Zobacz pełną wersję : centralka z pilota
Witam kupiłem centralke na pilota dokładnie Bloker 57 podłączyłem i teraz otwiera tylko drzwi kierowcy , drzwi pasażera otwierają się topornie a tylne wcale ( ruszają się przyciski ale tak jakby było za mało mocy aby mogły otworzyć zamek miał ktoś podobny problem ? nie montowałem siłowników we wszystkich drzwiach ponieważ fabryczna centralka otwierała z kluczyka wszystkie drzwi . Podłączałem według schematu z civic5g.pdg
Może ktoś pomóc w kabelkologi jestem raczej słaby
Rozumiem, że odłączyłeś starą centralkę i w jej miejsce dałeś tę nową? Jak tak to uprość sobie życie, podepnij spowrotem starą, a nową wepnij się do starej w miejsce przewodów sygnałowych (zam./otw.) Idących z siłownika kierowcy - sterowanie jest na 100% masą, czyli siłownik kierowcy w zależności od położenia raz podaje masę na jeden, a raz na inny pin centralki.
Gdy ja montowałem u siebie centralkę (hatchback) to w drzwiach kierowcy też miałem problem, że kluczykiem otwierało, a z pilota już nie. Zauważyłem, że cięgno wyginało za bardzo na boki, a nie przód - tył i zamek nie mógł się zamykać. Pomogło przesmarowanie cięgien WD-40 i inne przykręcenie siłownika. Siłownik może nie mieć wystarczająco siły by szarpnąć osmolone cięgna. A tak już wgl najlepiej to byłoby gdybyś zdemontował boczki i zobaczył jak wygląda sprawa tych siłowników i samych cięgien.
Przecież napisał, że fabryczna centralka otwierała wszystkie drzwi :). Tam raczej coś z prundami jest.
Jesteś pewny, że dobrze podłączyłeś kable sygnałowe? Skąd bierzesz zasilanie do sterownika? Sprawdź, czy do tyłu idzie prąd. Jeśli tak, to podłącz siłowniki "na krótko" i zobacz czy w ogóle żyją :)
a więc panowie dzięki za odpowiedzi ale po prostu jestem idiotą zamiast centralki kupiłem sterownik centralnego zamka i po wyjęciu oryginalnej centralki sterownik nie miał że się tak wyrażę siły żeby otworzyć wszystkie 4 drzwi . niestety ori centralka nie przeżyła demontażu więc muszę kupić centralny zamek i nie powinno być problemu .
A tak apropo czy centralka i sterownik centralki mogą być podłączone do tego samego zasilania i masy czy muszą mieć oddzielne zasilanie ?
Mogą być razem.
Co z tą starą centralką? Wyłamałeś coś? Jeśli nie przeciąłeś szlifierką to próbuj reanimować. Czego byś nie kupił to oryginał to zawsze jakość.
no właśnie miałem podłączone pod te same kable oba użądzenia i chyba coś zwarłem nie tak bo spaliło chyba ori centralkę bo przestała działać xD
no właśnie miałem podłączone pod te same kable oba użądzenia i chyba coś zwarłem nie tak bo spaliło chyba ori centralkę bo przestała działać xD
Spaliłeś bezpiecznik jak już :)
Bezpiecznik właśnie caly i zamiast 20 ktoś wstawił 30.
Teraz bez centralki i bez siłownika w drzwiach kierowcy sterownik otwiera wszystkie drzwi za wyjatkiem tych kierowcy hahahaah
Bezpiecznik właśnie caly i zamiast 20 ktoś wstawił 30.
Teraz bez centralki i bez siłownika w drzwiach kierowcy sterownik otwiera wszystkie drzwi za wyjatkiem tych kierowcy hahahaah
Wychodzi na to, że coś źle podłączyłeś :P
Ja osobiście jak podłączyłem sterowanie z pilota to dodałem jeden siłownik i dodatkową centralkę która ,,oszukiwała'' starą a mianowicie miałem centralny tylko że fabryczny centralny zamek ma siłownik w jednych drzwiach w qp i gdy naciskałem przycisk zamknij wtedy sterownik dawał sygnał na siłownik. Siłownik pociągał za cięgno i fabryczna centralka dostawała sygnał że dzwi są zasuwane i dawała sygnał na fabryczny siłownik w drugich drzwiach. Ot cała robota. Pocągnąć stałego plusa, mase i sygnał na kierunkowskazy.. Według mnie nic trudnego. Trochę zabawy miałem z ułożeniem drutu do siłownika. Bo jednak jest po kilku wygięciach elastyczny i ciężko go ułożyć tak żeby po niczym nie jeździł po złożeniu drzwi.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.