Zobacz pełną wersję : turbo b16a2 pomoc w doborze części
Witajcie, mam b serię po dolocie i wydechu ma 178 Km i 169Nm sprawdzone w RM Motorsport w rzeszowie. Męczy jazda samochodem na codzień z racji słabej elastycznośći przed vitkiem. Chciałbym założyć turbo które bd wstawało od 3 tys obr. Celuje w okolice 220KM i żeby przyjemnie po miejscu się jeździło. Jaką turbine polecacie pytam doświadczonych a nie "oczytanych". Chciałbym żeby moc rosła do końca a nie umierała przy 6-7tys. Czy okolice 0.4bar-a bd w stanie silnik wytrzymać? Dodam że kompresory mnie nie interesują tak jak i swap na mocniejszą jednostke .
Użycie opcji szukaj w tym dziale też Cię nie interesuje widzę..
Szukałem ale znaleźć nie mogę..
spokojnie wytrzyma 0,7-0,8 przy ospowiednim strojeniu i czesciach
www.back-yard.pl
Jest jedno b18c4 na sell. Gość dmucha 0.9 i mówił ze wytrzymuje tylko sprzeglo ma jakieś lepsze zamontowane.
spokojnie wytrzyma 0,7-0,8
Gość dmucha 0.9 i mówił ze wytrzymuje
Lubię takie nieznoszące sprzeciwu opinie. A co jeśli ten konkretny motor nie zniesie ani 0,9, ani 0,8, ani nawet 0,7, tylko je#nie po pierwszych 3 tysiącach kilometrów?
wtedy masz problem , i zglaszasz sie do osoby co stroila , moze tez ****ac z braku doboru odpowiednich podzespolow .
Jest duzo aut nieopisanych tutaj , a maja sie dobrze . Nie oceniaj innych aut swoimi doswiadczeniami
szkoda ze wyciagasz wypowiedz tylko po czesci "spokojnie wytrzyma 0,7-0,8 przy odpowiednim strojeniu i czesciach "
wtedy masz problem , i zglaszasz sie do osoby co stroilaA nie do tego co dokładał kolektor i turbo? A może właściciel sam do siebie powinien mieć pretensje? A może do typa, który sprzedał jakieś używane wtryski, z których jeden się przywiesił? A może po prostu było zmęczone i jebło, bo tak? Z typowaniem winnego jest w tym temacie bardzo różnie. Dlatego pisanie "spoko zniesie 0,8 przy dobrych częściach i dobrym strojeniu" jest bez sensu. Zniesie, albo nie zniesie.
Jest duzo aut nieopisanych tutaj , a maja sie dobrzeJest zapewne, bo zawsze było, równie dużo opisanych, ale takich przy których nie pisze się o awariach. Wszystkie są super, a kiedy jak ****ie, to nadal są super, właściciel sobie po cichutku naprawia, a na deser popisowo obraża się na któregoś tunera i idzie do innego nie podając na forum przyczyny.
Nie oceniaj innych aut swoimi doswiadczeniamiA może właśnie powinienem, bo nie oszczędzałem na niczym, stroił człowiek, który wiedział co robi, a tuleja i tak była pęknięta. To kogo w takim wypadku winić? Nikogo. Awaria jakich milion, nie ma winnego, po prostu strzeliło i albo robisz, albo nie.
Odświeżę trochę kotleta, ale mam podobny problem.
Mam b16a2 zrobiłem dolot wydech i kolektor wymieniony i aktualnie jest gdzieś około 175km.
Chcę wrzucić turbo, ale doładować gdzieś w okolicy 0.38bar da radę na seryjnych gratach?
Jakie części kupić jakiej firmy turbo itd.
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?193699-d16z6-Turbo-Graty-stage-2
tu masz na dobry początek 39 stron informacji, jak przeczytasz podrzucę ci jeszcze ze dwa razy tyle info żebyś miał jakiś wstęp w temat turbo
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.