Em Angel
26-06-16, 00:43
Witam,
w mojej Hani wyswietla sie check engine, samodiagnostyka wykazała błąd 3 czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze wlotowym lub jego obwód.
Błąd ten wyskoczył mi po tym jak została zespawana rura (odłamała się od łączenia z katalizatorem ze starości) i przy okazji wymieniony został tłumik (bo też już był dziurawy). Na takiej odpadniętej rurze od kata przejechałem kilka km. Przed spawaniem nie miałem żadnych problemów. Natomiast teraz wahają mi się obroty. Na ciepłym silniku obroty wynoszą ok. 1,2tys gdzie zawsze były ok. 800. Check zapala się dopiero jak przekrocze 3tys obrotów, jak jeżdże spokojnie to się nie zapala. Kolejnymi objawami są duszenie się auta, brak mocy, czasami gaśnie przy mocniejszym zahamowaniu lub zatrzymaniu się.
Mam nadzieję, że jesteście mi w stanie pomóc i mam nadzieję, że wystarczy wymiana map sensora, aczkolwiek nie wiem dlaczego miałby się zepsuć skoro w silniku nic nie było ruszane, tylko spawane rury.
Z góry dziękuję za wszystkie komentarze.
w mojej Hani wyswietla sie check engine, samodiagnostyka wykazała błąd 3 czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze wlotowym lub jego obwód.
Błąd ten wyskoczył mi po tym jak została zespawana rura (odłamała się od łączenia z katalizatorem ze starości) i przy okazji wymieniony został tłumik (bo też już był dziurawy). Na takiej odpadniętej rurze od kata przejechałem kilka km. Przed spawaniem nie miałem żadnych problemów. Natomiast teraz wahają mi się obroty. Na ciepłym silniku obroty wynoszą ok. 1,2tys gdzie zawsze były ok. 800. Check zapala się dopiero jak przekrocze 3tys obrotów, jak jeżdże spokojnie to się nie zapala. Kolejnymi objawami są duszenie się auta, brak mocy, czasami gaśnie przy mocniejszym zahamowaniu lub zatrzymaniu się.
Mam nadzieję, że jesteście mi w stanie pomóc i mam nadzieję, że wystarczy wymiana map sensora, aczkolwiek nie wiem dlaczego miałby się zepsuć skoro w silniku nic nie było ruszane, tylko spawane rury.
Z góry dziękuję za wszystkie komentarze.