Zobacz pełną wersję : Korek spustowy oleju civic d/b seria
Podczas ostatniej wymiany oleju zauważyłem kiepski gwint na śrubie spustowej oleju w b serii. Wymiana się zbliża i chciałem mieć taką śrubę kupioną już wcześniej, aby ją wymienić. W sklepie jakoś nie mogli mi wytypować tej śrub, a nawet podkładki.
Fajną śrubę udało mi się kupić w sklepie ze śrubami, ale nie znam wymiarów oryginalnej podkładki pod tą śrubę, może ktoś z was zna ten wymiar, szukałem w sieci ale za wiele nie znalazłem, poza tym, że podobna jest od poloneza fi22 x fi14 x 2.
Czy taka będzie odpowiednia?
Śruba M14x1.5, podkładka jeden pies byle na śrubę 14mm, więc będzie dobra. Moment chyba coś około 30Nm ale dokładnie nie pamiętam.
Śruba M14x1.5, podkładka jeden pies byle na śrubę 14mm,
Nie tak do końca, bo jak dam podkładkę fi20 x fi14, to ma ona zbyt wąskie ścianki i olej może przeciekać, to samo z grubością jak dam 3mm, to się nie zagniecie odpowiednio na nierównościach.
Chodzi mi tylko o wymiar oryginału, a czasami ktoś lubił zmierzyć coś takiego.
Kup w ASO, wydaj te 5zł za kawalek aluminium w podziece dla Hondy za dobry silnik ;)
Nr oem 9410914000
Zamienniki:
Elring 243.600
FEBI 32456
SWAG 85 93 2456
średnica wewnętrzna [mm]: 14
średnica zewnętrzna [mm]: 22
grubość [mm]: 2
Materiał: Aluminium
Kształt: kształt A
DIN / ISO: 7603
Łee nie żartuj 20mm średnicy przy otworze 14mm to jest standard, grubość ~1.0mm i nic Ci nie będzie przeciekać :). Ba im węższa ścianka tym lepiej się ugniecie, bo ciśnienie=siła/powierzchnię choćby miała i 3mm grubości. Ja jeszcze uszczelki zawsze zmiękczam rozgrzewając do czerwoności i wrzucając do zimnej wody - glejowanie.
średnica wewnętrzna [mm]: 14
średnica zewnętrzna [mm]: 22
grubość [mm]: 2
Materiał: Aluminium
Kształt: kształt A
DIN / ISO: 7603
O to mi chodziło, zaraz idę sobie wytoczyć taką podkładkę, dzięki za info.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.