Zobacz pełną wersję : Sprężyny Eibach Pro-Kit+KAYABA -30mm efekt końcowy +1
Witam wszystkich zmotoryzowanych z racji, że to mój debiut przywitam się Hej :) Od nie dawna zostałem właścicielem civica 4 gen sedan. Przygodę rozpoczynam od wymiany całego zawieszenia wszystkie tulejki, cukierki itd... Dziś skręciłem tył założyłem nowe sprężyny Eibach Pro-Kit i nowe amory Kayaba, wszystko niby dedykowane pod model i silnik. Po opuszczeniu tyłu auta przyszedł szok mowie JEEP !! Mierze miara 9cm miedzy progiem a opona (15" alus) odpuściłem prace na dziś przód zostawiłem, bo się troszkę podłamałem. Sprawdzałem, może dolne wahacze odwrotnie, ale nie są oznaczone i nie ma takiej możliwości. Co może być grane nowe tuleje, cukierki i to wszystko musi się ułożyć ?
Ja dodam że uczestniczyłem przy wyżej opisanej przygodzie wymianie seryjnych amorów na eibachy z kayab co mnie zdziwiło to to że nie musieliśmy ich ściągać ściągaczami żeby zakręcić górny kielich tylko wystarczyło docisnąć kielich do podłogi i zakręcić nakrętkę na górze co w seryjnych musieliśmy ściskać żeby odkręcić kielich i wyciągnąć sprężynę. czyżby był gdzieś błąd popełniony w sztuce....dodam że sprężyna eibacha jest nieco krótsza od oryginalnej co powinno dać docelowe obniżenie a po przekręceniu nowej sprężyny z amorem długość była identyczna jak starego amortyzatora. I jeszcze na koniec o ile na dolnym mocowaniu sprężyna pasowała eibacha to na górnej gumie jakby miała za mały rozstaw żeby idealnie wpasowała się w kielich górny. Ktoś ma receptę na to....może nie te sprężyny w zestawie były...
analyzer64
22-08-16, 22:48
To, że nie trzeba ich ściskać to normalne akurat, u mnie w VII generacji jest to samo.
Sprężyny model E4010-140?
Model (E4010-140)
dodam też że kola stoją pod minimalnym kontem \ / prawie jak w ciężarówce TATRA. A tu link do fotki z prześwitem:
http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/96Yy_L6IUsh7WJUUprQCt1OtWxL0Av
Może trzeba ścisnąć sprężynę i zejść tacką jak najniżej aż do freza amora
Sorry, że się wtrącam ale piszesz, że zawias robisz kompleksowo a czy aby tam jest w ogóle do czego ten zawias przykręcić? Bo nadwozie to chyba w nienajlepszym stanie.
Prócz tylnich nadkoli i jednego progu wszystko zdrowe :) Już wszystko ogarnięte
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.