Zobacz pełną wersję : Problem z płynem
Ostatnio zmieniałem w mojej Hondzie z silnikiem D14Z2 ssaka na ten od D16Z6. Wszystko było ok, furka latała, aż wczoraj nagle wskazówka temperatury wskoczyła na max, no to postój i czekałem aż ostygnie. Po ostygnięciu okazało się, że w układzie płynu brak, pomyślałem może się odpowietrzał i dlatego, więc dolałem i jeździłem aż do dziś kiedy sytuacja się powtórzyła. Co może być przyczyną? Czy to że została uszczelka z D14z2 pod ssaka, która się delikatnie różni i to że nie jest dokręcona jedna śrubka (środkowa od dołu) w kolektorze ssącym mogą taki efekt powodować? Uszczelkę pod głowicą raczej wykluczam. Potrzebuję pilnej pomocy, ponieważ 3 wyjazd na wakacje a tu samochodu brak :/
Opcje są trzy :
1) układ jeszcze się wypełnił i nie odpowietrzył
2) płyn ucieka przez któryś z węży lub na łączeniu kolektora z głowicą
3) wywaliło dziwnym trafem UPG (może oesy Cię poniosły :D)
Skup się na pierwszych dwóch. Czym różnią się uszczelki ssaków, bo nie pamiętam?
jak tak szybko leci plyn i nie wywala ze zbiorniczka to poprostu gdzies masz spory wyciek, nie jezdzij az do przegrzania, bo zaraz bedziesz oprocz wycieku wymienial jeszcze uszczelke pod glowica..
Co do wypełniania nadal to wątpię bo bańka 5l poszła na to :/ uszczelka ma inny kształt kanalu wodnego, na uszczelce jest okrągły, na kolektorze kanciasty i większy i troche inny ksztalt kanalow ssących jest, ale akurat w uszczelce z D14Z2 sa one delikatnie większe. Jutro ssaka zdejmuje i obadam co się tam dzieje.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.