PDA

Zobacz pełną wersję : Komplet srób



Lukaszemko
26-09-16, 23:04
wiecie gdzie mogę kupić komplet śrub do tylnego zawieszania do mb 2

Marcin_G
27-09-16, 10:04
W Haparts. Na stronie co prawda nie mają ale jak się z nimi skontaktujesz to zapewne zdobędą. W każdym bądź razie ja u nich kupowałem śruby do tylnego zawieszenia właśnie. Przygotuj się tylko na dość spore koszty.

MM63
27-09-16, 15:10
W Haparts. Na stronie co prawda nie mają ale jak się z nimi skontaktujesz to zapewne zdobędą. W każdym bądź razie ja u nich kupowałem śruby do tylnego zawieszenia właśnie. Przygotuj się tylko na dość spore koszty.

Ile?

bartek_levis
27-09-16, 21:33
napisz zapytaj i nam powiesz

lookaty
27-09-16, 22:14
Mam praktycznie każdą śrubę tylnego zawieszenia do sprzedania ;)

Lucash
27-09-16, 22:22
Tam masz ponad 20 srub. Koszta beda napewno spore.
Widzialem ze mozna kupic komplety srub na tyl civic za 350 zl w uk. Jak masz siano to kupuj zestaw oem. Ja to bym kupil nierdzewne na kilogramy o twardosci 12.9 i luzik, chyba ze po szrotach popytac bo maja tego na kilogramy.

MM63
27-09-16, 23:33
napisz zapytaj i nam powiesz

już zapytałem, nie zauważyłeś?

Marcin_G
28-09-16, 10:44
Ile?

To co mi się udało wypatrzyć na wyblakłym już paragonie. Podane ceny dotyczą jednej sztuki. W numerach mogłem się walnąć bo ledwo co je widać, no ale to akurat można znaleźć w serwisówce. W nawiasach ilości jakie są potrzebne. Oczywiście wszystkie śruby OEM.

90174-SK3-010 - 25,70 zł (x4)
90174-SK3-020 - 21 zł (x2)
95701-0801808 - 4,70 zł (x4)
93402-0801608 - 4,70 zł (x4)
90176-SK3-010 - 18,70 zł (x4)
90161-SK3-040 - 18,70 zł (x4)

MM63
28-09-16, 10:55
To co mi się udało wypatrzyć na wyblakłym już paragonie. Podane ceny dotyczą jednej sztuki. W numerach mogłem się walnąć bo ledwo co je widać, no ale to akurat można znaleźć w serwisówce. W nawiasach ilości jakie są potrzebne. Oczywiście wszystkie śruby OEM.

90174-SK3-010 - 25,70 zł (x4)
90174-SK3-020 - 21 zł (x2)
95701-0801808 - 4,70 zł (x4)
93402-0801608 - 4,70 zł (x4)
90176-SK3-010 - 18,70 zł (x4)
90161-SK3-040 - 18,70 zł (x4)

wow, dobre!

Lucash
28-09-16, 11:45
Nom heh 360 zlotowek za sruby :-D

Poll
28-09-16, 18:24
Obejrzyj stare śruby i oceń czy są do wymiany czy nie. A są to porządne śruby i jak ktoś ich źle nie odkręcał to spokojnie można ponownie wykorzystać.

Marcin_G
28-09-16, 20:40
No chyba że trafi się na asa co przyspawał nakrętki aby się nie odkręcały. Taką akcje miałem u siebie. Jakaś mądra głowa w ten sposób "zabezpieczyła" dolne śruby mocowania amortyzatora.

bartek_levis
29-09-16, 10:30
ta mądra głowa to przypadkiem panowie z fabryki, w tylnym zawiasie chyba wszystkie nakrętki są przyspawane :)

rafik54321
29-09-16, 16:30
ta mądra głowa to przypadkiem panowie z fabryki, w tylnym zawiasie chyba wszystkie nakrętki są przyspawane :)

Chyba nakrętka wahacza poprzecznego (dolnego) z wzdłużnym nie jest przyspawana.

bartek_levis
30-09-16, 08:11
wszystkie 3 są przyspawane zresztą obczaj foty w google albo przyjrzyj się na kanale jeśli nie masz znaczy ktoś zerwał co nie jest trudne i dał nowe nakrętki (po starycm spawie powinien zostać spaw) ale fabrycznie wszystkie nakrętki są przyspawane no poza ta od zbieżności bo to samo przez się wynika że jakoś trzeba ustawić.

Marcin_G
30-09-16, 13:12
Nie wpadłbym na to że to fabryczne rozwiązanie. Mogę więc założyć że byłem pierwszą osobą która od 1999 roku gmerała przy tylnym zawieszeniu. Co w sumie jest dość prawdopodobne jak przypomnę sobie wygląd tulei gumowo-metalowych.

bartek_levis
30-09-16, 13:45
no ameryki tym nie odkryłeś ale możliwe że nikt się nie przejmował jeździ to jeździ po co zaglądać na tył :) ja robiłem PU w grudniu u siebie i znam doskonale to zawieszenie :)

Lukaszemko
30-09-16, 23:18
szkoda bo komplet śrub do forda mondeo z śruba mimośrodowa kosztuje 70 zł w hurcie

no szkoda chciałbym być przygotowany jak jakaś by nie poszła po dobroci i przy użyciu podgrzewacza indukcyjnego

MM63
30-09-16, 23:39
przy użyciu podgrzewacza indukcyjnego

To je dobre, ja tym tosty robię.

Lucash
02-10-16, 10:24
Jak nigdy nikt nie grzebal to powiem Ci ze ciezka sprawa po 18 latach odkrecac sruby. Masz cztery opcje.
1. Odkrecisz
2. Nieodkrecisz
3. Urwiesz
4. Wycinasz
Tylko dobra nasadka, klucz, i dlugie ramie z rury stalowej.
Nie ma innych opcji jak podgrzewanie czy indukcja.
Niedawno to robilem z ojcem pod garazem to wiem co mowie.
Z wszystkich srub tylko dwie wycinalismy.
W warsztacie wiekszosc byla by cieta bo tam sie nie pieprza z tym.

MM63
02-10-16, 11:47
Nie ma innych opcji jak podgrzewanie czy indukcja.


Podgrzewanie<indukcja, na pewno nie trzymetrowe rury, bo już jak zwykłym pokrętłem powiedzmy 30-40cm nie pójdzie, to znaczy że zapieczona w tulejce :(
Miałem tak z jedną śrubą, urwało tą nakrętkę w wahaczu i śruba została w tulei, potem wybijałem ją młotkiem. Jak się udało, to na tych podłużnych frezach fajnie było widać jak śruba się przekręcała :0

bartek_levis
03-10-16, 11:54
solidnie odrdzewiaczem polecam spryskać nawet kilka dni przed sama robotą trochę to ułatwia
jak zakładałem PU z racji ograniczonego czasu i miejsca najpierw robiłem jedną stronę która na bieżąco pryskałem i podgrzewałem ze dwie śruby a drugą solidnie spryskałem i dopiero tydzień później robiłem. O dziwo nic nie musiałem grzać, przy tym zabiegu musiałem 3 śruby wymienić jedna pękła drugą musiałem ciąć bo z tuleją się obracała a ostatnia miała pofalowany gwint ale 3 z tej pierwszej strony, jak już wszystko rozmontujesz polecam przy składaniu na śruby nawalić opór smaru np ŁT-43 zaoszczędzisz sobie albo komuś roboty w przyszłości.

Endrju1
03-10-16, 15:18
Ja jak całe zawieszenie na PU przerabiałem, to wieczorem całość spryskałem obficie odrdzewiaczem i następnego dnia z rana porządny pneumat i udało się wszystkie odkręcić.
Zawsze można podjechać do jakiegoś warsztatu aby ci poluzowali śruby porządnym pneumatem i potem u siebie już problem odpada.