Zobacz pełną wersję : Duże spalanie
brzusio122
12-09-16, 14:38
Witam mam problem gdyż posiadam v gena. z silniczkiem który wyprzedzi z ledwości tira czyli d13b2 i spalanie w nim wynosi 12.5 l na setke przy spokojnej jeździe . Sonda sprawdzona ( sprawna ) potrzebuje pomocy co jeszcze mogłoby być nie tak z góry dzięki
Możliwe że masz jakiś problem z działaniem układów wtryskowych :P może to być kwestia czujników temperatury cieczy chłodzącej, najlpiej sprawdzić czy są jakieś błędy w komputerze :D... i to nie jest taki sobie silniczek :P u mnie 1.4 seria i też pali jak smok
Możliwe że masz jakiś problem z działaniem układów wtryskowych :P może to być kwestia czujników temperatury cieczy chłodzącej, najlpiej sprawdzić czy są jakieś błędy w komputerze :D... i to nie jest taki sobie silniczek :P u mnie 1.4 seria i też pali jak smok
1.3 jest po pierwsze na gaźniku, a po drugie odczytaniem błędów z komputera tego nie zdiagnozujesz. Możesz odczytać tylko tyle:
1 - Sonda lambda lub jej obwód
2 - Czujnik prędkości pojazdu lub jego obwód
3 - MAP sensor lub jego obwód (problem z elektryką)
4 - Czujnik podciśnienia w gaźniku lub jego obwód (często nieszczelny przewód podciśnienia #14 lub obwód elektryczny czujnika)
5 - MAP sensor (problem mechaniczny - najczęściej nieszczelny przewód podciśnienia #21)
6 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej lub jego obwód
8 - Cewka zapłonowa lub jej obwód
10 - Czujnik temperatury powietrza dolotowego lub jego obwód
14 - Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego (EACV) lub jego obwód.
1.3 jest po pierwsze na gaźniku, a po drugie odczytaniem błędów z komputera tego nie zdiagnozujesz. Możesz odczytać tylko tyle:
1 - Sonda lambda lub jej obwód
2 - Czujnik prędkości pojazdu lub jego obwód
3 - MAP sensor lub jego obwód (problem z elektryką)
4 - Czujnik podciśnienia w gaźniku lub jego obwód (często nieszczelny przewód podciśnienia #14 lub obwód elektryczny czujnika)
5 - MAP sensor (problem mechaniczny - najczęściej nieszczelny przewód podciśnienia #21)
6 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej lub jego obwód
8 - Cewka zapłonowa lub jej obwód
10 - Czujnik temperatury powietrza dolotowego lub jego obwód
14 - Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego (EACV) lub jego obwód.
Sprawdz czujnik temperatury cieczy chlodzącej, bo moze podawac zła, za mała temperature
Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
Sprawdz czujnik temperatury cieczy chlodzącej, bo moze podawac zła, za mała temperature
w przypadku d13b2 jakby to było uszkodzone to ssanie by się nie wyłączało i cały czas silnik trzymałby ok. 2000 obrotów.
w przypadku d13b2 jakby to było uszkodzone to ssanie by się nie wyłączało i cały czas silnik trzymałby ok. 2000 obrotów.
No to ci nie pomoge... te silniczki ekonomiczne nie są niestety [emoji14]
Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
No to ci nie pomoge... te silniczki ekonomiczne nie są niestety [emoji14]
no to dobrze bo to nie ja potrzebuje pomocy :)
Może termostat? Temperaturę łapie dość szybko odpowiednią czyli, minimalnie poniżej połowy?
Wysłane z mojego Lenovo A3500-H przy użyciu Tapatalka
Gaźnik ma w nosie co pokazuje czujnik temperatury :). Zresztą kolega brzusio się nie udziela, możliwe, że podpalił swoje d13. Ssanie jest sterowane czysto mechanicznie.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.