Zobacz pełną wersję : Przeróbka na fajko - cewki starej D-Serii
Witam, wiecie coś na temat zaadaptowania fajko-cewek do starszych d-serii typu D14 - D16?
Hamburgery stosują coś takiego na potęgę.
Pozdrawiam.
Witam, wiecie coś na temat zaadaptowania fajko-cewek do starszych d-serii typu D14 - D16?
Hamburgery stosują coś takiego na potęgę.
Pozdrawiam.
jakie są z tego korzyści ?
;2728490]jakie są z tego korzyści ?
M.in. wyeliminowanie podzespołów często narażonych na awarie takich jak przewody WN i aparat zapłonowy.
W seryjnym silniku poza wyżej wymienionymi w zasadzie żadne. Tyle, że nikt przy zdrowych zmysłach nie przerabia w ten sposób seryjnych silników.
Głównie robi się takie rzeczy pod grube n/a albo turbo - mocniejsza iskra, korzyści nie trzeba tłumaczyć :).
Ja robię projekt d14 turbo i będę coś takiego chciał zamontować.
Yotomeczek86
16-07-16, 23:38
Jeśli robisz soft, zmień kopułkę, i palec... A nie pchać się w fajkocewki. Po pierwsze, w PL nie ma modułu sterującego tym, być może hamburgery to mają i można kupić - nie wiem. U nas jedyna opcja aby to uruchomić, to EMU - koszt 2000zł, do tego przerobienie wiązki, strojenie. Lepszym rozwiązaniem jeśli chcesz mieć wypas wycios zapłon, to MSD - tańsze o niebo rozwiązanie. Poza tym, do D14 w ogóle to Ci nie potrzebne. I już nie wspomne o turbieniu :p
Moje D16 na 0,8 bara przy TD04 16T nie potrzebowało ingerencji w zapłon. Wypluło 258 koni.
Jeśli robisz soft, zmień kopułkę, i palec... A nie pchać się w fajkocewki. Po pierwsze, w PL nie ma modułu sterującego tym, być może hamburgery to mają i można kupić - nie wiem. U nas jedyna opcja aby to uruchomić, to EMU - koszt 2000zł, do tego przerobienie wiązki, strojenie. Lepszym rozwiązaniem jeśli chcesz mieć wypas wycios zapłon, to MSD - tańsze o niebo rozwiązanie. Poza tym, do D14 w ogóle to Ci nie potrzebne. I już nie wspomne o turbieniu :p
Moje D16 na 0,8 bara przy TD04 16T nie potrzebowało ingerencji w zapłon. Wypluło 258 koni.
Co kto lubi heh :) Ja lubię po prostu poeksperymentować, tak to zrobiłbym już dawno swapa na b-serię :).
Kopułkę i palec jakie mam założyć? Bo mam nowe YEC, zresztą co tu da inna kopułka?
A świece miałeś seryjne do tego turbo?
No ja również dowiedzialbym się coś na temat fajkocewek, na mocnym sofcie w d16 nie było problemu z iskra, potem wpadła kucizna i się zaczęło gabienie zapłonu, a msd niewiele tu pomogło.
Yotomeczek86
17-07-16, 12:23
Co kto lubi heh :) Ja lubię po prostu poeksperymentować, tak to zrobiłbym już dawno swapa na b-serię :).
Kopułkę i palec jakie mam założyć? Bo mam nowe YEC, zresztą co tu da inna kopułka?
A świece miałeś seryjne do tego turbo?
Chodzi po prostu o to, że są to duże koszty w PL. Tak, YEC to dobra marka, jak będziesz miał sprawny układ zapłonowy nie ma problemu z iskrą. Świece miałem OEM hondy, NGK bodajże to są.
Wszystko się da http://honda-tech.com/forums/engine-management-tuning-124/obd1-ecu-coil-plug-module-trojantuning-3275874/
Wszystko się da http://honda-tech.com/forums/engine-management-tuning-124/obd1-ecu-coil-plug-module-trojantuning-3275874/
Wejdź na profil H4WK na facebooku,on właśnie w ten weekend coś podobnego zrobił ze snafu w jakiejś d-serii :).
Jeśli dobrze rozumiem to amadeuscr z honda-tech pisze że to jedynie ogarnia zapłon, więc aparat i tak zostaje wraz z czujnikami.
rozwiązanie Twoich problemów:
http://www.ecumaster.com/produkty/ecumaster-emu
Yotomeczek86
18-07-16, 14:32
Musi zostać czujnik położenia wałka, dlatego często gęsto zostawia się aparat pozbawiony bebechów i tylko z tym czujnikiem
https://www.facebook.com/HondaRulezGarage/
Ja korzystam z kontrolera od nich.
Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
O ile dobrze pamiętam ~150$
Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
Ale to chyba juz z cewkami?
Sam układ, jest trochę informacji w moim temacie.
Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.