PDA

Zobacz pełną wersję : D13B7 nie pompuje paliwa



nitro2112
21-08-16, 20:21
Cześć!
Tak więc po przekręceniu na zapłon nie pracuje pompka paliwa, check engine nie gaśnie jak i po zrobieniu samodiagnostyki również nieustannie się świeci.
Sprawdzone i na 100% działa poprawnie:
-Przekaźnik pompy paliwa
-wyczepione mapy z kompa jak i wyciągnięta zworka również bez efektów
-Na laminacie ECU nie widać żadnych spalonych lub nawet zgrzanych ścieżek.
-Bezpieczniki sprawdzone

Auto dwa dni wcześniej normalnie odpalało, po czym został odpięty "-" od aku na kilka dni. po podpięciu z powrotem akumulatora stało się. Po przekręceniu na zapłon słychać jakiś przekaźnik aczkolwiek nie jest to ten od pompy paliwa. Po podmianie przekaźnika nadal to samo. Wszystko j.w. sprawdzałem i doszukałem się czegoś w internecie typu jak sprawdzić przekaźnik pompy i tak dalej... Niby między czwartym pinem a masą mam przejście, ale już między 7 pinem a masą nie ma 12V... Albo ja coś źle robię, albo nie wiem już co... Na dniach mam nadzieję że na podmiankę będę miał p06 aby zobaczyć czy to na pewno nie komp... Jest ktoś może z Zielonej kto mógłby mi pilnie na próbę użyczyć komputer i sprawdzić czy to aby nie jego wina? Wątpię by mi jakiś zwierz typu kuna w nocy weszło do auta i narobiło bałaganu. Pozdro!

kamil39
21-08-16, 22:01
Napiecie do pompy dochodzi ?

nitro2112
21-08-16, 22:34
Napiecie do pompy dochodzi ?

Nie ma takiej możliwości, oczywiście to był pierwszy krok jaki robiłem. A takiej możliwości nie ma dlatego, bo nawet przed przekaźnikiem na siódmym pinie nie ma 12V... Na dniach jeszcze przestudiuję trzecią część diagnostyki tych złącz i połączeń między ecu, a tą, nieszczęsną kostką wpinaną do przekaźnika, do tego czasu mam nadzieję, że uda mi się sprawdzić sam komputer w innym samochodzie. Hondy zawsze jak strzelą focha to raz i porządnie i to całkiem oczywiście z tzw. "dupy" -.-

EDIT: Jeśli w innym samochodzie mój komp nie ruszy to spróbuję jednak ten kondensator C14 wymienić, może i wygląda na cały, ale może być wyschnięty, a swoje lata to on już ma raczej dawno za sobą...

kamil39
22-08-16, 08:04
Sprawdz jeszcze włącznik uderzeniowy- nie wiem, gdzie dokładnie w eg jest|( o ile jest :P:P), ale w Angielce miałem podobnie- przekaznik cykał, ale pompa w ogole ni chodziła, na tunelu od strony grodzi wcislem ten przycisk i auto odrazu odpalilo.

nitro2112
22-08-16, 10:42
Sprawdz jeszcze włącznik uderzeniowy- nie wiem, gdzie dokładnie w eg jest|( o ile jest :P:P), ale w Angielce miałem podobnie- przekaznik cykał, ale pompa w ogole ni chodziła, na tunelu od strony grodzi wcislem ten przycisk i auto odrazu odpalilo.

W eg nie ma, bynajmniej nie widziałem, a całą wiązkę zmieniałem z obd0 na obd1 i takowego nie widziałem. Dzisiaj jadę zostawić 70 groszy w elektronicznym za kondziorka i zobaczymy czy to to. Oby Jogal miał rację :D

nitro2112
23-08-16, 20:38
Komp i przekaźnik 100% sprawny. Będę szukał w samej wiązce i sprawdzał masy.

nitro2112
28-08-16, 22:06
Odpaliła :) Bezpiecznik 10A pod kierownicą (drugi od lewej w górnym rzędzie)