ERC
09-08-16, 16:36
Witam gorąco od jakiegoś czasu jestem posiadaczem 5 drzwiowego Civica z silnikiem 1.5 90 KM.
Poczytałem dużo tematów o przeróbkach i przekładkach części innych silników, jednak większośc jest o wzmacnianiu d15b2 a ja posiadam d15b3, któy jest chyba nowszy i przynajmniej część rozwiązań jest inna. Chciałbym zapytać was:
-czy w przypadku silnika d15z3 też ma zastosowanie przekładka kolektora ssącego z d16 i daje podobne efekty?
-czym fizycznie różni się d15b3 od d15b8?
-jakie są najprostsze metody zwiększenia mocy pozostawiając sobie E-vtec w silniku d15b3?
Dziękuję za wszelką pomoc
Poczytałem dużo tematów o przeróbkach i przekładkach części innych silników, jednak większośc jest o wzmacnianiu d15b2 a ja posiadam d15b3, któy jest chyba nowszy i przynajmniej część rozwiązań jest inna. Chciałbym zapytać was:
-czy w przypadku silnika d15z3 też ma zastosowanie przekładka kolektora ssącego z d16 i daje podobne efekty?
-czym fizycznie różni się d15b3 od d15b8?
-jakie są najprostsze metody zwiększenia mocy pozostawiając sobie E-vtec w silniku d15b3?
Dziękuję za wszelką pomoc