Zobacz pełną wersję : D16V1 N/A. Zwiększanie CR
Dandis1993
23-06-16, 07:32
Przerabiał ktoś temat jakimi tłokami dopreżyć silnik D16V1?
Może coś z ebaya podejdzie?
Dodam że głowica jest zebrana 0,7mm
Warto by jeszcze pokombinować to będą lepsze efekty po wałku comp cams 105300
Obecnie śmiga na klawiaturze i wałku D16y2.
daje cos ten ten walek z pelnego vteca w tym silniku::? na seryjnym ecu smigasz:? tez bym cos pomodzil zeby pane niutkow ugrac , ssacy i ydeczhoy jakby ogarnac ssak od y8 i wydech 4,2,1 da to cos wogole;? czy szkoda dlubania
Dandis1993
03-07-16, 22:53
romekex podam Ci swój przykład
Silnik
D16V1 z klawiaturą i wałkiem D16y2, głowica po planie 0,7mm
Ssący D16w4 wraz z wtryskami, przepustnica D16y7 + CAI
Kolektor wydechowy 4-2-1 chinol, wywalony kat dalej seria ze zmienionym końcowym.
Całość strojona na Ecumaster Det 3
Przed strojeniem wyszło 122km po 141km i 165nm.
Mam jeszcze przepustnice b16a2 do założenia i szukam wałka.
Na obecnym setupie ciągnie do końca piątego biegu ~225 km/h. Jeszcze na seryjnej odcince 6800rpm. Finalnie będzie zmiana na 7400rpm i vitek od 4500.
hmm tez smigam na takim silniku tylko puki co seria i mysle co z nim zrobic i czy wogole cos robic czy moze go wogole wymienic bo tak patrzac i myslac to za okolo 3 klocki mozna mec przynajmniej te 160hp z tego k20 type s co mysleze by mi styklo bo szczerze mowiac lepiej mi sie jezdzi 2.0 oplem astra g niz tym civiciem d16 momentu pod dupa brak w oplu jest 185nm i mimo tego ze to opel to sie odpycha jakos przyzwoicie a tu kiszka konie mi zbytnio nie portrzebne ale Nm jak najbardziej
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.