Zobacz pełną wersję : Przesunięcie ogranicznika obrotów d14a4
FRANCZESKO001
17-09-16, 22:49
Witam czy jest możliwość przesunięcia ogranicznika obrotów wyżej w d14a4 w kompie p3y , nic innego mnie nie interesuje ewentualnie skasować ogranicznik całkowicie.
A można wiedzieć co chcesz przez to osiągnąć?
jak to co gość chcę osiągnąć bum :)
Na seryjnym ecu tego nie osiagniesz, wiec zostaje przejscie na obd1 lub montarz stand alone np. Ecumaster det3 w Fuel Implancie
FRANCZESKO001
18-09-16, 21:59
Co chcę osiągnąć prosta sprawa lepsze osiągi gdyż mam pełen przelot kolektor 4-2-1, kolektor ssący d16z6 , dolt cai i wałek rozrząd d16z2 tak to by z grubsza wyglądało, wszystko oprócz wałka zostało mi po poprzednim civicu więc kosztów z zakupem specjalnych nie było. Jak silnik był całkowicie seryjny to jakieś ostatnie 300 obrotów do 7150 przyśpieszał bo przyśpieszał na siłę , a teraz od 6300 ma nawet ciąg pod samą podcinkę i czuć że to o wiele za mało. Jak by tego było mało dziś kolega mi zaproponował żebym przełożył kompa od jego civica ma też p3y w d14a4 tyle że jego jest 96r. Po założeniu kompa myślałem że silnik nawet nie odpali bo przecież komp posiada immobilizer a tu niespodzianka odpalił . Założyliśmy jego eku bo u niego auto kręci się do 7500 obrotów myślałem że to przekłamanie obrotomierza a tu niespodzianka u mnie też kręci się do 7.5 tyś . Wrażenia z jazdy potwierdziły mnie na sto procent że to i tak o trochę za mało ale czuć poprawę znaczną po dobiciu obrotów do maksymalnych podczas przyśpieszania i zmiany biegów już obroty nie spadają tak nisko jest już dla mnie prawie wystarczająco z tym że kolega nie chce się zamienić na kompa nawet dopłata go nie interesuje. Rozebraliśmy kompy i okazało się że dwa są identyczne niczym w środku się nie różnią oprócz unieszkodliwionego immobilizera czyli wyciętej płytki różnica jest taka że pali się cały czas Check , ale różnica na tym kompie jest taka że dość sporo więcej wciąga wachy bo średnio 9-10 co raczej mało nie jest tak twierdzi kolega. Jako przeróbka na obd1 wogule mnie nie interesuje bo koszta nie są małe a Ecumaster det3 to też nie za specjalnie tania sprawa a do tego jak na razie temat nie za specjalnie mi znany od strony obsługi więc raczej to nie ta droga ale poszperam w temacie . Myślę zważając że ostatecznie zamontuje instalację lpg 2 generacji na blosie wbrew pozorom kasa bardzo zbliżona różnica około 500-800 zł trzeba dopłacić ale tam to mechanika steruje wszystkim a do tego wiadomo na lpg taniej więc wbrew pozorom przyszłościowo sens jest. Jak by co to blos posiadam zostało mi po ek3. Jak by coś to narazie myślę co tu dalej zrobić ale długo się nie będę zastanawiał może ktoś mi coś ciekawego podpowie.
Mam pytanie może ktoś mi coś wyjaśni jakie czujniki sterują bądź mają coś wspólnego z ogranicznikiem obrotów . Podczas odcinki co jest odcinane pompa paliwowa , wtryskiwacze czy zapłon. Wiem że głupie pytanie ale proszę może ktoś mi odpowie tylko proszę bez komentarzy wyśmiewczych i nic nie wnoszący do tematu.
Wrażenia z jazdynie są żadnym pomiarem. Sorry, że zniszczyłem Twój świat.
może ktoś mi coś wyjaśni
zostaje przejscie na obd1 lub montarz stand alone np. Ecumaster det3 w Fuel Implancie
FRANCZESKO001
19-09-16, 10:24
!markos właśnie przez takich jak ty co nic nie wnoszą w temat jestem zniechęcony pytać co kolwiek na forum, [snafu już pisał] a swoje trzy grosze musisz i tak wepchnąć . Dziękuje wszystkim wpadłem jak rozwiązać problem czyli temat bardzo mi znany i przerabiany czyli zmiana wtrysku na podwójny gaźnik dual carb z civica 1.4 z 4 generacji.Cena kompletnego gaźnika z puchą i kolektorem jest tańsza od samego kompa P06 a zabawy z przeróbką nawet trochę mniej. Jak coś gaźnik już dziś zakupiłem i jutro rano po pracy zaczynam montować.
Kręć 9k, będzie moc jak w B18C tajpu ar.
Dziękuje wszystkim wpadłem jak rozwiązać problem czyli temat bardzo mi znany i przerabiany czyli zmiana wtrysku na podwójny gaźnik dual carb z civica 1.4 z 4 generacji.Cena kompletnego gaźnika z puchą i kolektorem jest tańsza od samego kompa P06 a zabawy z przeróbką nawet trochę mniej. Jak coś gaźnik już dziś zakupiłem i jutro rano po pracy zaczynam montować.
o kur.wa będzie potwór ! żeby tylko korba bokiem nie wyskoczyła jak się mocy przestraszy
w sensie że gaźnik lepszy od wtrysku?
Mam pytanie może ktoś mi coś wyjaśni jakie czujniki sterują bądź mają coś wspólnego z ogranicznikiem obrotów . Podczas odcinki co jest odcinane pompa paliwowa , wtryskiwacze czy zapłon. Wiem że głupie pytanie ale proszę może ktoś mi odpowie tylko proszę bez komentarzy wyśmiewczych i nic nie wnoszący do tematu.
odcinka zaprogramowana jest w ECU tak więc musisz mieć możliwość ingerencji w pamięć sterownika by zmienić wartość odcinki (w sterownikach P3X i P3Y niewykonalne ale w P06, P28, P30 już do zrobienia ) bądz zamontować sterownik Stand Alone i wystroić wszystko na nowo.
w sterownikach P3X i P3Y odcinka wykonywana jest na czasach wtrysku więc w guncie rzeczy starczy montaż sterownika Stan Alone który odpowiedzialny by był za dawkę paliwa
tu maż przykład: sterownik P3X steruje zapłone i innymi funkcjami zaś samo paliwo wystrojone jest na ECUmasterze DET3 z przesunięta odcinka do 8200 RPM
https://www.youtube.com/watch?v=XecBUOWt1wk
FRANCZESKO001
23-09-16, 22:22
Doprecyzuje najpierw bo wdarł mi się wcześniej drobny błąd dokładniej wałek jest od d16b2 a nie d16z2. No i jestem po zmianie wtrysku na dual carb oczywiście nie obyło się bez problemów okazało się że łapał lewe powietrze przez sparciałą uszczelkę co do montażu to łatwo tak do końca nie było. Ale mam to co chciałem jestem na sto procent zadowolony co prawda kręcenie powyżej 8 tyś nie ma większego lub żadnego sensu ale 7800 do 8000 na pierwszych biegach tak, osiągi według mnie bardzo podobne ale od 5000 obrotów w zwyż na dual carb czuć odczuwalnie lepszą dynamikę . Co do gaźnika widzę że młodzież się śmieje bo oni tylko wtrysk obd1 z gaźnikiem ale dobrym nic nie mieli do czynienia ale ale wyśmiać się z kogoś to pierwsi. Choć przyznam że wtrysk ma jedną wyższość nad gaźnikiem czyli zużycie paliwa podczas pałowania bo przy normalnej jeździe podobnie spali pod warunkiem że jest dobrze zsynchronizowany wystrojony.
Bardzo podoba mi się ocenianie poprawy osiągów silnika wedle wrażeń z jazdy.
Ja mam dual carba w 4genie. I jedyne co w nim jest dobre to fakt, że dzięki instalacji gazowej 1 generacji odpalam auto w okresie letnim od razu na gazie :) ręczne ssanie na początku i hula aż miło:) po za tym to tyle :) Benzyny pali powyżej 3k rpm od za*****ia(oczywiście gaźniki dobrze zsynchronizowane).
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.