Zobacz pełną wersję : 1.4 83 KM większa moc.
Witam, mam hondę 2006 1.4 83 KM chciałbym zwiększyć w niej moc na tyle ile się da, widziałem ,że są chipy które podbiją do 100 KM na resztę nie mam już pomysłu. Czy jest opcja zrobić swap silnika np na 1.8 ? Co z tym się wiążę ( wymiana reszty podzespołów ? ) Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Witam, mam hondę 2006 1.4 83 KM chciałbym zwiększyć w niej moc na tyle ile się da, widziałem ,że są chipy które podbiją do 100 KM na resztę nie mam już pomysłu. Czy jest opcja zrobić swap silnika np na 1.8 ? Co z tym się wiążę ( wymiana reszty podzespołów ? ) Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Taniej wyjdzie zmienić samochód na odpowiedni.
Tuning małych silników bez turbo jest zazwyczaj bezsensowny (bezsensownie drogi do słabych rezultatów). Wymiana sinika z 1.4 na 1.8 o ile w ogóle możliwa ... to będzie bardzo droga.
+1
Zdaje sie w miare bez wiekszych ingerencji jest zmiana elementow silnika (bo zdaje sie dol taki sam) na poliftowe 100KM, ale to i tak kropla w morzu potrzeb. Niestety, najsensowniej bedzie kupic FK2
Dzieki za odpowiedzi. Zdaje sobie z tego sprawe. Jednak obecnie nie mam takiej mozliwosci. A tak zeby uzyskac chociaz z ok. 25km ? Chip daje 17, jest jeszcze cos co moglbym zakupic by dac kopa Hance?
Dzieki za odpowiedzi. Zdaje sobie z tego sprawe. Jednak obecnie nie mam takiej mozliwosci. A tak zeby uzyskac chociaz z ok. 25km ? Chip daje 17, jest jeszcze cos co moglbym zakupic by dac kopa Hance?
Nie daje. Im szybciej sobie z tego zdasz sprawe, tym lepiej dla Twojego portfela.
Czyli nawet chip jest bezsensu ? Np. coś taiego http://allegro.pl/chiptuning-honda-civic-viii-1-4-83km-chip-tuning-i5545901088.html. Przepraszam za takie posty ale jestem zielony zupełnie.
Czyli nawet chip jest bezsensu ? Np. coś taiego http://allegro.pl/chiptuning-honda-civic-viii-1-4-83km-chip-tuning-i5545901088.html. Przepraszam za takie posty ale jestem zielony zupełnie.
W najlepszym wypadku wzrost na poziomie bledu pomiaru. Przyrosty 20-45 w wolnossacej benzynie. Takie rzeczy tylko na allegro za 199,99.
Takich przyrostów nie daje nawet hondata w K20 w TypeR. A kosztuje jakies 15x tyle.
Serio. Przestan wierzyc w to, ze temu silnikowi cos pomoze. Dla dobra Twojego portfela.
Czyli nawet chip jest bezsensu ? Np. coś taiego http://allegro.pl/chiptuning-honda-civic-viii-1-4-83km-chip-tuning-i5545901088.html. Przepraszam za takie posty ale jestem zielony zupełnie.
Tym cudem to nawet szkoda twojego czasu. Poczytaj o chip box w internecie
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ok, dzięki :) Nie tyle co w to wierzę, po prostu się nie znam dlatego pytam tutaj. No nic dozbieram na coś mocniejszego :D
Druga sprawa mam dojscie do R18A2 1.8 i-VTEC 140 KM z całym osprzętem w dobrej cenie, bedzie wszystko pasowało z L13A7 ?
Lepiej sprzedać i dołożyć, kupić 1,8 i " będzie Pan zadowolony". Choć przyznam że mam sentyment do i-dsi, jeździłem takim przez 5 lat, bardzo żwawa jednostka choć na tle innych silników Hondy to prawdziwy "dziwoląg" bo jest w technice 8 zaworowej z zapłonem sekwencyjnym.
Dla osób które nie lubią wysokich obrotów i jeżdżą głównie po mieście sprawdzi się idealnie. Do 4 tyś. obr. porusza się sprawniej niż i- vtec w tej samej pojemności no ale powyżej tej skali role się odwracają. 8 zaworówki idą ładnie dołem( ok na tle obecnych turbo benzyn to raczej środkiem) i jak na tę pojemność i moc bardzo, bardzo elastyczne, spod świateł dawało nawet radę ciężkiemu 105 tdi w Passacie. Masa, masa i jeszcze raz masa. Zanim ktoś mnie tutaj skarci to powiem że powyższy opis dotyczy Jazza;)
W ufo ten udany silnik zabija masa, niestety.
Napiszę jeszcze raz ... kupiłeś 1.4 ... ciesz się z 1.4. Każda ingerencja w podniesienie mocy będzie droższa niż wymiana samochodu na mocniejszy. Każdy SWAP, każde inne "podniesienie mocy" w silniku wolnossącym albo nie przyniesie rezultatów, albo będzie niebotycznie drogie. Odpuść.
Zrozumiał bym jeszcze gdybyś chciał mieć 5-drzwiowego, nie rzucającego się w oczy TypeR i myślał o SWAPie na 2.0 i miał sporo gotówki na takie zachcianki ... ale z 1.4 na 1.8 .. albo rzeźbić 1.4? BEZ SENSU.
Ok, Ok już wszystko wiem :) dziękuje za odpowedzi. Cel FK2 :)
Tym bardziej że zmiana silnika wiąże się z rozbiorem całego auta, silnik to nie wszystko, trzeba zmienić komputer, wiązke, licznik itp. Szkoda zachodu
trzeba zmienić komputer, wiązke, licznik itp.
z tym licznikiem to chyba nasłuchałeś się od zayebistych mechaników od Vaga,bo to bzdura przynajmniej takie rzeczy nie w Hondzie.
z tym licznikiem to chyba nasłuchałeś się od zayebistych mechaników od Vaga,bo to bzdura przynajmniej takie rzeczy nie w Hondzie.
Przy takiej inwestycji to kosmetyczna zmiana , nie mniej 1.4 ma odcięcie i czerwone pole w innym miejscu niż 1.8.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.