Zobacz pełną wersję : D14Z1 + głowica D16Y7
Witam, chciałbym założyć głowicę od D16Y7 do D14Z1, do tego rozwiercony ssący z rozwiercona przepustnica.
Jest już odpowiedni wydech i kolektor 4-2-1 DC Sports.
Wszystko będzie dostrojone na zewnętrznym kompie.
Czy coś w głowicy będzie trzeba przerabiać? Jaką zastosować uszczelkę głowicy, kółko i pasek rozrządu?
a ta glowica od d16y7 to czasami nie odpreza silnik:??? bo kiedys sie temu przypatrywalem miedzy d16y7 a d16w3 to glowica od y7 ma i dosc duze komory spalania i waskie kanaly ssace no i napewno walek ten z w3 jest ostrzejszy bo to zauwazylem golym okiem , moze nie z tej beczki troche ale zeby czasami ta glowica od d16y7 nie byla mniej wydajna niz seryjna d14;)?
wiesko1261
28-07-16, 06:14
Witam, chciałbym założyć głowicę od D16Y7 do D14Z1, do tego rozwiercony ssący z rozwiercona przepustnica.
Jest już odpowiedni wydech i kolektor 4-2-1 DC Sports.
Wszystko będzie dostrojone na zewnętrznym kompie.
Czy coś w głowicy będzie trzeba przerabiać? Jaką zastosować uszczelkę głowicy, kółko i pasek rozrządu?
nie wiem jak w d14z1 , ale z a3-4 i y7 głowice były identyczne :) wystarczyła podmiana samego
wałka z kółkiem z y7
odświeżam temat bo znalazłem głowicę z y7 po regeneracji i zastanawiam się nad montażem do mojej d14z1.
odświeżam temat bo znalazłem głowicę z y7 po regeneracji i zastanawiam się nad montażem do mojej d14z1.
z olxa za 500zł ? Jeżeli tak odpuść nawet jak zrobisz to sam to czeka ciebie strojenie a za 100zł nikt nie wystroi. Popłyniesz z kasą a tak naprawdę przyrost będzie znikomy. Niby odczuwalny ale naprawdę ZNIKOMY. Moje daily ma wałek od y7 i jest zrobione na 117 kuni i co ? I nic ostatnio znajomy porobił to badziewie odmulonym d15z6 :D . Moja rada dozbieraj wsadź 1.6, to jest naukowo udowodnione że 1.4 z seryjnym dołem nie jedzie i koniec kropka. Aby 1.4 jechało to albo turbo albo zmiana wału. Tyle ode mnie.
z olxa za 500zł ? Jeżeli tak odpuść nawet jak zrobisz to sam to czeka ciebie strojenie a za 100zł nikt nie wystroi. Popłyniesz z kasą a tak naprawdę przyrost będzie znikomy. Niby odczuwalny ale naprawdę ZNIKOMY. Moje daily ma wałek od y7 i jest zrobione na 117 kuni i co ? I nic ostatnio znajomy porobił to badziewie odmulonym d15z6 :D . Moja rada dozbieraj wsadź 1.6, to jest naukowo udowodnione że 1.4 z seryjnym dołem nie jedzie i koniec kropka. Aby 1.4 jechało to albo turbo albo zmiana wału. Tyle ode mnie.
Delikatnie zmodyfikowałem plan
Jako że i tak poszły mi pierścienie olejowe to nie będe robić swapa tylko porting.
Głowice d16y7 podepnę pod seryjną wiązkę. Kolega z innego forum powiedział że różnice miedzy tymi głowicami są na tyle znikome że komputer większość parametrów ustawi sam a wtryski spokojnie wystarczą.
Co o tym myslicie.
Delikatnie zmodyfikowałem plan
Jako że i tak poszły mi pierścienie olejowe to nie będe robić swapa tylko porting.
Głowice d16y7 podepnę pod seryjną wiązkę. Kolega z innego forum powiedział że różnice miedzy tymi głowicami są na tyle znikome że komputer większość parametrów ustawi sam a wtryski spokojnie wystarczą.
Co o tym myslicie.
A co ma porting do pierścieni olejowych ? Jak poszły tobie pierścienie to trzeba to 1.4 wyrzucić i wstawić 1.6 . A co do reszty to ręce opadają.... Jeżeli dajesz ostrzejszy wałek, i nie ważne czy to jest cała głowica czy sam wałek to TRZEBA to wystroić, a tym bardziej że masz już zrobiony wydech z dolotem chłopie te dwa wałki są zupełnie inne. Co ci tam komputer sam sobie ustawi ? Paliwa sobie doleje ? Czy wiatru doda ?
Mam sam dolot wydechem się nie bawilem
A co ma porting do pierścieni olejowych ? Jak poszły tobie pierścienie to trzeba to 1.4 wyrzucić i wstawić 1.6 . A co do reszty to ręce opadają.... Jeżeli dajesz ostrzejszy wałek, i nie ważne czy to jest cała głowica czy sam wałek to TRZEBA to wystroić, a tym bardziej że masz już zrobiony wydech z dolotem chłopie te dwa wałki są zupełnie inne. Co ci tam komputer sam sobie ustawi ? Paliwa sobie doleje ? Czy wiatru doda ?W tym temacie się o wszystko pytałem i ten temat narobił mi nadzieję
http://www.civicforum.pl/showthread.php/50642-Głowica-d16y7-w-d14z1
Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
W NA grzebanie takie da Ci mocy, ale ilosc wywalczonych koni i nm nie odzwierciedla kasy jaką w to wsadzisz.
Albo jezdzij tym co masz( jak poopija olej to dolewaj o ile mocno nie kopci) a jak brak mocy to szukaj swapu z wiekszym silnikiem.
mimo wszystko zdecyduję się mam tylko pytanie jak wygląda kwestia rozrządu.
Czy przy bloku d14z1 i głowicy z d16y7 mam zastosować koło rozrządu z y7 czy użyć regulowanego koła rozrządu bo z tego co wiem jest tam różnica chyba jednego zęba.
Ja bym zmienił dół bo d14 sie licho nadaje. Wpakujesz kasy i przyrost rzędu 15 koni. Czasami tanio wyrwiesz d15z6 i masz w seri tyle co d14 po grubych modach
mariuszmaxs
09-11-17, 21:31
Przechodziłem etap zmiany głowicy na Y7 tylko że kładłem to na blok B7, gra nie warta świeczki,władowane trochę kasy,uszczelki,remont głowicy itp a szału nie było,jakbym się nie zdziadział i nie kupił EP4 to nie bawiłbym się w żadne przeróbki tylko od razu włożył B18 lub B16 a najlepiej kupił mocne auto.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.