Zobacz pełną wersję : Objaśnienia ikon przeglądu
Przeszukałem forum i nie znalazłem...
Czy posiada ktoś objaśnienie ikon przeglądu które wyświetlają się pod ilością kilometrów pozostałych do serwisu ?
Nie bardzo rozumiem jakie ikony masz na myśli. Jednak jeśli chodzi o system przypominający o przeglądzie, to działa on na zasadzie wyświetlania liter A, B i numerów od 1 do 9 o ile dobrze pamiętam. Objaśnienia tego wszystkiego, jaki numer za co odpowiada, masz w książce gwarancyjnej.
Nie bardzo rozumiem jakie ikony masz na myśli. Jednak jeśli chodzi o system przypominający o przeglądzie, to działa on na zasadzie wyświetlania liter A, B i numerów od 1 do 9 o ile dobrze pamiętam. Objaśnienia tego wszystkiego, jaki numer za co odpowiada, masz w książce gwarancyjnej.
E nie tylko. Czasem sa opcje rozne i pokazuja sie obok cyferki ikonki i chyba o to koledze chodzi. Z filtrem kabinowym tak przykladowo jest. W instrukcji nie patrzeliscie?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
piotrmat79
01-02-17, 10:58
Z tego co dobrze pamiętam dni wyświetlane są obok ikonki przegląd B. Po każdym resecie jest na nowo 365. U mnie zmienia się to co 10 dni.
Witam, mam taki komunikat B i symbol koło i po bokach okładziny czyżby hamulce? Jak dodać foto?
Witam, mam taki komunikat B i symbol koło i po bokach okładziny czyżby hamulce? Jak dodać foto?
Sprobuj tapatalkiem foto. Jaki jest numerek przy B?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie ma numeru jest +-
Nie ma numeru jest +-
Jak na fotohttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20170511/72eb2f7c29a935b33e66ecd673450418.jpg
Wysłane z mojego SM-T715 przy użyciu Tapatalka
Nie ma numeru jest +-
Jak na fotohttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20170511/72eb2f7c29a935b33e66ecd673450418.jpg
Wysłane z mojego SM-T715 przy użyciu Tapatalka
Ja to mialem po 3 latach - wymieniali mi plyn hamulcowy. Kwota niewielka była.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Taka ikonka pokazuje się ,jak w czasie jazdy zaciągniesz hamulec ręczny. Na przeglądzie Ci to skasują i powiedzą że to normalne :)
To mój pierwszy od nabycia civika będzie przegląd stąd pytanie
Myślałem że to hamulce do wymiany ale skoro tak to super...
.
To mój pierwszy od nabycia civika będzie przegląd stąd pytanie
Myślałem że to hamulce do wymiany ale skoro tak to super...
.
A ile masz przebiegu? Po 3 latach jest tylko plyn hamulcowy, a po 120tys wszystkie plyny, regulacja zaworow i pare innych rzeczy. Filtr powietrza i kabinowy to generalnie wedle zuzycia, to samo klocki i tarcze. Masz jeszcze gwarancje?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Przebieg 41000 dobija ...gwarancji brak bo to 2012 r.
A ile masz przebiegu? Po 3 latach jest tylko plyn hamulcowy, a po 120tys wszystkie plyny, regulacja zaworow i pare innych rzeczy. Filtr powietrza i kabinowy to generalnie wedle zuzycia, to samo klocki i tarcze. Masz jeszcze gwarancje?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Z tego co pamiętam, to w instrukcji obsługi (nie mam jej przy sobie, więc muszę polegać na pamięci :-)) stoi, że luzy zaworowe należy sprawdzać co 40 tys i w razie potrzeby regulować.
Z tego co pamiętam, to w instrukcji obsługi (nie mam jej przy sobie, więc muszę polegać na pamięci :-)) stoi, że luzy zaworowe należy sprawdzać co 40 tys i w razie potrzeby regulować.
... ale to chyba mi powiedzą co sprawdzają co?...mam nadzieję, ze nie wyjadę goły z tego przeglądu...ma ktos jakieś doświadczenia z serwisem w Lublinie w Żaglu?
Jeżeli chcesz, żeby Ci sprawdzili luzy zaworowe to przygotuj się na minimum kilka godzin.
Po pierwsze primo - luzy sprawdza się na zimnym silniku (więc musi postać, aż wystygnie)
Po drugie primo - na wszelki wypadek lepiej mieć ze sobą uszczelkę do dekla od zaworów (choć przy takim przebiegu raczej stara da jeszcze radę)
Po trzecie primo - po nałożeniu dekla (szczególnie przy uszczelnianiu specjalnym uszczelniaczem) wskazane jest, aby samochodu nie odpalać przez kilka godzin.
Dlatego zawory lepiej sprawdzić samemu. Potrzeba raptem:klucz 10, śrubokręt płaski, klucz 19 (chyba) do kręcenia kołem i szczelinomierz. Zaczynamy robotę rano (zimny silnik) i po skończeniu (ok 1 godz. roboty) niech postoi do wieczora. W tym czasie można zająć się np pucowaniem karoserii i wnętrza.
Jeżeli chcesz, żeby Ci sprawdzili luzy zaworowe to przygotuj się na minimum kilka godzin.
Po pierwsze primo - luzy sprawdza się na zimnym silniku (więc musi postać, aż wystygnie)
Po drugie primo - na wszelki wypadek lepiej mieć ze sobą uszczelkę do dekla od zaworów (choć przy takim przebiegu raczej stara da jeszcze radę)
Po trzecie primo - po nałożeniu dekla (szczególnie przy uszczelnianiu specjalnym uszczelniaczem) wskazane jest, aby samochodu nie odpalać przez kilka godzin.
Dlatego zawory lepiej sprawdzić samemu. Potrzeba raptem:klucz 10, śrubokręt płaski, klucz 19 (chyba) do kręcenia kołem i szczelinomierz. Zaczynamy robotę rano (zimny silnik) i po skończeniu (ok 1 godz. roboty) niech postoi do wieczora. W tym czasie można zająć się np pucowaniem karoserii i wnętrza.
Strasznie to skomplikowane.. .
Wrzuć sobie na YT kilka filmów z regulacji zaworów w Accordzie. Tu jest dokładnie tak samo, tylko żeby kręcić wałem nie musisz wkładać klucza przez nadkole. Bez problemu sięgniesz od góry (po podniesieniu klapy).
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.