Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Na gwincie KW lewy tyl siedzi duzo nizej niz prawy aero vti



P4try5
21-08-16, 19:22
Witam przedstawie najpierw foto
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160821/635a6a045b2679ecadfb12b9265ce973.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160821/3ba4011d506d61baaf667df202cf0192.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160821/c145d38805d2113c46847758367b5e1d.jpg


Tak siedzi aerodeck z gazem na zawieszeniu dedykowanym wprawdzie do mb6 ale konstrukcyjnie to samo co mc2...

Co jest do cholery?
Wczesniejsza seria tez tak siedziala z 2cm nizej niz prawa strona ale myslalem ze to przez wysluzona sprezyne i wylany amor.. a tu o taki zonk

Tak.. bede krecil gwintem do gory ale jak przestanie padac.. na chwile obecna jest zagadka... :/

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Jedras
22-08-16, 07:26
Jeżeli Cie to pociesza to na AP jest tak samo ;-)

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

ReaspowN
22-08-16, 16:57
Na MTS'ie mam podobnie. Po prostu te nasze fury są tak wyważone. Żeby auto stało równo to trzeba trochę czasu poświęcić na regulację. Z jednej strony trzeba ustawić wyżej niż z drugiej. Później zmierzyć miarką od ziemi przez środek koła do rantu błotnika i ustawiać dotąd aż będzie równo po obu stronach. U siebie mam różnicę 1-1,5cm w ustawieniu gwintu pomiędzy lewą a prawą stroną.

P4try5
22-08-16, 17:08
Czyli z lewej strony jedziemy gwintem jakies 2cm w gore? :)
Hm troche to sprzeczne z czymkolwiek ale skoro nie jestem sam ... :)

Zaloze jeszcze stabilizator ale to nic pewnie nie da

P4try5
27-08-16, 10:18
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160827/e11d38bdf3bab9e06af1d88767e9a7f2.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160827/16a6bb2e6b369b06c54f8dc597613327.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160827/0973ce140158d579aedc37a7870a11c0.jpg


Opona to 16/205/50 chyba jednak trzeba bedzie zainwestowac w 16/195/45 :/

Albo cos podlozyc pod sprezyne ewentualnie kupic jakas hm twarda sprezyne ale nie obnizajaca :(

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

fełtek
02-09-16, 03:37
Ale co,wyzej już na gwincie nie pójdzie. Na mts mialem tak samo. Z reszta teraz mam koni 1130-i tez musialem tulejkami rownac.

bartek_levis
02-09-16, 10:08
zawsze możesz rolować nadkole

Turbodymomen
03-10-16, 10:49
Czy przy takim niskim położeniu nie robi Ci się negatyw z przodu? U mnie na MTS V3 tył siedzi równo i nisko, a przód niestety jest wyżej i już się "krzywi"? Jakiś patent na to? :( Dodaję foto obniżonego na maksa (ale tutaj zżarło od razu opony,bo był negatyw) i foto obecne. Tył ok, przód negatyw i wyżej.
http://images83.fotosik.pl/53/c879038d76ad4a79med.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/c879038d76ad4a79)
http://images83.fotosik.pl/53/6e37ae13187d6f6bmed.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/6e37ae13187d6f6b)