MadMac
02-11-05, 15:10
Moze ktos mial podobny problem..
Civic 5D 96r
Przy predkosci powyzej 100km/h pojawiaja sie delikatne drgania kierownicy, przy 120 najbardziej odczuwalne. Czuc takze przy delikatnym hamowaniu. Namierzylem ze jest to sprawka przedniego prawego kola (zgubilem juz 2 kolpaki). No i zaczelo sie szukanie:
- wywazenie kol - to samo
- wymiana gum, zamiana kol - to samo
- toczenie tarczy - na poczatku lekka poprawa...ale niebawem to samo
- wymiana tarczy na nowki - jak wyzej
Robilem diagnostyke sily hamowania - wykazalo ze nie pulsuje zande z kol, sily rozkladaja sie wrecz idealnie
Co tu jeszcze moze zawinic. Podejrzewam piaste choc to dosc masywny element i wygiecie jej jest chyba malo prawdopodobne.. albo moze poloska jest krzywa lub przegub nadkuszony... sam juz nie wiem. Ma ktos pomysl?
Acha koncowki drazkow sa ok...
Civic 5D 96r
Przy predkosci powyzej 100km/h pojawiaja sie delikatne drgania kierownicy, przy 120 najbardziej odczuwalne. Czuc takze przy delikatnym hamowaniu. Namierzylem ze jest to sprawka przedniego prawego kola (zgubilem juz 2 kolpaki). No i zaczelo sie szukanie:
- wywazenie kol - to samo
- wymiana gum, zamiana kol - to samo
- toczenie tarczy - na poczatku lekka poprawa...ale niebawem to samo
- wymiana tarczy na nowki - jak wyzej
Robilem diagnostyke sily hamowania - wykazalo ze nie pulsuje zande z kol, sily rozkladaja sie wrecz idealnie
Co tu jeszcze moze zawinic. Podejrzewam piaste choc to dosc masywny element i wygiecie jej jest chyba malo prawdopodobne.. albo moze poloska jest krzywa lub przegub nadkuszony... sam juz nie wiem. Ma ktos pomysl?
Acha koncowki drazkow sa ok...