tmDamian
21-07-16, 08:48
Oddziaływanie silnika na doładowanie [D,B,H,F,K SERIA]
Witam, postanowiłem stworzyć takowy temat w celach informacyjnych .
Podzielcie się informacjami jak oddziałał Wasz silnik [D,B,H,F,K SERIA] na doładowanie. Co się działo z silnikiem po doładowaniu, co się wysypało, czy wszystko działa jak należy, czy seryjne graty czy nie. Przekażcie swoją wiedzę innym użytkownikom forum tak, aby każdy wiedział z czym się liczy..
Na moim przykładzie mogę jedynie powiedzieć coś na temat Eatona m62 (kompresora) w h22a2.
Także podłączyłem kompresor eaton m62 na całkowicie seryjnym silniku, zestaw dmuchał 0.3@ na seryjnych kołach ~~225HP. Silnik działał cały czas poprawnie, nie było i dalej nie ma żadnych zastrzeżeń co do pracy silnika, jedyny defekt jaki zauważyłem po zdjęciu kompresora to, że zaczął znikać płyn chłodniczy.
Następca kompresora podkręcił Blow Offa no i On niestety załapał panewkę (H22a).
Podzielcie się swoimi informacjami :)
Witam, postanowiłem stworzyć takowy temat w celach informacyjnych .
Podzielcie się informacjami jak oddziałał Wasz silnik [D,B,H,F,K SERIA] na doładowanie. Co się działo z silnikiem po doładowaniu, co się wysypało, czy wszystko działa jak należy, czy seryjne graty czy nie. Przekażcie swoją wiedzę innym użytkownikom forum tak, aby każdy wiedział z czym się liczy..
Na moim przykładzie mogę jedynie powiedzieć coś na temat Eatona m62 (kompresora) w h22a2.
Także podłączyłem kompresor eaton m62 na całkowicie seryjnym silniku, zestaw dmuchał 0.3@ na seryjnych kołach ~~225HP. Silnik działał cały czas poprawnie, nie było i dalej nie ma żadnych zastrzeżeń co do pracy silnika, jedyny defekt jaki zauważyłem po zdjęciu kompresora to, że zaczął znikać płyn chłodniczy.
Następca kompresora podkręcił Blow Offa no i On niestety załapał panewkę (H22a).
Podzielcie się swoimi informacjami :)