PDA

Zobacz pełną wersję : Akcja serwisowa!



jockow
05-07-16, 21:30
Wkrótce zacznie się akcja serwisowa dotycząca wymiany wadliwych poduszek powietrznych pasażera w różnych modelach Hondy.W civic 2003-2008. Listę z numerami vin można znaleźć na stronie UOKIK. Moje auto jest na tej liście, niestety na dzień dzisiejszy nie ma go jeszcze na liście w Honda Poland.Taką informacje dostałem w Hondzie.

jepek
05-07-16, 21:53
https://uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=12415

raczas
05-07-16, 21:58
akcja dotyczy wielu aut nie tylko spod znaku h, dostałem także zaproszenie od toyoty na taka akcję serwisową

djasion
06-07-16, 08:33
Moje też jest na liście, ale sprawdzając VIN w wyszukiwarce kampanii przywoławczych Hondy tutaj http://www.honda.pl/cars/owners/recalls-and-updates.html nic nie znajduje.

szczepar
06-07-16, 13:47
To pokłosie akcji z wadliwymi poduszkami produkowanymi przez firmę Takata.

MikeFoto
06-07-16, 14:15
Patrząc na listę to niema tam nadwozi FN, FK
Z civiców to tylko i wyłącznie nadwozia FD7 są na liście

filipfm
06-07-16, 14:40
Kiedys przy okazji nagabywania ASO na wymiane oleju za 500 zł :p odpytalem o akcje serwisowa i sprawdzili moj VIN i stwierdzili, ze moj egz. sie nie zalapal. I ze generalnie UFO raczej w tej akcji nie bedzie uwzgledniane

Matt_Btw
06-07-16, 14:56
Ta, nie bedzie, wlasnie widać. Mojego Ojca FD7 jest na liście.

djasion
06-07-16, 15:18
Dzowniłem do ASO, dowiedziałem się, że "Pana samochód nie jest objęty tą kampanią", z ciekawości napiszę do Honda Polska.

filipfm
06-07-16, 15:26
Ta, nie bedzie, wlasnie widać. Mojego Ojca FD7 jest na liście.

Jeżeli sedana podciagniesz jako ufo to tak.

johnny86
06-07-16, 15:31
Tam sa chyba numery VIN z PL dystrybucji, ciekawe co z tymi co maja np z niemiec sciagany. Czy zna ktos zestawienie z niemiec?

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

marcin316
07-07-16, 17:19
Moje też jest na liście, ale sprawdzając VIN w wyszukiwarce kampanii przywoławczych Hondy tutaj http://www.honda.pl/cars/owners/recalls-and-updates.html nic nie znajduje.

U mnie jest dokładnie tak samo...

Wind 323
08-07-16, 14:25
U mnie jak wyżej.....:confused:

djasion
08-07-16, 20:01
Dzowniłem do ASO, dowiedziałem się, że "Pana samochód nie jest objęty tą kampanią", z ciekawości napiszę do Honda Polska.
Odpisali, że akcja i powiadamianie klientów w niedługim czasie się rozpocznie.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka