gibonek
03-07-16, 13:38
witam czy ktoś z was miał problem podczas strojenia w b20 z pompą paliwa?pytam ponieważ już byłem drugi raz na strojeniu i dalej ten sam problem który powstał po wymianie dołu na b20 oraz zmianie kompa
pacjent to mb6 b20 Ls Vtec doprężone tłokami ycp CR w granicach 12 a problem polega na tym że auto ładnie jedzie na dole i w środku a po załączeniu vteca nie ma za bardzo ochoty się wkręcać jak by mu paliwa brakowało miał ktoś z was taki problem podczas strojenia w b2- z pompą? z tego co się wczoraj dowiedziałem seryjna pompa z b18c4 w b20 jest w stanie zasilić 260 konne wolnossące b20 a u mnie powinno być jakieś 220 aktualnie,wszystko już posprawdzałem tak jak rozrząd wszystkie czujniki działają tak samo,ale ostatnia diagnoza padła na pompę bo jeszcze przed swapem miałem problem który polegał na tym że,auto raz dobrze jeździło a czasami się zamuliło i tak jeździło do czasu,mam jeszcze pytanie czy żeby wyjąć pompę paliwa w mb6 trzeba najpierw zdemontować bak?wczoraj sprawdzałem i za siedzenia mi znalazłem jedynie otwór po którego odkręceniu widać pływak a przewód od niego który jest połączony z tymi od pompy idzie na dół w głąb i nie ma do niego dostępu od góry
pacjent to mb6 b20 Ls Vtec doprężone tłokami ycp CR w granicach 12 a problem polega na tym że auto ładnie jedzie na dole i w środku a po załączeniu vteca nie ma za bardzo ochoty się wkręcać jak by mu paliwa brakowało miał ktoś z was taki problem podczas strojenia w b2- z pompą? z tego co się wczoraj dowiedziałem seryjna pompa z b18c4 w b20 jest w stanie zasilić 260 konne wolnossące b20 a u mnie powinno być jakieś 220 aktualnie,wszystko już posprawdzałem tak jak rozrząd wszystkie czujniki działają tak samo,ale ostatnia diagnoza padła na pompę bo jeszcze przed swapem miałem problem który polegał na tym że,auto raz dobrze jeździło a czasami się zamuliło i tak jeździło do czasu,mam jeszcze pytanie czy żeby wyjąć pompę paliwa w mb6 trzeba najpierw zdemontować bak?wczoraj sprawdzałem i za siedzenia mi znalazłem jedynie otwór po którego odkręceniu widać pływak a przewód od niego który jest połączony z tymi od pompy idzie na dół w głąb i nie ma do niego dostępu od góry