Zobacz pełną wersję : Pomocy!!! Po swapie hania nie odpala
Witam Was wszystkich. Swapowałem moją hanię z D13B2 na D15B2, skrzynia komputer aparat wszystko miałem od D15 załatwiłem póżniej wiązkę (silnikową i kabinową) podłączyłem i... :eek: Brak iskry... Kręcić kręci ale nic poza tym... Podłączyłem inny komputer bo myślałem że uszkodzony i nic. Aparat dobry bo znajomy elektryk sprawdził ale nad resztą rozkłada ręce (mówił coś o immobiliserze ale znowu inny gościu twierdzi że nie było-nic już nie wiem) nie zabrałem tej głównej skrzynki bezpiecznikowej ze silnika ale mogę ją załatwić. Błagam POMÓŻCIE.
Witam ponownie. Hania odpaliła i jeżdzi (nawet dość żwawo) ale niestety nie powiem co było bo poprostu elektronik stwierdził że to tajemnica i nie powie... ;). Pozdrawiam wszystkich i dzięki za wszelką pomoc...
Hej. Posprawdzaj może czy są przejścia na wiązce pomiędzy komputerem a aparatem zapłonowym. No i sprawdź też czy jest wiązka odpowiednio podłączona. Lamka od silnika się zapala?
Ja mam tak w D15B2 , ale nie swapowanej. Jechałem jechałem i padła i teraz nie zapala, z kumplem sprawdziliśmy wiązki. Powiedzcie jak się mają sprawy aparatów zapłonowych, cewek w nich i czujnika magnetotronowego od wykorbienia? Jak to sprawdzić , albo czy ktoś to sprawdzał , na co zwrócić uwagę , bo jutro się za to zabieramy. Ktoś może ma jakieś jeszcze uwagi co mogło się posypać? Dodam , że paliwo napewno dochodzi, błędu kompa nie ma , a dlatego rozbieramy to co w/w bo nie ma iskry :/ . Please help :) . Dzięki z góry i pozdro :)
stifler260
01-09-08, 23:03
hej kolego sprawdz sobie łozysko na aparacie zapłonowym i czy wszystkie swiece ci przepalaja
podmien cewke sprawdz wtyczki...
Kupiłem nową cewkę i świece, bo nie miałem skąd podmienić i zobaczymy co z tego będzie. Jak nie , to jeszcze moduł sterujący do wymiany jest , a to już trochę droższa zabawka. Zobaczymy :)
a jak zasilanie paliwem? bak i pompa zmieniona?
Popatrz czy lampka od silnika się zapala i zrób najpierw samodiagnostykę.
Jeżeli masz immobilizer to powinieneś włożyć go razem z silnikiem i do tego stacyjkę. To jest komplet.
Napisz gdzie mieszkasz, może ktoś wtedy pomoże.
Mieszkam w Nowym Mieście nad Wartą niedaleko Środy Wlkp. w baku wycieliśmy z ojcem miejsce na pompe paliwa i wsadziliśmy, ale nie podaje po przekręceniu kluczyka
Hmmmm w sumie to nie wiem do kogo było pytanie o mieszkanie , ale ja na Mokotowie. Jeżeli chodzi o to co ważne , to Hania po wymianie świeczek i cewki zapaliła na jakieś 60 sekund i zgasła, tyle było ją słychać :/ . Zmierzyliśmy z kumplem wszystkie opory i sygnały do czujników i prądy zasilające cewkę itp i wszystko jest git. Jutro jadę wydać znów kasę u panów z IC na moduł sterujący. Aaaa żeby było jasne waha dochodzi, nawet ją czuć, pompa sprawdzana była z rok temu i czyszczony zbiornik paliwa. Wtryski to też nie mogą być, bo nie ma błędu, a choćby nawet to mam LPG power od miesiąca i próbowałem ją nawet odpalić na samym barszczu i nic to nie dało, po prostu nie ma iskry :( . Samodiagnostyka nic nie pokazuje , więc to drugi sygnał dlaczego czujniki nie padły , bo powinny powodować błąd , a takowego nie ma. Immobilizer to w 1991 roku kosmos w tym modelu więc jak pewnie większość nie mam go:). Dzięki za spostrzeżenia i uwagi i Pozdrawiam. Jakby coś się udało bądź , to jeszcze napisze :)
A nie ma może ktoś z Wawy pożyczyć na chwilę , czyli jakieś 24h modułu sterującego do D15B2 , bo w sumie to może bym sprawdził go zanim kupię. Jutro mam do 15:30 czas, później wychodzę z pracy i jadę na żywioł :P . pozdro
Jeżeli o mnie chodzi , to po temacie mam nadzieje. Dziś po wymianie modułu i przeczyszczeniu kopułki wszystko jest gitttt. Hania is alive :). Znowu chrobocze pustym wydechem :) Pozdro dla wszystkich :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.