Zobacz pełną wersję : B20vtec
Mógł by ktoś pomuc, potrzebuję przekręcić glowice b16a do bloku b20z1 jakie potrzebna będą mi szpilki do glowicy b18, b16 czy b20? Wiem ze są specjalne arp pod ten set ale cena troche zabija ;)
ja skręcałem na szpilkach od b18c4 i było ok
gibonek, nowe oem szpilki dawales?
nie ale już kolejny raz bym na nich nie składał,lepiej zainwestować w arp bo przy takich silnikach jak się modzi często głowicę się zwala
jak juz cos robisz to rob to na dobrych czesciach odżałuj i kup nowe ARP
a tak nawiasem mam pare ciekawych gratow do B serii:D
Witam,
Nie chce tworzyć nowego wątku a temat podobny.
Chciałbym wsadzić do Civica VI seryjny silnik B20Z1 z crv.
Jeździ tam w automacie.Ma chyba 147 km 180-190Nm
Spiąć to ze skrzynią S80 bądź krótszą.
W przyszłości można pokusić się o czapkę c4 itp.
Czy takie połączenie po zrobieniu dolotu, wydechu może jakiś porting kanałów B20Z1+ S80 będzie jeździć.Czy opier..mnie wyżyłowane D16Z6.
W planach także strojenie.
Ktoś pomoże?:-)
d16z6 do b20 vtec to szkoda porównywać stary,między b18 a b20 vtec jest przepaść jeśli chodzi o normalną jazdę, bo masz więcej momentu i nie musisz wciskać za dużo gazu aby sprawnie się poruszać,tak jedzie moje ciężkie mb6 B20 vtec https://www.youtube.com/watch?v=2_gV12oARkA&feature=youtu.be
Ale jemu chodzi o seryjne b20 non vtec. Będzie jeździć dobrze, z dołu lepiej niż b16. Tylko kolektor dolotowy befzieszusial zmienić bo raczej ci się maska nie zamknie. Ten z b20z1 ma spory rezonator ;) w lekkiej budzie po modach daje radę https://youtu.be/k59qUfpKR5Y
Wyzyłowane D16 może Cie opier*olić na 1/4mili, ale w codziennym użytkowaniu bedzie duuza roznica na plus dla B20. A późniejszy potencjał bez porównania. Przemyślałbym tylko kwestię S80, jeśli chcesz 4,7, bo seria kręci sie bardzo nisko i będziesz musiał mocno wahlować biegami. S80 to najlepszy pomysł na kuciznę kręcącą się na 8500. No ale tez można podsumować tak samo, jak silnik bez głowicy - będzie potencjał na przyszłośc :)
Pytanie tylko teraz czy jeśli bedzie musiał rzeźbic kolektor na flanszy, zeby podpasowac do B20, to czy nie lepiej jednak podnieść czapkę i za 1500zł od razu założyć głowicę VTECa...
ja mam y21 fd 4.4 i do b20 jest idealnie ,w sam raz jest ta skrzynia nie zmienił bym jej na s80
Zalezy do czego :) Na co dzień oczywiście, ze wystarczy. W sumie na seryjnej y2 CRXy z Poznania robią niskie 13tki/12,9, no ale tam tez masa gra role. Moja jak jeździła to na 3jce po jakimś czasie robiło mi się już nudno, więc 4,78 by wjechało jak w masełko ;)
do seryjnego b20 zeby zamknac maske wystarczy ssak b18b nonvtec tzw w amerykach mini skunk, jak cos to mam taki zbedny
Wyzyłowane D16 może Cie opier*olić na 1/4mili, ale w codziennym użytkowaniu bedzie duuza roznica na plus dla B20. A późniejszy potencjał bez porównania. Przemyślałbym tylko kwestię S80, jeśli chcesz 4,7, bo seria kręci sie bardzo nisko i będziesz musiał mocno wahlować biegami. S80 to najlepszy pomysł na kuciznę kręcącą się na 8500. No ale tez można podsumować tak samo, jak silnik bez głowicy - będzie potencjał na przyszłośc :)
Pytanie tylko teraz czy jeśli bedzie musiał rzeźbic kolektor na flanszy, zeby podpasowac do B20, to czy nie lepiej jednak podnieść czapkę i za 1500zł od razu założyć głowicę VTECa...
Dziękuję za odpowiedź.To chciałem wiedzieć.Fakt skrzynia jest do przemyślenia.Chciałbym najlepiej wykorzystać Nm seryjnego B20.
Co do głowicy owszem, można by za jednym razem.Ale to koszt większy niż 1500zł.
Tzn spinka wału czy jakoś tak i inne pierdoły.Przygotowanie głowicy.Także na początek seria wystarczy.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.