Zobacz pełną wersję : jaki silnik do civica SI
witam planuje zakup civica 2001-2005 z silnikiem d14 - d16 i odrazu myśle o swapie
mam dostępne jednostki b16a2 b18c4 b20z1 h22a7
moje pytanie jaki silnik wybrac zeby to chodzilo czy elektryka z h22a7 podejdzie mi pod B serie????
i jaka skrzynie biegów ???
Ogarnij się. Tak ogólnie.
!markos nie wiem czemu mam sie ogarnac
gromadze graty i miedzy czasie szukam dobrego egzemplarza
w pracy mam te silniki i nie wiem który przygotowac na swap
ewentualnie z jakiego silnika podpasuje mi wiazka i ecu do b16a2-b18c4
kolego do vii to sie bez zbednej rzezby kladzie K serie po co se zyice utrudniac
pod b w budzie vii wiazka bez rzezby nie podejdzie zadna dorobic sie da ale po co
sam rozgladalem sie nad czyms mocniejszym do ep i za okolo 3-4tys mozna ogharnac kompolet k20a3 wystarczy mocowanie poduszki silnika ogranac reszta pasi p&p a jak malo mocy to szukac mocnejszego albo k24 albo k20a2 robota ta sama
Zaraz... A nie łatwiej po prostu kupić TypeR? Chyba, że tak bardzo zależy Ci na 4 furtkach w 7. genie to nie kupuj żadnej z D serią, tylko wersję Si (5d) i wstaw słupek z TypeR.
Cała reszta kombinacji z H, B czy inną serią to masa niepotrzebnie wydanych pieniędzy. No chyba, że koniecznie chcesz coś udowodnić.
hodzi o to ze do Vll mam juz cala zawieche a te silniki bede mial za frajer w tym dwa kompletne przody z prelude z h22a7
a za k20 musze wydac ok 2000 funtów
czy wiazka i ecu z h22a7 zrobi mi robote w b16a2??
Sprzedaj H22a7 i ładuj Kserie :)
do Vll mam juz cala zawiecheSprzedaj.
te silniki bede mial za frajer w tym dwa kompletne przody z prelude z h22a7Sprzedaj.
Wtedy możesz myśleć o czymś co jest najmniej głupim planem na to auto. Bo najmądrzejszy jest oczywiście zakup R.
przedewszystkim nie lubie isc na latwizne z kupnem R
po drogie zalerzy mi zeby w papierach bylo 1.4-1.6 a nie 2.0
I po co? Zebys w razie wypadku mial problemy i nie dostal odszkodowania?
Wysłane z Nokii 3310 przy użyciu Tapatalka
choćby po to żeby nie płacić kilku stów więcej za tax i insurance ;)
kto miał na wyspach auto ten wie w czym rzecz, nie wiem jak na jego wyspie ale u mnie jest 700eur samego taxu za silnik 2.0
przedewszystkim nie lubie isc na latwizne z kupnem R To powodzenia z tym H22.
choćby po to żeby nie płacić kilku stów więcej za tax i insurance ;)
kto miał na wyspach auto ten wie w czym rzecz, nie wiem jak na jego wyspie ale u mnie jest 700eur samego taxu za silnik 2.0W Polsce mówimy na to ubezpieczenie i podatek. I tak proponowałbym to nazywać.
Rozumiem, że przy jakiejś weryfikacji polegniecie i do zapłaty będzie pierdyliard razy tyle, ale fajnie jest ściemnić i oszczędzić na taksie i insiuransie?
analyzer64
29-08-16, 20:45
Sprzedaj te silniki wszystkie i kup sobie kompletny przód ale ze Streama albo VII Type S :D Będziesz miał w pierwszym przypadku K20A1 a w drugim K20A3., różnica tych 4KM jest raczej pomijalna.
Ewentualnie jak boisz się o tax to możesz uturbić takie 1.6 albo wsadzić kompresor, zawsze to co innego :D
jak zwał tak zwał ;)
mi to tam zwisa kto co będzie miał pod maską, chce kombinować to niech kombinuje
chodzi o koszta oplat
ale widze ze poparcia tu nie uzyskam wiec spoko
Miej 1.4 w papierach zeob swap na 1.8 / 2 czy tam 4 litra zobaczymy jak na wyspach przejdzie ci tak zwany przeglad ;) powodzenia
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
na wyspach jak w polsce jedziesz do Pakistana i on nie widzi ze nie 1.4 a 2.2
na nct nie obchodzi ich co masz pod maską, ważne żeby było w pełni sprawne, bo to jest u nich najważniejsze ;)
Jak bedzie jakis wypadek/ kolizja to watpie ze z ubezpieczalni/ prokurator bedzie pakistan :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.