misiekkkk
27-07-16, 14:36
Witam Panowie, złożyłem D13Z6 i mam ogromny problem z ustawieniem rozrządu
1.Pasek 104 zęby
2.Koło pasowe D13
3.Koło rozrządu regulowane
Robie tak:
1.Ustawiam 1 tłok w górny martwy punkt
2.Górę ustawiam na znaki
3.Zakładam pasek i tutaj dół przesuwa mi się o 1 ząb z racji na różnice ( głowica d16 - dół d13 )
4.Luzuje śrubki na kole rozrządu
5. Zakładam klucz na koło pasowe i dojeżdżam tłokiem go górnego martwego punktu
Po takiej operacji teoretycznie powinniśmy mieć góre i dół na znak i wszystko powinno banglać ale niestety tak nie jest odczyt z mapsensora ~400milibar sugeruje nam ze walimy ciśnienie z powrotem do kolektora ssacego, przez co auto pali szalone ilosci paliwa, nierówno chodzi, i tutaj pojawia się pytanie lub pytania:
1. Czy mogę zaufać chińskim znakom na kole rozrządu ? - Jeśli nie patrz pkt 2.
2. Jak ustawić góre tak aby teoretycznie była na znakach ( skoro nie zgadzają sie znaki na kole rozrządu )
3. Gdzie może być problem, może ja to jakoś źle składam ?
1.Pasek 104 zęby
2.Koło pasowe D13
3.Koło rozrządu regulowane
Robie tak:
1.Ustawiam 1 tłok w górny martwy punkt
2.Górę ustawiam na znaki
3.Zakładam pasek i tutaj dół przesuwa mi się o 1 ząb z racji na różnice ( głowica d16 - dół d13 )
4.Luzuje śrubki na kole rozrządu
5. Zakładam klucz na koło pasowe i dojeżdżam tłokiem go górnego martwego punktu
Po takiej operacji teoretycznie powinniśmy mieć góre i dół na znak i wszystko powinno banglać ale niestety tak nie jest odczyt z mapsensora ~400milibar sugeruje nam ze walimy ciśnienie z powrotem do kolektora ssacego, przez co auto pali szalone ilosci paliwa, nierówno chodzi, i tutaj pojawia się pytanie lub pytania:
1. Czy mogę zaufać chińskim znakom na kole rozrządu ? - Jeśli nie patrz pkt 2.
2. Jak ustawić góre tak aby teoretycznie była na znakach ( skoro nie zgadzają sie znaki na kole rozrządu )
3. Gdzie może być problem, może ja to jakoś źle składam ?