Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : D15Z6 problem z obrotami po swapie z D14Z2



rogaldo
30-06-16, 01:24
Witam.
Mam problem z obrotami po swapie z D14z2 na D15z6 w Civic 6 Hb ej9 polift.
Problem w tym ze na wolnych obrotach chodzi ok, trzyma ładnie wolne, natomiast po wciśnięciu gazu wkręca sie do 2.5-3 tys obrotów a potem ją muli i obroty spadają nawet przy wcisnietym gazie. Przy łagodnym dodawaniu gazu czy ze strzału pedałem to samo. Gdy nie puszcze gazu to zgasnie. Potrafi czasem strzelić w dolot nawet.
Wiązka silnikowa d14z2 była przerabiana pod silnik , wszelkie kable lub kostki były brane z wiązki ek3 d15z6 przedlifft . Kabinowa została d14z2 . wtryski 240cc. Przejsciowka obd2b . komp p06 modzony (mapa pod d15z6 i wtryski 240, procedura 4 tys) na kompie od d14, p06 seryjnym i na p28 to samo. wszystko podpiete dobrze bo nie wywarła błędów na zworce. Przepustnica, krokowy oraz ssący d16z6 . aparat zapłonowy d15z6.
Z modów jest tylko wrzucony cai w zderzak.
Było sprawdzane juz :
Map sensor
TPS
Czujnik położenia wału
Aparat zapłonowy
Listwa wtryskowa i wtryski
Sonda lambda
Pompa paliwa

Ktoś jakieś pomysły?
Dla zainteresowanych podesle film jak to wygląda

dymek90
30-06-16, 07:43
nie wiem czy to pomoze ale w jajku mialem d16z2 swap z d15b2 i lutowane kostki dorabianie zeby hodzilo to na obd0 silnik wyciagniety z concerto w automacie i wkrecal sie jak mu sie podobalo do 6 max 6.5 komputer nie pokazywal bledu ale to nie wszystko odbijalo mu przelaczal na tryb awaryjny mul jak cholera 3 tys obrotow odcinka i wtedy wywalalo blad okazalo sie ze przerabiana wiazka nie miala czujnika zasysanego powietrza i dzialy sie cyrki wiec moze to wina wiazki i sztukowania kabli kostek.