Zobacz pełną wersję : Szarpanie przy szybkim puszczaniu gazu
Witam. Nie znalazłem takiego przypadku w archiwum, więc piszę. Mam Civica MB6 dość mocno podłubanego, świeżo kupiony. Zauważyłem, że podczas jazdy przy nagłym puszczeniu gazu pojawia się jedno szybkie szarpnięcie, któremu towarzyszy głośne stuknięcie spod maski. Im wyższy bieg tym szarpnięcie mniejsze. Przy zmianie biegów da się ten efekt wyeliminować poprzez odpowiednie operowanie sprzęgłem. Ale jeśli tylko puszczę gaz bez zmiany biegu to szarpie. Jak puszczam gaz powoli to jest ok. Rozmawiałem o tym z poprzednim właścicielem i stwierdził, że nie ma się czym przejmować, bo taka jest cena zwiększonej mocy i sportowego docisku na sprzęgle. Wg niego to nie jest usterka. Co o tym sądzicie? Czy ktoś miał takie objawy w B18C4?
Dodam jeszcze, że poduszki silnika wymienione 2 lata temu podczas remontu
No a ja bym się zainteresował poduszkami po raz kolejny ;)
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
No a ja bym się zainteresował poduszkami po raz kolejny ;)
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Dziwne by to było, ale przyjrzę im się. Dzięki za odpowiedź
No bo co ma sprzęgło do stukania jak puszczasz gaz jadąc juz na biegu... ewentualnie mechanizm różnicowy może postukiwac ale mało prawdopodobne.. dalej obstawiam poduszki silnika bo jak odpuscisz szybko gaz to silnik się zabuja.. stawiam na tylną srodkowa ^^
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Wrzuc na lewarek przod na biegu i sprawdz jakie luzy masz jak bedzie stukac to moze byc mechanizm roznicowy
Wrzuc na lewarek przod na biegu i sprawdz jakie luzy masz jak bedzie stukac to moze byc mechanizm roznicowy
Lewarek na biegu siedzi sztywno. Ani przy dodawaniu ani przy odpuszczaniu gazu nawet nie drgnie, zero luzu.
Lewarek na biegu siedzi sztywno. Ani przy dodawaniu ani przy odpuszczaniu gazu nawet nie drgnie, zero luzu.
Hehe sory troche nie po polsku napisalem, chodzi mi zebys podniosl przod samochodu na zapietym biegu i sprawdzil czy przednie kola maja loz przod tyl
Zaciągnij ręczny i próbuj ruszać, w tym czasie niech ktoś patrzy na silnik/poduszki, będziesz wiedział, czy mają luzy
Pukać może wszystko. Poduszki możesz sobie wzrokowo jako tako sprawdzić. U mnie ten sam objaw ustąpił po wymianie końcówek drążków, a po drodze były zmienione przeguby i poduszki.
Dzięki chłopaki. Posprawdzam te rzeczy i napiszę jak się coś wyjaśni.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.