Zobacz pełną wersję : Gdzie w Hondzie Civic VII znajduje się moduł centralnego zamka/immo ?
Witam
Gdzie w aucie znajduje się moduł centralnego zamka zwany przez innych sterownikiem immo :) Coś takiego jak poniżej
http://www.nanodatex.pl/modul-sterownik-immo-immobilizera-civic-o865850.html
http://allegro.pl/sterownik-immo-honda-civic-vii-39880s6ae01m1-i5066316239.html
Nie chodzi mi o transmiter omrona bo ten wymieniłem i dalej nic nie działa ; (
Ale ci chodzi o ten co pilot jest czy centralny zamek bo od pilota to jest koło licznika a ten 2 musze pomyslec juz 2 takie rozebralem ale musze sobie przypomnieć
Nie transmiter/przekaźnik http://5.allegroimg.pl/original/20/63/50/61/27/6350612757 ,bo ten wymieniłem i dalej nie da się zaprogramować pilotów, na dodatek symbol kluczyka na desce rozdzielczej mruga po 2-ch sekunach od włączenia zapłonu . Chodzi mi o ten ten drugi http://allegro.pl/sterownik-immo-honda-civic-vii-39880s6ae01m1-i5066316239.html#imglayer.
Bo już nie wiem co innego może być
:)
Jak mi się przypomni to napisze ale mi się zdaje że jest to gdżeś kolo nóg pod licznikiem ale nie pamiętam dokladnie jak nie jest to pilne dam ci znać później bo musze jeszcze jedna Hondę rozebrać i nawet ci zdjęcie wyślę w którym miejscu
Fajnie, dzięki... aż tak mi się nie śpieszy, auto stoi już tydzień rozgrzebane... a pomysłów już brak jak go uruchomić. Nie orientujesz się czasem czy ten sterownik to trzeba jakoś programować, czy wystarczy podmienić i zaprogramować sekwencją kluczyki ?
Ja ten sam pilot to wiesz jAK zrobiłem właśnie te 2 sterowniki i działało a skąd jesteś
Wg instrukcji 20-75,22-247 immo jest za licznikiem, ale go tam nie widzę.
No właśnie podejrzewam że coś padło w tym immo. Myślałem że kupię inny na allegro i podmienię :)
Tylko nie wiem czy po podmianie tego ( białego ) sterownika, da się zaprogramować posiadane przeze mnie kluczyki...tą sekwencją 4x włącz , naciśnij i wyłącz ??...czy musze mieć jakiegoś kompa i soft do przeprogramowania ?
Objaw mam taki że po raz 4 "rozkodowały" się piloty i centralny/immo przestało na nie reagować.
3x udało się to naprawić przez sekwencję 4x włacz, naciśnij przycisk i wyłącz zapłon, za 4ym razem już nie. Chociaż za 3-cim razem łatwo nie było.
Przypuszczałem że może transmiter/przekaźnik padł, kupiłem na allegro i dalej bez zmian. Na kostce od tego przekaźnika jest napięcie i pojawia się na jej kolejnych pinach po przekręceniu stacyjki.
Przypuszczam że padł jakiś przekaźnik... albo ten immo, ale aż tak się nie znam.
Niestety bardzo daleko mam do Wrześni z Rzeszowa :)
Szkoda bo mam takie 2 hondy na części to bym po wymieniali i sprawdzali co jest nie tak ale pilotów juz nie mam ale bym założyli od swojej 2 hondy co aktualne jest w remoncie i wkrote ja wystawie 1.6 sport na sprzedaż elektryka to bardzo ciężki temat
No szkoda. Ale jak byś pomógł mi zlokalizować gdzie dokładnie jest to immo to i tak mi dużo pomożesz :)
Immo nie podmienisz ot tak sobie. Musisz je parować z kluczykami.
Immo w rozumieniu czytnika przy stacyjce ? http://allegro.pl/honda-civic-vii-czytnik-immobilizera-immo-i6306446573.html#imglayer
czy tego sterownika co go nie mogę znaleźć w aucie ? http://allegro.pl/sterownik-immo-honda-civic-vii-39880s6ae01m1-i5066316239.html
Rozumiem że pilota paruję sekwencją 4x włącz naciśnij i wyłącz z tym transmiterem http://5.allegroimg.pl/original/20/63/50/61/27/6350612757
Sterownika. Immobilajzera nie zaprogramujesz sekwencją przyciskania guzika. To zajęcie dla elektronika. Sekwencją przyciśnięć guzika parujesz kluczyk z centralnym zamkiem a auta dalej nie odpalisz
Kapuję, tylko jednego nie rozumiem... skoro padł immo, bo mruga kluczyk na stacyjce, to czemu również przestał nagle działać centralny ? miałem już tak 3 razy, "padł" immo+ centralny. Po zaprogramowaniu sekwencją guzika pilota nagle ożywał centralny + immo + światełko w kabinie. I tu jest podobnie...z tym że już nie dało się zaprogramować z guzika.
Jakiś pomysł na diagnozę...bo ja nie ogarniam ?? : ) Musi być jakiś punkt wspólny tego bałaganu...
Nie ma żadnego punktu. Immo nie dezaktywuje się po otwarciu centralnego. Masz alarm czy tylko centralny zamek?
Czyli to centralny powinien być problemem?...bo też przestał działać. Ale jeżeli centralny to po otwarciu kluczykiem w drzwiach immo z kluczyka powinno działać i auto odpalać....a nie odpala, tylko kluczyk miga.
Mam tylko fabryczny centralny, bez alarmu
Dorwałem instrukcję serwisową i sprawdzam po kolei . Utknąłem na sprawdzeniu połączenia 1 pinu od transmitera i D3 ECM/PCM, oraz 2-gp pinu z D27.
ECM/PCM to jest ten główny komputer pod nogami pasażera ?
D3 to 3-ci pin 4-tej wtyczki licząc od lewej A...B...C...D ? Analogicznie D27 ?
Już przetestowane... D3 i D27 to piny w pierwszej od lewej białej wtyczce do kompa nad stopami pasażera.
Zostało ostatnie sprawdzenie " Check for continuity between the Immobiliser control unit-receiver 7P connector No. 2 terminal and the multiplex control unit (under-dash fuse/relay box connector terminal C3). "
...w wolnym tłumaczeniu 2 pin kostki pod stacyjką ze stykiem C3 ?? ... czyli którym ?? : )
Jeżeli jest połączenie to nalezy wymienić transmiter jeżeli nie ma połączenia to "Repair open in the RED/BLU wire. If the harness is OK, check to see if there is any Diagnostic Trouble Code (DTC) for the multiplex control unit "
Zostało w/w ostatnie sprawdzenie... ktoś kojarzy gdzie jest to C3 ? :)
Znalżalem gdzie jest to co szukasz w anglik jak wyciagalem deskę jest to pod nogami kolo przekaźników pod licznikiem tam gdzie masz drzwi kostki tam ten sterownik jest
Kapuję, tylko jednego nie rozumiem... skoro padł immo, bo mruga kluczyk na stacyjce, to czemu również przestał nagle działać centralny ? miałem już tak 3 razy, "padł" immo+ centralny. Po zaprogramowaniu sekwencją guzika pilota nagle ożywał centralny + immo + światełko w kabinie. I tu jest podobnie...z tym że już nie dało się zaprogramować z guzika.
Jakiś pomysł na diagnozę...bo ja nie ogarniam ?? : ) Musi być jakiś punkt wspólny tego bałaganu...
Czesc,
Mam identyczny problem.
Udalo Ci sie jakos to rozwiazac?
Naprawde nikt nie mial podobnego problemu?
Moze sie komus przyda... U mnie bylo tak ze mrugal kluczyk immo ale nie dzialalo nic, ani centralny ani sekwencja programowania, ani oczywiscie auto nie zapalalo. Okazalo sie ze padl modul ktory jest za skrzynka bezpiecznikow pod kierownica. Temat ogarnal dopiero elektronik.
Mam podobny problem. Podmieniłem cały zestaw i nadal nic. Centralny nie działa, programowanie pilota nie działa, na desce miga zielony kluczyk auto kręci a nie odpala.
Możesz kolego podać jak wygląda ten przekaźnik za skrzynką bezpieczników?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.