Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Moja honda nie pali

Fr3sHu
03-07-16, 17:14
Witam!
Mam duży problem, moje auto nie pali, kręci wszystko niby okej, ale nie odpala. Wczoraj było podobnie auto padło na skrzyżowaniu i już nie odpaliło, dopiero po przepchaniu na pobocze ruszyło, a dziś, no cóż, dojechałem, chce wracać, odpaliłem i bum parę sekund po odpaleniu auto padło i tak już zostało, niestety zostałem odholowany do domu. Co może być przyczyną ? Ktoś wie ? Ja myślę że to może coś z pompą paliwa, ale nie znam się na tym więc pytam was o radę.

autentyk
03-07-16, 17:54
Wykręć świece niech ktoś zakręci i sprawdź czy jest iskra jeśli nie ma to cewka lub modol. Auto ma lpg?

Fr3sHu
03-07-16, 18:17
Auto benzyna 1.4 silnik. Sprawdziłem właśnie bezpieczniki, wszystkie są w porządku, potem wyjąłem przekaźnik pompy paliwa i wydaje mi się że jest spalony, śmierdzi strasznie spalenizną

LEMS
03-07-16, 18:43
Przy przekreceniu kluczyka na pozycję zapłonu przekaźnik od pompy powinien cyknac.
Chyba najprościej tak sprawdzić. Ewentualnie podmien na inny sprawny, pasujacy przekaźnik.
Ewidentnie brak paliwa i najrozsadniej zaczac tak jak zaczales.

Fr3sHu
03-07-16, 18:49
Właśnie przekaźnik nie cyka dlatego też pomyślałem że to może jego wina, no i jak wspomniałem strasznie śmierdzi spalenizną. Auto wczoraj było zalewane więc nie ma opcji że brak paliwa. Znajdę w moim aucie podobny przekaźnik który mógłbym wpiąć w miejsce przekaźnika pompy żeby sprawdzić czy to jego wina ?

Fr3sHu
03-07-16, 19:51
Przekaźnik przy przekręceniu kluczka cyknął raz i tak za każdym razem gdy przekręcam kluczyk

rafik54321
03-07-16, 21:21
Chyba nie ma zamiennika tego przekaźnika. Winne mogą być też świece zapłonowe (ja tak miałem, jednego dnia palił normalnie, następnego wcale). Ale skoro zagada choć na moment to nie są świece :P.

Fr3sHu
03-07-16, 23:56