The_Game
28-07-16, 22:30
Cześć wszystkim!
Jestem po demontażu przedniego zderzaka (sarenka) i mam lepszy wgląd tu i ówdzie. Dzisiaj zacząłem sobie zaglądać i moim oczom ukazała się plama na tej kratce (?) przed chłodnicą i na jej mocowaniu. Po głębszej analizie zauważyłem jeszcze, że jest jej trochę na metalowej rurce, która idzie do.. no własnie nie mam pojęcia co to w ogóle jest. Zrobiłem kilka fotek, nie mam teraz do końca tygodnia gdzie jechać zapytać, bo auto unieruchomione. Pomożecie mi ustalić co to i z czego to? :). Czytałem co nie co już i płyn chłodzący to raczej nie jest - zalałem chłodnicę różowym. Może coś z klimą? Ten "walec" po prawej wyglądem przypomina filtr osuszający. W dotyku to jest minimalnie tłuste (po wtarciu w palce już tego nie czuć) i jest zupełnie bezwonne. Jeśli chodzi o działanie klimatyzacji, chłodzić - chłodzi, lecz bardziej odczuwalne chłodzenie jest przy jeździ powyżej 80km/h. Poniżej jest takie uczucie jakby się włączyło sam nawiew. Dodatkowo czuć, że jazda nie jest dynamiczna. Raz miałem dziurę przy 5tys. obrotów na trójce. Pytanie tylko - czy tak ma być? Nie jeździłem autem z klimą wcześniej a w Hondzie używam jej stosunkowo rzadko, głównie przez ten spadek mocy. No ale ja o klimie a może się okazać, że to zielone COŚ to w ogóle jest inna sprawa...
http://i.imgur.com/xbCycwl.jpg
http://i.imgur.com/EiCr6RY.jpg
Jestem po demontażu przedniego zderzaka (sarenka) i mam lepszy wgląd tu i ówdzie. Dzisiaj zacząłem sobie zaglądać i moim oczom ukazała się plama na tej kratce (?) przed chłodnicą i na jej mocowaniu. Po głębszej analizie zauważyłem jeszcze, że jest jej trochę na metalowej rurce, która idzie do.. no własnie nie mam pojęcia co to w ogóle jest. Zrobiłem kilka fotek, nie mam teraz do końca tygodnia gdzie jechać zapytać, bo auto unieruchomione. Pomożecie mi ustalić co to i z czego to? :). Czytałem co nie co już i płyn chłodzący to raczej nie jest - zalałem chłodnicę różowym. Może coś z klimą? Ten "walec" po prawej wyglądem przypomina filtr osuszający. W dotyku to jest minimalnie tłuste (po wtarciu w palce już tego nie czuć) i jest zupełnie bezwonne. Jeśli chodzi o działanie klimatyzacji, chłodzić - chłodzi, lecz bardziej odczuwalne chłodzenie jest przy jeździ powyżej 80km/h. Poniżej jest takie uczucie jakby się włączyło sam nawiew. Dodatkowo czuć, że jazda nie jest dynamiczna. Raz miałem dziurę przy 5tys. obrotów na trójce. Pytanie tylko - czy tak ma być? Nie jeździłem autem z klimą wcześniej a w Hondzie używam jej stosunkowo rzadko, głównie przez ten spadek mocy. No ale ja o klimie a może się okazać, że to zielone COŚ to w ogóle jest inna sprawa...
http://i.imgur.com/xbCycwl.jpg
http://i.imgur.com/EiCr6RY.jpg