Zobacz pełną wersję : Problem po przejściu na mpfi d13b7 eg3
Cześć jestem nowy na forum więc jeśli nie ten dział to przepraszam.
Po zrobieniu mpfi honda nie trzyma wolnych obrotów. Chodzi jak ta na filmiku https://www.youtube.com/watch?v=Dpv6ovdQkck , dzieje się tak po podłączeniu krokowca. Żeby jakoś się tym poruszać odpiąłem go i wyregulowałem wolne. Dodam że auto jest chyba zalewane a przy odcince kopci na czarno. Słyszałem że ktoś na forum ma mapę pod d13b7 ale nie mogę się z nim skontaktować. Z góry dzięki za pomoc
Chodzi jakby łapała lewe powietrze przy kolektorze dolotowym albo przepustnicy samej. Przyczyn takiego zachowania jest wiele. Uszczelki założyłeś nowe? Wtyczki dobrze podpięte przy kolektorze tam można coś pomylić bo są takie same jak dobrze pamiętam. Moja bez mapy po prostu była zalewana i paliła 10-12 litrów przy komputerze od D15B7 ale nie zauważyłem aż czarnych chmur.
Napisz o mape do uzytkownika Jogal- bo chyba jeszcze kompa przerobic bedziesz musial. Gdyby bral lewe powietrze to by raczej trzymal rowne wysokie obroty,
Tez cos takiego mialem po montazu w d15z3 kolektora z z6 i czyszczeniu przy okazji krokowca itd/ ale przejechałem sie autem i po 3 km mu samo przeszlo.. wiec nie pomoge.
wleciał już drugi kolektor na komplecie nowych uszczelek więc jakieś lewe powietrze nie wchodzi w grę. Jeśli chodzi o mapy od użytkownika Jogal pisałem lecz nie odpowiada :(
Samą mapę do silnika d13b7 mam(została mi po zmianie na glowice vtec), ale tak czy siak pewnie kompa p06 masz nie przerobionego, wiec sama mapa na wiele sie nie przyda. Jogal odpowie, tylko jego skrzynka jest poprostu oblegana :D
Lewe powietrza mozesz wyelminowac zatykajac przepustnice reka - jak zgasnie to uklad dolotowy jest szczelny.
Po zatkaniu od razu gaśnie. To fakt komputer mam seryjny od d15b7
jeśli ma ktoś do sprzedania komputer przerobiony pod d13 to prosze o kontakt
kompa przerobić może Ci wiele osób, bo to nic trudnego, sam przerabiałem kilka ;)
trzeba tylko dorwać eeprom z mapami od d13 i po sprawie, wszystko jest do ogarnięcia ;)
chcesz to pisz pw to coś wymyślimy
Mi tak podbijało obroty i spadało jak wężyk od odmy silnika do kolektora ssącego wymieniałem i odpaliłem bez podpiętego tego wężyka. On jest w połowie łączony albo może gdzieś dalej jest nieszczelny?
Złączka B na zdjęciu i poniżej
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160916/70c970cd89b1b97e050a637631fea1b2.jpg
Może warto też wyczyścić silniczek krokowy.
Wysłane z mojego Lenovo A3500-H przy użyciu Tapatalka
Sorki ze dopiero teraz odczytałem ale już zwątpiłem. Odnośnie krokowego juz 3 szt przerobione teraz kolektor od d15z6 bez tego zaworu pod przepustnica. nie pomoglo jak wrócę do domu to sprawdzę jeszcze ta odme
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.