;)
Swego czasu wymieniałem wszystkie żarówki na Bosma T05 1.2W i nie zauważyłem różnicy w świeceniu.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.