Zobacz pełną wersję : swap v6 accord
Witam pytanko czy ktoś ogarnia temat swapy v6 z accorda do civic 5 gen i czy warto . pozd
Yotomeczek86
12-06-16, 12:15
W ogóle nie ma sensu modzić aut, po co.... Takie gadanie.
Jeśli chcesz taki swap zrobić i masz możliwości ku temu, dlaczego nie? Z tego co się orientuje seryjnej maski nie zamkniesz, musisz rzeźbić.. Tak samo łapy,wiązkę i inne pierdoły aby to jeździło. W stanach robią takie swapy, ale raczej na ćwiare. Po zakrętach nie ma szans aby tym jeździć. Worek kasy szykuj :D
W ogóle nie ma sensu modzić aut, po co.... Takie gadanie.
Jeśli chcesz taki swap zrobić i masz możliwości ku temu, dlaczego nie? Z tego co się orientuje seryjnej maski nie zamkniesz, musisz rzeźbić.. Tak samo łapy,wiązkę i inne pierdoły aby to jeździło. W stanach robią takie swapy, ale raczej na ćwiare. Po zakrętach nie ma szans aby tym jeździć. Worek kasy szykuj :D
o masce to wiem łapy też coś nieco , gorzej z wiązką , a czemu mówisz ze po zakrętach lipa
bo silnik jest duuuzo ciezszy i przod bedzie wynosic w zakretach, pomysl ciekawy i chyba juz ktos w pl to wkladal do jajaka
bo silnik jest duuuzo ciezszy i przod bedzie wynosic w zakretach, pomysl ciekawy i chyba juz ktos w pl to wkladal do jajaka
rozumie :)
najekszy problem z tego co kiedys szukalem to byl ze znalezieniem manualnej skrzyni do J seri
swoja groga po zakupie 7 gena i przekladce na d16 v1 to mi na mysl przyszlo czy tu by jakiegos f22 nie zaszczepic
lewarek od biegow jest na linki polosie na dlugosc bardzo zblizone do tych z preludy rozmieszczenie lap w 7 gen bardzo zblizone do tych w seri f tylko troszke ciasno pod ta maskaszczegolnie przy podszybiu
najekszy problem z tego co kiedys szukalem to byl ze znalezieniem manualnej skrzyni do J seri
swoja groga po zakupie 7 gena i przekladce na d16 v1 to mi na mysl przyszlo czy tu by jakiegos f22 nie zaszczepic
lewarek od biegow jest na linki polosie na dlugosc bardzo zblizone do tych z preludy rozmieszczenie lap w 7 gen bardzo zblizone do tych w seri f tylko troszke ciasno pod ta maskaszczegolnie przy podszybiu
To sprowadziłeś mnie na ziemię z tą skrzynią . tego nie szukałem :( , to może coś f albo z k serii
skrzynie manualna jak kiedys znalazlem na e bay od tego silnika to koszt 1000dolcow f seria kreci se w lewo k w prawo a J seria nIe wiem zeby ci 5 biegow do tylu w finale nie wyszlo ;) szukalem info a temat j30 do civica dosc dlugo i rzeby to ogarnac jak naley na kazdym kroku sa schody wszedzie ciasno a jeszcze wez uceluj lapami zeby ci polosie sie zmiescily miedzy podluznce a wozek :) o reszcie detali nie wspomne to sie fajnie robi jak wszystko w miare pasuje ale jak nie pasuje nic to koszty i naklad roboty sie generuje do kwadratu;) rozne cuda robilem ale mysle zeby to j 30 wlozyc do civic to 10tys na stol i dwa miesiace dlubania po godzinach jak nie lepiej
stosujac inna skrzynie kolejne schody typu sprzeglo rozrusznik tp itd albo ne podpasuje srednica albo ktores odleglosci i ciagle cos .
skrecalem niedawno prosta zabawke z mitsubischi colta silnik z carismy 4g92 na skrzynie od colcika mimo tego ze silnik na dzwon skrzyn i na otwory pasuje byly akcjie z kolem zamachowym inna srednica wienca inna odleglosc rozrusznika toczenie spawanie ze sprzeglem kolejny problem dobierz tarcze na frezy i na srednice innego docisku i takie tam dlubanie i dlubanie po takim malym swapie stwierdzam ze jak cos nie pasuje zupelnie to lepiej na sile nie pchac
piotrek123
13-06-16, 00:45
Witam pytanko czy ktoś ogarnia temat swapy v6 z accorda do civic 5 gen i czy warto . pozd
łoł ambitny projekt by to był w PL chyba takiego jeszcze nie ma ale mogę się mylić. Kiedyś widziałem ze dwa projekty w dojczlandzie jeden na j35 drugi na j32 i powiem tyle zwykły janusz z garażu tego nie zrobi. I jeszcze cena tego wszystkiego... jeden z niemców twierdził że za całość swap + graty + robocizna wyszło go 22k ojro. Z tym że było to z 5-6 lat temu. Tak więc wydaję mi się że w polsce j serie sobie daruj i wciskaj K, taniej, szybciej i do tego szlaki przetarte. Że o dostępności gratów nie wspomnę :D
skrzynie manualna jak kiedys znalazlem na e bay od tego silnika to koszt 1000dolcow f seria kreci se w lewo k w prawo a J seria nIe wiem zeby ci 5 biegow do tylu w finale nie wyszlo ;) szukalem info a temat j30 do civica dosc dlugo i rzeby to ogarnac jak naley na kazdym kroku sa schody wszedzie ciasno a jeszcze wez uceluj lapami zeby ci polosie sie zmiescily miedzy podluznce a wozek :) o reszcie detali nie wspomne to sie fajnie robi jak wszystko w miare pasuje ale jak nie pasuje nic to koszty i naklad roboty sie generuje do kwadratu;) rozne cuda robilem ale mysle zeby to j 30 wlozyc do civic to 10tys na stol i dwa miesiace dlubania po godzinach jak nie lepiej
stosujac inna skrzynie kolejne schody typu sprzeglo rozrusznik tp itd albo ne podpasuje srednica albo ktores odleglosci i ciagle cos .
skrecalem niedawno prosta zabawke z mitsubischi colta silnik z carismy 4g92 na skrzynie od colcika mimo tego ze silnik na dzwon skrzyn i na otwory pasuje byly akcjie z kolem zamachowym inna srednica wienca inna odleglosc rozrusznika toczenie spawanie ze sprzeglem kolejny problem dobierz tarcze na frezy i na srednice innego docisku i takie tam dlubanie i dlubanie po takim malym swapie stwierdzam ze jak cos nie pasuje zupelnie to lepiej na sile nie pchac
No panie toś mi dał wyczerpujące info . to znaczy ze sprowadziłeś mnie na glebę :), chociaż zawsze mozna na auto zostawić :)
łoł ambitny projekt by to był w PL chyba takiego jeszcze nie ma ale mogę się mylić. Kiedyś widziałem ze dwa projekty w dojczlandzie jeden na j35 drugi na j32 i powiem tyle zwykły janusz z garażu tego nie zrobi. I jeszcze cena tego wszystkiego... jeden z niemców twierdził że za całość swap + graty + robocizna wyszło go 22k ojro. Z tym że było to z 5-6 lat temu. Tak więc wydaję mi się że w polsce j serie sobie daruj i wciskaj K, taniej, szybciej i do tego szlaki przetarte. Że o dostępności gratów nie wspomnę :D
wiem wiem plan jest ,ale tak jak mówisz mało tego tym bardziej dostępność części , koszt swapu nie jest drogi ale dostępność gratów zeby to ogarnąć ciężko , tak jak mówisz chyba będzie trzeba inną literkę z alfabetu wybrać heheheh zobaczymy jak to jeszcze będzie
kazik2_h9w3
13-06-16, 10:20
W Łodzi jest człowiek ktory wkładal j do jajka do tego zrobil to 4x4 i chyba w manualu ale nie pamietam dokladnie
Podobno autko juz jeździ a ja widzialem jeszcze jak stalo w garazu niestety nie pamietam nicka Kolegi
Wiem ze dluuugo nad tym siedział i jak pamietam rozrusznik składał z trzech
Na forum jest S2000 z J-serią może najpierw poszukać i dopytać właściciela co potrzebowal do swapu z F22 na J30-32-35?
Wiem ze S2000 (napęd na tył) to nie jajo ale może cos mądrego podpowie i da namiar m.in. na łapy? Polosie?
bo silnik jest duuuzo ciezszy i przod bedzie wynosic w zakretach, pomysl ciekawy i chyba juz ktos w pl to wkladal do jajaka
Jakieś 70kg cięższy względem B serii.
W Łodzi jest człowiek ktory wkładal j do jajka do tego zrobil to 4x4 i chyba w manualu ale nie pamietam dokladnie
Podobno autko juz jeździ a ja widzialem jeszcze jak stalo w garazu niestety nie pamietam nicka Kolegi
Wiem ze dluuugo nad tym siedział i jak pamietam rozrusznik składał z trzech
jak by ci się coś przypomniało to podrzuć pozd:)
Jakieś 70kg cięższy względem B serii.
Trochę jest :(
kiedys jak na tym kminilem przyszlo mi do mojego wesolego lba takie cos skoro graty z rovera jak wadomo do civic a po czesci pasuja a o tym dobrze wiemy rover 400 i 45 zawieszenie przednie jeden piernik i w ktoryms to wlasnie wozie typu rover 45 bylo 2,0 badz 2,5 v6 nie pamietam szczegolow ale jak ktos ma czas moze poszukac , s
do rzeczy o ile silnik seri J dalo by sie zgrac ze skrzynia z tego rovera bodajrze to byl 45 MG ZS to mysle ze przeszczepienie z niego polosi hamulcy i sterownia biegami mamy z glowy czyli przyniajmniej polowa sukceu mogla by sie udac o ile kierunek obrotow obu silnikow jest taki sam mysle ze dorobienie flanszy i oogarniecie sprzegla i zamachu to juz pol biedy
kiedys jak na tym kminilem przyszlo mi do mojego wesolego lba takie cos skoro graty z rovera jak wadomo do civic a po czesci pasuja a o tym dobrze wiemy rover 400 i 45 zawieszenie przednie jeden piernik i w ktoryms to wlasnie wozie typu rover 45 bylo 2,0 badz 2,5 v6 nie pamietam szczegolow ale jak ktos ma czas moze poszukac , s
do rzeczy o ile silnik seri J dalo by sie zgrac ze skrzynia z tego rovera bodajrze to byl 45 MG ZS to mysle ze przeszczepienie z niego polosi hamulcy i sterownia biegami mamy z glowy czyli przyniajmniej polowa sukceu mogla by sie udac o ile kierunek obrotow obu silnikow jest taki sam mysle ze dorobienie flanszy i oogarniecie sprzegla i zamachu to juz pol biedy
dzieki za info będzie trzeba trochę poczytać na ten temat co piszesz :)
No w sumie !marcos mial civica z gratami rovera v6 zs w manualu takze moze to jest dobry trop
Marcos mial Rovera V6, a nie civica.
Fakt jedynie taki, ze V6 Rovera się mieści pod maskę angielki, ale jak silnik mocowany jest to nie wiadomo- czy łapy podpasuja z Rovera...
A po co w ogole taki dziwny pomysl ? D16T chyba na brak mocy i momentu nienarzeka:P
I tu sie wlasnie mylisz bo to byl civic przerobiony na rovera ;)
To był bankowo seryjny Rover, przerobiony na MG ZS
Buda tego Rovera była blizniakiem civica, ale ogolnie auto Markosa to był Rover w dowodzie itd., zerknij w jego temat.
Marcos mial Rovera V6, a nie civica.
Fakt jedynie taki, ze V6 Rovera się mieści pod maskę angielki, ale jak silnik mocowany jest to nie wiadomo- czy łapy podpasuja z Rovera...
A po co w ogole taki dziwny pomysl ? D16T chyba na brak mocy i momentu nienarzeka:P
hmm trochę już mało pod maską ,człowiek szybko się przyzwyczaja i stale mało :) , a dla tego temat bo znajomy ma swap w dobrej cenie , ale widzę ze trochę z tym zachody , będzie trzeba ,chyba cos z b18t pomyśleć ,albo D16 jeszcze trochę kopnąć do przodu ,ale to może być kres jazdy hehe
To był bankowo seryjny Rover, przerobiony na MG ZS
Buda tego Rovera była blizniakiem civica, ale ogolnie auto Markosa to był Rover w dowodzie itd., zerknij w jego temat.
Jednak miales racje, to rover 45, nazwa tematu mnie mocno zmylila ;)
piotrek123
20-06-16, 02:40
hmm trochę już mało pod maską ,człowiek szybko się przyzwyczaja i stale mało :) , a dla tego temat bo znajomy ma swap w dobrej cenie , ale widzę ze trochę z tym zachody , będzie trzeba ,chyba cos z b18t pomyśleć ,albo D16 jeszcze trochę kopnąć do przodu ,ale to może być kres jazdy hehe
z D na B ? Bezsensu... Jedyne opłacalne przejście z D serii to jest ino K, no chyba że pod grube turbo to może i to Be będzie lepsze ale jak mógł bym wywalić kikanaście tyśków na stół to z pewnością szukał bym zdrowego ep3 na swapa :D
B i D seria chyba ma podobna wytrzymalosc tulei, wiec w B serie też jakoś duzo więcej dmuchac nie bedziesz w sumie.
witam panowie kolega jak chce J serie to niech próbuje jego sprawa ,wszyscy od razu że się nie opłaca bo koszty, powiem tak K seria i dobre turbo w D i B to też koszty, kiedyś nikt nie myślał o K czy J serii w 5 i 6 genie czy o budowaniu b20Vtec a teraz są popularne nie mówie o J bo ona w stanach jest popularna ,widziałem w necie K serie w angielce i też ktoś może powiedzieć że po co bo się nie opłaca. Teraz jest dużo możliwości i firm które dorabiają różne części wiadomo różne są ceny ale trzeba szukać i budować dobre i fajne auta,pozdrawiam
B i D seria chyba ma podobna wytrzymalosc tulei, wiec w B serie też jakoś duzo więcej dmuchac nie bedziesz w sumie.
ale na pewno więcej wyjdzie w b przy tym samym doładowaniu ;)
witam panowie kolega jak chce J serie to niech próbuje jego sprawa ,wszyscy od razu że się nie opłaca bo koszty, powiem tak K seria i dobre turbo w D i B to też koszty, kiedyś nikt nie myślał o K czy J serii w 5 i 6 genie czy o budowaniu b20Vtec a teraz są popularne nie mówie o J bo ona w stanach jest popularna ,widziałem w necie K serie w angielce i też ktoś może powiedzieć że po co bo się nie opłaca. Teraz jest dużo możliwości i firm które dorabiają różne części wiadomo różne są ceny ale trzeba szukać i budować dobre i fajne auta,pozdrawiam
:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.