PDA

Zobacz pełną wersję : b20 vtec problemy nie chce jechać na górze



gibonek
03-07-16, 13:38
witam czy ktoś z was miał problem podczas strojenia w b20 z pompą paliwa?pytam ponieważ już byłem drugi raz na strojeniu i dalej ten sam problem który powstał po wymianie dołu na b20 oraz zmianie kompa

pacjent to mb6 b20 Ls Vtec doprężone tłokami ycp CR w granicach 12 a problem polega na tym że auto ładnie jedzie na dole i w środku a po załączeniu vteca nie ma za bardzo ochoty się wkręcać jak by mu paliwa brakowało miał ktoś z was taki problem podczas strojenia w b2- z pompą? z tego co się wczoraj dowiedziałem seryjna pompa z b18c4 w b20 jest w stanie zasilić 260 konne wolnossące b20 a u mnie powinno być jakieś 220 aktualnie,wszystko już posprawdzałem tak jak rozrząd wszystkie czujniki działają tak samo,ale ostatnia diagnoza padła na pompę bo jeszcze przed swapem miałem problem który polegał na tym że,auto raz dobrze jeździło a czasami się zamuliło i tak jeździło do czasu,mam jeszcze pytanie czy żeby wyjąć pompę paliwa w mb6 trzeba najpierw zdemontować bak?wczoraj sprawdzałem i za siedzenia mi znalazłem jedynie otwór po którego odkręceniu widać pływak a przewód od niego który jest połączony z tymi od pompy idzie na dół w głąb i nie ma do niego dostępu od góry

romekex
03-07-16, 22:01
mialem takie jaja w d seri przez co wywalilem dobra d14 na postoju do odciecia szstko bajka podczas jazdy owyzej 5 ts duuupka i tu tez byl problem z pompa paliwa zdjalem wezk z powrotu z listwy zalozylem okolo 1m wezyka dalem go w butelke w ktorej bylo widac co sie dzieje , odpalam na wolnych z powrotu lecalo gazu do odciecia a tu z powrotu sucho wmiana pompki i sie problem skonczyl pamietam ze wtedy z uwagi na to ze lezala u mnie od accorda 2,0 po malym dlubaniu udalo mi sie ja tam wepchnac:D i auto ciegnelo jak honda do odciecia .
mysle ze jakbys jakims cudem zalozyl z 2m wezyka i podciagnal w banke do kabin to bys mial jasna sprawe wyjechac na droge 1bieg i pedal w podloge i odrazu bedziesz widzial czy z powrotu leci czy brakuje

garaż
04-07-16, 22:18
Sprawa jest prosta, manometr by zbadać ciśnienie na listwie, podnośnik, hamulec i gazu na obciążenie :-) . Druga osoba będzie widzieć do ilu spada, zweryfikujesz tym samym stan pompy.

Wysłane z mojego H30-U10 przy użyciu Tapatalka

Furious
05-07-16, 23:32
Pompe sprawdzisz badając ciśnienie jak garaż pisze, ale skad taka diagnoza? Stroiciel mówi ze pompa nie daje paliwa? Jaki AFR jest?