PDA

Zobacz pełną wersję : LS VTEC. Problemy i rozterki :)



JoTel
01-10-16, 22:45
Witam
Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Integry LS z głowicą b18c4. Silnik został złożony przez wcześniejszego właściciela na zasadzie wywalenia głowicy z b18b1, wrzuceniu czapy od b18c4, poskręcaniu wszystkiego na starych uszczelkach i podłączeniu wszystkiego do P9K. Pomijając całą falę rozczarowań i nieudanego zwrotu auta do nieuczciwego sprzedawcy, chcę ten cały syf jakoś poskładać żeby spełnić swoje młodzieńcze marzenia o posiadaniu zdrowej B serii :D. Osoba znająca się na temacie zaślepiła odpowiednio głowicę i skręciła silnik na nowej uszczelce, ale nie zmieniło to reakcji auta na przyciśnięcie pedału gazu. Auto jest strasznie mulaste. Na ten moment osiągi mojego auta mogę porównywać do seryjnego d15z6. Wiem, że strojenie to podstawa, ale nie chcę eksperymentować na sobie każdego pomysłu, gdyż Portfel przez to robi się coraz chudszy :(
Chciałem zapytać, czy ktoś posiada lub posiadał taki motor u siebie i może miał u siebie podobne problemy. Nie wiem czy warto w ogóle inwestować w remonty tego bloku. Podobno b18b1 posiada większe wykorbienie od b18c4, ale nie znam jeszcze nikogo kto odnotował na hamowni osiągi takiego silnika.
Mam przerobionego p30, którego raz podłączyłem, ale nie widziałem różnicy oprócz lewych obrotów wynikających prawdopodobnie ze złej mapy. Pożyczałem go koledze, który upalał na nim swojego frankensteina i czuł chwilową poprawę, więc obecność p9k raczej niewiele tu zmienia.
Dzięki z góry za jakąkolwiek formę pomocy.

Ps. Sonda poprowadzona od solenoidu zapala się w okolicach 4500 rpm, więc jakiś prototyp vteca istnieje. Zewnętrzny przewód olejowy też jest poprowadzony

Zapomniałem dodać. Kompresja 13.6-13.6-13.8-14.0