Zobacz pełną wersję : Co to za wersja i ile KM ?
Witam,
mam taki problem z silnikiem mojej hani. Jest nim D15B7. Chcialem sobie sprawdzic jego dane techniczne ale wg. hondapl.org te silniki mialy wtryski tylko dwupunktowe a moj ma wielopunktowy. Kumpel mi powiedzial ze tak jest w kanadyjskich wersjach i one maja 105 a nie 101 KM. Tylko ze kod fabryki u mnie to 1HG a jest to ponoc kod fabryki w Ohio (USA). Kto sie orientuje ??
mam taki problem z silnikiem mojej hani. Jest nim D15B7
D15B7 - 101KM - pelen wtrysk
Wg. moich danych D15B7 byly na wielopunkcie i mialy 102 KM... moge sie mylic... Na dwu punkcie byly D15B2 na pewno bo sam mam takiego :/
ale wg. hondapl.org te silniki mialy wtryski tylko dwupunktowe a moj ma wielopunktowy.
według danych z hondapl.org jest tam tylko napisane ze 1.5, a nie jest napisane ze to D15B7
silników 1.5 jest kilka ładnych, m.in na gaźniku, na dwupunkcie ,wielopunktowy vtec-e wszystkie po 90KM, wielopunktowy 8 zaworowy (nie wiem ile koniuf, ale mało) , jest też wielopunkt 16 zaworowy właśnie D15B7 i w zależności od źródeł i rynków zbytu (a te mają różne normy) moc 101-105KM
wielopunktowy 8 zaworowy (nie wiem ile koniuf, ale mało)
D15B8 8V 70 koniuf :wink:
D15B8 8V 70 koniuf
a nie 75?
a tak na marginesie 1,5 8V to straszna pala. robi_hch mial taki ale na szczescie wskoczyl na 16 :D
B8 tylko 70KM, a do tego jeszcze "długa" skrzynia
D15B7 SOHC PGM-FI, kat. 105KM Civic DX, LX 92-95 US
D15B7 SOHC PGM-FI, kat. 105KM Civic 2d LSi EJ2 94-95
D15B7 SOHC PGM-FI, kat. 105KM Del Sol S 92-95 US
Piotrek Klag
22-05-06, 12:46
D15B7 SOHC PGM-FI, kat. 105KM Civic DX, LX 92-95 US
D15B7 SOHC PGM-FI, kat. 105KM Civic 2d LSi EJ2 94-95
D15B7 SOHC PGM-FI, kat. 105KM Del Sol S 92-95 US
chyba że te 101 km wynika z tego że 4 KM "kradnie" klima fabryczna - oczywiście napędzana na rozrządzie.... - w moim EJ2 d15b7 może tak i jest bo znajomy mówił że kilka koni sie traci....
sa rozne normy do podawania mocy, podaje sie ja przy roznych warunkach z roznym wyposazeniem ( albo z wylacznie z tym co jest potrzebne do pracy silnika albo z dodatkowym wyposazeniem) stad rozbieznosci w mocach. LIcytowanie sie czy silnik ma 3 konie wiecej czy mnie jest bez sensu....
B8 tylko 70KM, a do tego jeszcze "długa" skrzynia
Ojj długa, długa.
I do tego 8 zaworków to strasznie mało jak na Hanie. Ja chcę więcej!
Ale przynajmniej nie pali dużo.
No ale nic na razie musi wystarczyć, jak siętroche kasy uzbiera to może się głowiczkę od B7 weźmie. 16V jest znacznie bardziej seksowne.
A tak przy okazji, to czy ktoś wie jaki są maksymalne obroty dla D15B8 ??
Wiem że:
Moc: 70KM/4500rpm
Moment: 112NM/3000rpm
Bo nie wiem do ilu mógłbym ten silniczek zakecić.
Do tylu co i b7. Miałem na wejście Cifa CX, teraz głowica i kolektor od d16b?.. z concerto wyjąłem, śmiga jak trzeba. Oczywiście wszystko morduje ta kopiasta skrzynia, ale hybryda w planie. Wszystko zależy od chęci, bo naprawdę niewiele mnie narazie mody kosztowały.
nowy20;);)
13-09-06, 14:38
gdzie sprawdzić jaki mam silnik ?? 97 1.4 si ???
po przeczytaniu REGULAMINU FORUM, doweisz sie gdzie sprawdzic
i nie pytaj o to w kazdym temacie, bo przy kolejnym dam Ci juz ostrzezenie
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.