Dentysta
21-06-16, 21:47
Cześć, z góry chciałbym powiedzieć, że zapoznałem się z regulaminem oraz użyłem opcji szukaj i nie znalazłem satysfakcjonującego mnie tematu ani odpowiedzi.
Gadka szmatka:
Zakupiłem niedawno Honde Civic EG z 1995 roku z silnikiem 1.5 16v z oznaczeniem D15B2. Jajko zostało kupione za 1000zł jest ono po remoncie blacharskim (do pomalowania), sprężyny obniżające Eibach 35mm, Felgi Votex 5 Spoke, jedynym mankamentem jajeczka jest silnik, kopci on na niebieskiego jak sie go przegazuje, stawiam oczywiście na pierścienie bo olej zjada nieziemsko dużo (wlałem motodoktora do oleju 10w40 i dolałem 15w40, wiem głupie ale zadziałało i już go tyle nie zjada), rozgrzałem hondę, odkręciłem korek od wlewu oleju i nawet trochę z obrotów nie spadła,
Główne pytania:
Czy opłaca się wgl robić ten silnik czy lepiej zrobić swapa?
Jeśli robić remont to co konkretnie musiałbym bym wymienić przy remoncie silnika ?
Jaki koszt wyszedł by remontu a swapa? (Zakładając, że wszystko robię sam)
Dziękuje z góry za rady i pozdrawiam.
Gadka szmatka:
Zakupiłem niedawno Honde Civic EG z 1995 roku z silnikiem 1.5 16v z oznaczeniem D15B2. Jajko zostało kupione za 1000zł jest ono po remoncie blacharskim (do pomalowania), sprężyny obniżające Eibach 35mm, Felgi Votex 5 Spoke, jedynym mankamentem jajeczka jest silnik, kopci on na niebieskiego jak sie go przegazuje, stawiam oczywiście na pierścienie bo olej zjada nieziemsko dużo (wlałem motodoktora do oleju 10w40 i dolałem 15w40, wiem głupie ale zadziałało i już go tyle nie zjada), rozgrzałem hondę, odkręciłem korek od wlewu oleju i nawet trochę z obrotów nie spadła,
Główne pytania:
Czy opłaca się wgl robić ten silnik czy lepiej zrobić swapa?
Jeśli robić remont to co konkretnie musiałbym bym wymienić przy remoncie silnika ?
Jaki koszt wyszedł by remontu a swapa? (Zakładając, że wszystko robię sam)
Dziękuje z góry za rady i pozdrawiam.