Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Stuki lewe koło



bunkerites
17-06-16, 13:55
Diagności nic nie widzą.Tuleje,sworzeń,przeguby ogólnie zawieszenie stan igła.Stuka w lewym kole podczas ruszania jak i czas podczas jazdy.Stuk pojedynczy lub podwójny.Jeżdżę tak od pewnego czasu.Nie chce ładować się w koszta i bez sensu wymieniać części.Ma ktoś pomysł ?

m26
17-06-16, 14:02
Nie nakładłeś czasem zmaru przy zmianie kół?

Mordor
17-06-16, 14:02
Łącznik ?

bunkerites
17-06-16, 15:18
Napisałem że zawieszenie igła czyli łączniki też.Stuki pojawiły się od miesiąca października.Był czasem pojedynczy stuk.Raz na jakiś czas.Teraz stuka w 90% przypadku podczas każdego ruszania..

Jedras
17-06-16, 15:34
Sworznie stukaja

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

bunkerites
17-06-16, 16:07
Wymienione sworznie są....

m26
17-06-16, 17:25
Ja pytam na poważnie czy nie zostałyt posmarowane powierzchnie przylegania podczas zmiany kół.Nie wiem czy robisz wymiany sam,ale jesli oddajesz do wulkanizacji,to lepiej tosprawdź.Niejednokrotnie zwalały mi się na serwis całe tabory takich co im puka,a jak się potem okazywało to wszyscy wyjechali z jednej wulkanizacji ,a pod kołem był smar.

bunkerites
17-06-16, 18:11
Smar napewno odpada

m26
17-06-16, 21:21
To w takim razie szukaj przy mocowaniu belki,wahaczy,poduszek itd. wszędzie tam gdzie coś się może przesunąć z powodu zbyt małej siły docisku.
Do takiej diagnozy najlepszy jest kanał (czasem jest niezastąpiony :p) wsiądziesz i będziesz ruszał do przodu i do tyłu aż się znajdzie.Obstawiam że jest luźna jakaś śruba,a dokręcanie nie daje rezultatu,bo stoi z powodu korozji i wydaje się dokręcona (pewnie ktoś już próbował to sprawdzać)
Tutaj jest jeszcze jeden haczyk :p
na upierdliwych klientów są różne rodzaje "zemsty" (nie twierdzę że to Ty,ale może poprzedni właściciel) i tak jak kafelkarz potrafi zamurować jajko ,a kelner napluć do zupy,tak i mechanicy mają swoje sposoby.Może w słupku wisi podkładka na nitce,albo ktoś wrzucił kulkę do progu ;) To oczywiście jest grubymi nićmi szyte i mało prawdopodobne,ale trafiałem już na takie rzeczy.

kobert
18-06-16, 02:31
nie musi byc zlosliwie, moglo wpasc przez przypadek sroba, nakretk itp a z wyjeciem moze sie zejsc dwie godziny zabawy, kiedys mielismy taki przypadek jak wpadlo w dziure w podluznicy i jakos drucikami udalo sie wyjac :) ale to zalezy jak to stuka, tak jak piszesz szarpac na kanale zeby wywolac stuk i sluchac z dolu

bunkerites
18-06-16, 10:56
Nagram później film i wrzuce tu

bunkerites
24-06-16, 21:00
Film https://youtu.be/7d5ZzAelaZo

Karoles
24-06-16, 23:07
a masz dokrecone kolo ?

bunkerites
24-06-16, 23:16
Raczej tak.Stuki były przed wymianą na letnie opony.A koła solidnie dokrecam i sprawdzam po przejechaniu 50km od wymiany kół.

HEG8
24-06-16, 23:23
Poduszki silnika sprawdzone czy są dokręcone?

romekex
30-06-16, 20:57
mam podobnie w ep tylko ciszej obstawiam albo luz na przegubie albo luz gdzies na zacisku moze klocki w jarzmie albo cos w ten serek

bunkerites
01-07-16, 21:15
Klocki maja maks 5 mm wiecej do wymiany ida z tarczami.Mysle że to one latają

romekex
02-07-16, 21:42
znalazlem co puka u mnie amortyzator co najdzwniejsze po rozebraniu chodzi sztywno sam sie wypycha wyglada na sprawny natomiast jego trzpien buja sie w obudowie ;D jak podnioslem auto i zlapalem za kolo to przy bujaniu tak jakbym skrecal kolem bylo to najbardziej widoczne okolo 5mm luzu na kole na boki odchylki trzpienia w amorze widoczne golym okiem po podniesieniu oslony , po dziurach tez pukalo odgos jak by zurzytego sworznia

bunkerites
03-07-16, 10:13
U mnie cuda.Dziś na deszczu zero stuków...

bunkerites
08-07-16, 16:35
Wyjaśniło się.Sruba trzymająca przegub miała delikatny luz.Przekrecenie o 90 stopni i jest cisza