Ra-V
12-08-16, 20:04
Witam
Niby sprawa banalna ,ale problem już mniej.Kumpel kupił EJ9 z 97 w hatchbacku.
Do wymiany kwalifikowały się przeguby w komplecie .Postawnowił kupić u Ralfa komplet wraz z półosiami.
Po wyciągnięciu prawej półosi i przymiarce wyszedł taki zonk widoczny na zdjęciu.
U góry zakupiona półoś ,a na dole wyciągnieta z Ejotki
Z tego co pamiętam to D seria ma tą samą długość półosi i takie same przeguby.Co prawda ta pochodzi z V gen ,ale podobno powinna pasować.
Tutaj niestety jest rebus. Skąd i dlaczego założona była dłuższa i jeszcze z ABS ?
http://s5.ifotos.pl/mini/IMG201608_apaxrrp.jpg (http://ifotos.pl/z/apaxrrp/)
Auto jest bez Abs a oś założona jest dłuższa o jakieś 3 cm ???
WTF ??
Druga sprawa wyszła przy kupnie nowych bębnów . Zamowione przez nr VIN auta okazały się większe od tych założonych na aucie :)
Normalnie ręce opadają :/
Niby sprawa banalna ,ale problem już mniej.Kumpel kupił EJ9 z 97 w hatchbacku.
Do wymiany kwalifikowały się przeguby w komplecie .Postawnowił kupić u Ralfa komplet wraz z półosiami.
Po wyciągnięciu prawej półosi i przymiarce wyszedł taki zonk widoczny na zdjęciu.
U góry zakupiona półoś ,a na dole wyciągnieta z Ejotki
Z tego co pamiętam to D seria ma tą samą długość półosi i takie same przeguby.Co prawda ta pochodzi z V gen ,ale podobno powinna pasować.
Tutaj niestety jest rebus. Skąd i dlaczego założona była dłuższa i jeszcze z ABS ?
http://s5.ifotos.pl/mini/IMG201608_apaxrrp.jpg (http://ifotos.pl/z/apaxrrp/)
Auto jest bez Abs a oś założona jest dłuższa o jakieś 3 cm ???
WTF ??
Druga sprawa wyszła przy kupnie nowych bębnów . Zamowione przez nr VIN auta okazały się większe od tych założonych na aucie :)
Normalnie ręce opadają :/