Zobacz pełną wersję : D16Z6 vs D15B2
Witam szanownych forumowiczów. Mam kilka pytań dotyczących ewentualnej przekładki bądź modyfikacji.
1. Wkładam zamiast d15b2 d16z6 czyli wiązki z obd0 mają działać na obd1, jak problem najszybciej rozwiązać ? Dołożyć przewody i przelutować wtyczki ? Czy wiązki wymienić w całości ?
2. Czy d15b5 ma identyczny dół jak d15b7, czyli na 100% d15 jest oznaczeniem bloku 1:1 ?
3. Znam zalety minime, ale uważam że jak fabryka dała +25% jest najlepszą opcją ew. kucie i turbi jednak korci mnie żeby połączyć głowę od z6 z dołem d15. Jaki pasek ? I co może się sp.... ?
Pozdrawiam
1. Jak jestes ignorantem elektrycznym jak np ja :D to proponuje kupić wiązke kabinową i silnikowa obd1 i wymienic calosc- robota czasochlonna, ale mi auto odpalilo od strzala
2. d15b2 i d15b7 pod wzgledem mechaniki to te same silniki, roznica jedynie jest w wtrysku
3. Jak dobrze zlozysz minime to sie nic nie spierdzieli, pasek od glowicy, czyli z6 104 zeby. Ale jak chccesz wkladac d16z6 to wkladaj d16z6( o ile masz zdrowa jednostke), jesli w przyszlosci turbo planujesz to tylko d16z6, do d15 nie ma gratów, z zglowica z6 silnik jest sporo doprezony, wiec do turbo d15 z glowica z6 sie nie nadaje.
1. Wiązkę mam na starym aucie, silnik już dźwignąłem, P28 wyjęty. Tylko mi ręce opadły jak zobaczyłem że wiązka od kompa idzie częściowo za nagrzewnicę w stronę deski. Nie da się jej w tym miejscu ciachnąć i połączyć 1:1 z tą OBD0, tak żeby nie wyjmować deski i pozostałych gratów z nowego auta ? W stronę deski tak na logikę leci to samo z p06 co p28.
3. Ok, czyli albo mini albo turbo. D16Z6 jest po remoncie kapitalnym ale po szlifach itd. urwał się jeden gwint podczas przykręcania głowicy i musiałem zaaplikować helicoil. Muszę się liczyć z tym że jakakolwiek zabawa ze zdejmowaniem głowicy w przyszłości może się skończyć zastosowaniem szpilek fi12 (podobno od jakiegoś BMW pasują). Stąd pomysł połączenia z6 ze zdrowym blokiem b2.
1. Wiązkę mam na starym aucie, silnik już dźwignąłem, P28 wyjęty. Tylko mi ręce opadły jak zobaczyłem że wiązka od kompa idzie częściowo za nagrzewnicę w stronę deski. Nie da się jej w tym miejscu ciachnąć i połączyć 1:1 z tą OBD0, tak żeby nie wyjmować deski i pozostałych gratów z nowego auta ? W stronę deski tak na logikę leci to samo z p06 co p28. Nietsety nie pomoge, ja przechodziłem z gaznika i trzabylo bardzo duzo kabli dolozyc, wiec wymienilem cala kabinowke,
sciagniecie deski to nie duzo roboty wbrew pozorom,
3. d15 minime to fajne polaczenie, ale gora ugrasz 130-140 koni,
jesli tyle Ci wystarczy to mozesz skladac.
Czyli,
mini + krótki stożek + przelot + mugen + ebay 4-2-1 + lekkie koło to max 140 kucy ?
To i tak optymistycznie bedzie jak wypluje 140 km, na wiecej napewno nie licz:P
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.