Zobacz pełną wersję : nowy na forum
Witam jestem swieżym użytkownikiem hondy civic 6 generacji z silnikiem 1.4 d14z2 mam takie pytanie czemu z nawiewów leci non stop ciepłe powietrze dodam że termostat był wymienieny przez poprzedniego właścićiela miesiac temu i drugie pytanko czemu gasnie po dojezdzie do swiateł auto z lpg
Pewnie zerwana jest linka w panelu nawiewów i pewnie z dupy jest gaz ustawiony, albo zaniedbany.
firstborne
19-06-16, 19:33
Jeśli chodzi o gaśnięcie to coś z ciśnieniem, podciśnieniem - na to bym kierował gazownika.
Jeśli chodzi o gaśnięcie to coś z ciśnieniem, podciśnieniem - na to bym kierował gazownika.
czyli jak wróce do polski mam robote
ewentualnie przeczyścić przepustnicę i silniczek krokowy
Dzięki jeszcze jedno pytanie czemu nie włącza się wentylator
Wysłane z mojego E2105 przy użyciu Tapatalka
rafik54321
20-06-16, 07:52
Jeśli chodzi o nawiewy to na 90% masz coś z linką nawiewu, która mimo pokręcania nie przestawia. Więc ciągle powietrze przepływa przez nagrzewnicę, a niewielki wiaterek to standard, nawet przy wyłączonym nadmuchu.
Co do gaśnięcia na LPG, jeśli normalnie ci jeździ, przyśpiesza, a pod dojechaniu do świateł obroty lecą łeb na szyję i gazem da się to opanować to żadne ciśnienia itp. To po prostu zapłon nie wyrabia (dodatkowy objaw, to mulenie na niskich obrotach, oraz spadanie obrotów nisko i jeśli nie spadną zbyt nisko - czyli do zgaśnięcia, powrót do normy), wymienić przewody i świece zapłonowe.
Jeśli pytasz o wentylator dmuchawy powietrza to nie włącza się przez rezystory pod schowkiem pasażera (takie sprężynki). Jeśli o wentylator chłodnicy, to pewnie winny jest wentylator lub czujnik.
Ma ktoś może linka do strony jak odpowietrzenie układ chłodzenia
Wysłane z mojego E2105 przy użyciu Tapatalka
rafik54321
20-06-16, 10:41
Ten układ odpowietrza się samoistnie (a przynajmniej powinien).
Ten układ odpowietrza się samoistnie (a przynajmniej powinien).
Aha dobra dziękuję za info
Wysłane z mojego E2105 przy użyciu Tapatalka
bartek_levis
20-06-16, 15:16
jeśli masz d14z2 to raczej masz civica EJ a to nie ta grupa,
co do lpg ja miałem ten problem ale inną przyczynę i nie dotyczyła zapłonu: auto normalnie jechało ale słabo chodziło na wolnych obrotach i na np światłach gasło (parownik alaska) podłączyłem kompa i się z nim przejechałem okazało się że na parowniku ciśnienie LPG
spadało poniżej 1 bara i auto gasło - jest to popularna wada tych parowników i 2 razy reklamowałem za trzecim wywaliłem instalacje i kupiłem lpgtecha z parownik kme silver, oczywiście jeśli masz inny parownik to przyczyny moga być jak koledzy wyżej piszą zapłon przepustnica czy np zwalone filtry gazu, ale jak nie masz z tym doświadczenia to lepiej jechać z tym do specjalisty.
rafik54321
20-06-16, 16:11
jeśli masz d14z2 to raczej masz civica EJ a to nie ta grupa,
co do lpg ja miałem ten problem ale inną przyczynę i nie dotyczyła zapłonu: auto normalnie jechało ale słabo chodziło na wolnych obrotach i na np światłach gasło (parownik alaska) podłączyłem kompa i się z nim przejechałem okazało się że na parowniku ciśnienie LPG
spadało poniżej 1 bara i auto gasło - jest to popularna wada tych parowników i 2 razy reklamowałem za trzecim wywaliłem instalacje i kupiłem lpgtecha z parownik kme silver, oczywiście jeśli masz inny parownik to przyczyny moga być jak koledzy wyżej piszą zapłon przepustnica czy np zwalone filtry gazu, ale jak nie masz z tym doświadczenia to lepiej jechać z tym do specjalisty.
Świece, przewody zapłonowe, przepustnicę może ogarnąć sam, nim pojedzie do specjalisty...
Dzięki jeden problem zrobiony jakiś debil wyciągnął termostat
Wysłane z mojego E2105 przy użyciu Tapatalka
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.