Zobacz pełną wersję : d13b2 problem z iskra
Witam jak w temacie problem z iskra ,Sytuacja wygladala nastepujaco przejechalem 300km z dosc duza predkoscia 100-150 po czym zjechalem na wolniejsza droge po czym auto zgaslo i nie chcialo odpalic laweta do domu i rozbieranie okazalo sie ze scielo kilka zebow na pasku rozrzadu nie majac innego wyjscia kupilem nowy pasek aby sprawdzic czy silnik OUT silnik zaczal krecic okazalo sie ze jest kompletny brak iskry wymienilem cewke nic dolozylem nowy modul dalej to samo sprawdzilem kable dochodzace do apartu na cewce wszystkie cale no i skonczyla sie moja wiedza jest w stanie ktos pomoc badz ma jakies sugestie bd wdzieczny za kazda pomoc.
Jak scielo pare zebow to moze byc juz po glowicy,
Nie ma iskry na wszytkich 4 swiecach? Silnik "recznie" kreci sie bez oporów?
tak nie ma iskry na 4 swiecach recznie krecil i klawiatrura otwierala i zamykala wszystko normalnie,dlatego tez moje pytanie
Malo prawdopodobne, ale zobacz, czy z walkiem jest wszystko ok- czyli krecac recznie silnikiem,czy obraca sie wałek od strony aparatu, przy przeskroczeniu rozrzadu jest mala szansa, ze cos sie z wałkiem stało.
kreci sie wszystko sprawdzalem prad tez dochodzi do apartu od dwoch dni glowa mi peka siedze kombinuje i nic kompletnie
a moze to byc wina stacyjki?chyba to malo prawdopodobne ale juz nie mam pomyslu
cewka na pewno sprawna? wymieniłeś na nową czy używka?
sprawdziłeś bezpieczniki?
ceweka modul nowe , bezpieczniki nie wiem ktory konkretnie ale sprawdzalem nie zauwazylem zadnego uszkodzonego
a jak z aku? ile ma lat jaki prąd ma przy kręceniu?
moj aku zlom ale wzielem od kolegi ktory kupil 2 miechy temu nowke i na nim probuje krecic razrzad kreci w aparacie wszystko kreci a iskry brak...rozrzad nie ma nic wspolnego z iskra jedynie aparat ale prad i reszte dostaje wiec nie ma opcji zeby cos bylo nie tak
no to wychodzi że przewody nie dają iskry dalej
Odlacz od cewki przewód, którym moduł podaje na nią impulsy napięcia i podłącz do niego żarówkę, nie za mocną, od pozycyjnych wystarczy. Jak przy kręceniu rozrusznikiem żarówka nie będzie błyskać, to jednak podmieniony moduł też jest uszkodzony.
tylko jak to mozliwe ze 4 na raz? rozumiem jeden okej dwa ale wszystkie?
Odlacz od cewki przewód, którym moduł podaje na nią impulsy napięcia i podłącz do niego żarówkę, nie za mocną, od pozycyjnych wystarczy. Jak przy kręceniu rozrusznikiem żarówka nie będzie błyskać, to jednak podmieniony moduł też jest uszkodzony.
podaje prad juz srawdzalem
a jak wyglądają świece? kiedy wymieniane?
Może ta nowa cewka (zamiennik tak?) jest walnięta i np. ma przebicie wewnątrz, które na multimetrze przy niskim napięciu nie wyjdzie. Starą cewkę pod ten nowy moduł próbowałeś podłączyć?
Sprawdź wszystkie styki i połączenia. Jak wiązka ok to pozostaje na sztukę 2 aparat cały założyć. Ale mi to wygląda na moduł. Poszukaj może ktoś już przetarł szlaki z modułem.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
swiece nowe cewke spawdzalem juz w kazdej kombinacji z nowym modulem ze starym modulem stara cewke i diabli wiedza co jest musze dorwac kogos z aparatem kompletnym bo nie mam na podmianke niestety...
Skad jestes? W rejonie oswiecimia mam aparat z d13b2, który był w pełni sprawny z kablami.
ja niestety z Pozania szkoda ze nie wiedzialem tydzien temu bo bylem w Tychach u znajomych i walsnie na powrocie stalo sie to wszystko...
1.3 uratowane padl aparat ku mojemu zdziwieniu i sprawdzeniu praktycznie wszystkiego...
Szczęścia życzę i następnym razem pamiętaj o pasku :)
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.