Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : swap v6 accord



endriu286
12-06-16, 00:34
Witam pytanko czy ktoś ogarnia temat swapy v6 z accorda do civic 5 gen i czy warto . pozd

maras78
12-06-16, 10:15
nie.

Yotomeczek86
12-06-16, 12:15
W ogóle nie ma sensu modzić aut, po co.... Takie gadanie.


Jeśli chcesz taki swap zrobić i masz możliwości ku temu, dlaczego nie? Z tego co się orientuje seryjnej maski nie zamkniesz, musisz rzeźbić.. Tak samo łapy,wiązkę i inne pierdoły aby to jeździło. W stanach robią takie swapy, ale raczej na ćwiare. Po zakrętach nie ma szans aby tym jeździć. Worek kasy szykuj :D

gibonek
12-06-16, 15:21
lepiej b20 składać

endriu286
12-06-16, 17:49
W ogóle nie ma sensu modzić aut, po co.... Takie gadanie.


Jeśli chcesz taki swap zrobić i masz możliwości ku temu, dlaczego nie? Z tego co się orientuje seryjnej maski nie zamkniesz, musisz rzeźbić.. Tak samo łapy,wiązkę i inne pierdoły aby to jeździło. W stanach robią takie swapy, ale raczej na ćwiare. Po zakrętach nie ma szans aby tym jeździć. Worek kasy szykuj :D

o masce to wiem łapy też coś nieco , gorzej z wiązką , a czemu mówisz ze po zakrętach lipa

siara87
12-06-16, 17:53
bo silnik jest duuuzo ciezszy i przod bedzie wynosic w zakretach, pomysl ciekawy i chyba juz ktos w pl to wkladal do jajaka

endriu286
12-06-16, 18:20
bo silnik jest duuuzo ciezszy i przod bedzie wynosic w zakretach, pomysl ciekawy i chyba juz ktos w pl to wkladal do jajaka

rozumie :)

romekex
12-06-16, 21:02
najekszy problem z tego co kiedys szukalem to byl ze znalezieniem manualnej skrzyni do J seri

swoja groga po zakupie 7 gena i przekladce na d16 v1 to mi na mysl przyszlo czy tu by jakiegos f22 nie zaszczepic
lewarek od biegow jest na linki polosie na dlugosc bardzo zblizone do tych z preludy rozmieszczenie lap w 7 gen bardzo zblizone do tych w seri f tylko troszke ciasno pod ta maskaszczegolnie przy podszybiu

endriu286
12-06-16, 23:11
najekszy problem z tego co kiedys szukalem to byl ze znalezieniem manualnej skrzyni do J seri

swoja groga po zakupie 7 gena i przekladce na d16 v1 to mi na mysl przyszlo czy tu by jakiegos f22 nie zaszczepic
lewarek od biegow jest na linki polosie na dlugosc bardzo zblizone do tych z preludy rozmieszczenie lap w 7 gen bardzo zblizone do tych w seri f tylko troszke ciasno pod ta maskaszczegolnie przy podszybiu


To sprowadziłeś mnie na ziemię z tą skrzynią . tego nie szukałem :( , to może coś f albo z k serii

romekex
12-06-16, 23:33
skrzynie manualna jak kiedys znalazlem na e bay od tego silnika to koszt 1000dolcow f seria kreci se w lewo k w prawo a J seria nIe wiem zeby ci 5 biegow do tylu w finale nie wyszlo ;) szukalem info a temat j30 do civica dosc dlugo i rzeby to ogarnac jak naley na kazdym kroku sa schody wszedzie ciasno a jeszcze wez uceluj lapami zeby ci polosie sie zmiescily miedzy podluznce a wozek :) o reszcie detali nie wspomne to sie fajnie robi jak wszystko w miare pasuje ale jak nie pasuje nic to koszty i naklad roboty sie generuje do kwadratu;) rozne cuda robilem ale mysle zeby to j 30 wlozyc do civic to 10tys na stol i dwa miesiace dlubania po godzinach jak nie lepiej
stosujac inna skrzynie kolejne schody typu sprzeglo rozrusznik tp itd albo ne podpasuje srednica albo ktores odleglosci i ciagle cos .

skrecalem niedawno prosta zabawke z mitsubischi colta silnik z carismy 4g92 na skrzynie od colcika mimo tego ze silnik na dzwon skrzyn i na otwory pasuje byly akcjie z kolem zamachowym inna srednica wienca inna odleglosc rozrusznika toczenie spawanie ze sprzeglem kolejny problem dobierz tarcze na frezy i na srednice innego docisku i takie tam dlubanie i dlubanie po takim malym swapie stwierdzam ze jak cos nie pasuje zupelnie to lepiej na sile nie pchac

piotrek123
13-06-16, 00:45
Witam pytanko czy ktoś ogarnia temat swapy v6 z accorda do civic 5 gen i czy warto . pozd

łoł ambitny projekt by to był w PL chyba takiego jeszcze nie ma ale mogę się mylić. Kiedyś widziałem ze dwa projekty w dojczlandzie jeden na j35 drugi na j32 i powiem tyle zwykły janusz z garażu tego nie zrobi. I jeszcze cena tego wszystkiego... jeden z niemców twierdził że za całość swap + graty + robocizna wyszło go 22k ojro. Z tym że było to z 5-6 lat temu. Tak więc wydaję mi się że w polsce j serie sobie daruj i wciskaj K, taniej, szybciej i do tego szlaki przetarte. Że o dostępności gratów nie wspomnę :D

endriu286
13-06-16, 08:10
skrzynie manualna jak kiedys znalazlem na e bay od tego silnika to koszt 1000dolcow f seria kreci se w lewo k w prawo a J seria nIe wiem zeby ci 5 biegow do tylu w finale nie wyszlo ;) szukalem info a temat j30 do civica dosc dlugo i rzeby to ogarnac jak naley na kazdym kroku sa schody wszedzie ciasno a jeszcze wez uceluj lapami zeby ci polosie sie zmiescily miedzy podluznce a wozek :) o reszcie detali nie wspomne to sie fajnie robi jak wszystko w miare pasuje ale jak nie pasuje nic to koszty i naklad roboty sie generuje do kwadratu;) rozne cuda robilem ale mysle zeby to j 30 wlozyc do civic to 10tys na stol i dwa miesiace dlubania po godzinach jak nie lepiej
stosujac inna skrzynie kolejne schody typu sprzeglo rozrusznik tp itd albo ne podpasuje srednica albo ktores odleglosci i ciagle cos .

skrecalem niedawno prosta zabawke z mitsubischi colta silnik z carismy 4g92 na skrzynie od colcika mimo tego ze silnik na dzwon skrzyn i na otwory pasuje byly akcjie z kolem zamachowym inna srednica wienca inna odleglosc rozrusznika toczenie spawanie ze sprzeglem kolejny problem dobierz tarcze na frezy i na srednice innego docisku i takie tam dlubanie i dlubanie po takim malym swapie stwierdzam ze jak cos nie pasuje zupelnie to lepiej na sile nie pchac

No panie toś mi dał wyczerpujące info . to znaczy ze sprowadziłeś mnie na glebę :), chociaż zawsze mozna na auto zostawić :)


łoł ambitny projekt by to był w PL chyba takiego jeszcze nie ma ale mogę się mylić. Kiedyś widziałem ze dwa projekty w dojczlandzie jeden na j35 drugi na j32 i powiem tyle zwykły janusz z garażu tego nie zrobi. I jeszcze cena tego wszystkiego... jeden z niemców twierdził że za całość swap + graty + robocizna wyszło go 22k ojro. Z tym że było to z 5-6 lat temu. Tak więc wydaję mi się że w polsce j serie sobie daruj i wciskaj K, taniej, szybciej i do tego szlaki przetarte. Że o dostępności gratów nie wspomnę :D

wiem wiem plan jest ,ale tak jak mówisz mało tego tym bardziej dostępność części , koszt swapu nie jest drogi ale dostępność gratów zeby to ogarnąć ciężko , tak jak mówisz chyba będzie trzeba inną literkę z alfabetu wybrać heheheh zobaczymy jak to jeszcze będzie

kazik2_h9w3
13-06-16, 10:20
W Łodzi jest człowiek ktory wkładal j do jajka do tego zrobil to 4x4 i chyba w manualu ale nie pamietam dokladnie
Podobno autko juz jeździ a ja widzialem jeszcze jak stalo w garazu niestety nie pamietam nicka Kolegi
Wiem ze dluuugo nad tym siedział i jak pamietam rozrusznik składał z trzech

kuster
13-06-16, 11:12
Na forum jest S2000 z J-serią może najpierw poszukać i dopytać właściciela co potrzebowal do swapu z F22 na J30-32-35?

Wiem ze S2000 (napęd na tył) to nie jajo ale może cos mądrego podpowie i da namiar m.in. na łapy? Polosie?

DoSeR
13-06-16, 11:47
bo silnik jest duuuzo ciezszy i przod bedzie wynosic w zakretach, pomysl ciekawy i chyba juz ktos w pl to wkladal do jajaka
Jakieś 70kg cięższy względem B serii.

endriu286
13-06-16, 12:04
W Łodzi jest człowiek ktory wkładal j do jajka do tego zrobil to 4x4 i chyba w manualu ale nie pamietam dokladnie
Podobno autko juz jeździ a ja widzialem jeszcze jak stalo w garazu niestety nie pamietam nicka Kolegi
Wiem ze dluuugo nad tym siedział i jak pamietam rozrusznik składał z trzech

jak by ci się coś przypomniało to podrzuć pozd:)


Jakieś 70kg cięższy względem B serii.

Trochę jest :(

romekex
14-06-16, 23:00
kiedys jak na tym kminilem przyszlo mi do mojego wesolego lba takie cos skoro graty z rovera jak wadomo do civic a po czesci pasuja a o tym dobrze wiemy rover 400 i 45 zawieszenie przednie jeden piernik i w ktoryms to wlasnie wozie typu rover 45 bylo 2,0 badz 2,5 v6 nie pamietam szczegolow ale jak ktos ma czas moze poszukac , s
do rzeczy o ile silnik seri J dalo by sie zgrac ze skrzynia z tego rovera bodajrze to byl 45 MG ZS to mysle ze przeszczepienie z niego polosi hamulcy i sterownia biegami mamy z glowy czyli przyniajmniej polowa sukceu mogla by sie udac o ile kierunek obrotow obu silnikow jest taki sam mysle ze dorobienie flanszy i oogarniecie sprzegla i zamachu to juz pol biedy

endriu286
14-06-16, 23:11
kiedys jak na tym kminilem przyszlo mi do mojego wesolego lba takie cos skoro graty z rovera jak wadomo do civic a po czesci pasuja a o tym dobrze wiemy rover 400 i 45 zawieszenie przednie jeden piernik i w ktoryms to wlasnie wozie typu rover 45 bylo 2,0 badz 2,5 v6 nie pamietam szczegolow ale jak ktos ma czas moze poszukac , s
do rzeczy o ile silnik seri J dalo by sie zgrac ze skrzynia z tego rovera bodajrze to byl 45 MG ZS to mysle ze przeszczepienie z niego polosi hamulcy i sterownia biegami mamy z glowy czyli przyniajmniej polowa sukceu mogla by sie udac o ile kierunek obrotow obu silnikow jest taki sam mysle ze dorobienie flanszy i oogarniecie sprzegla i zamachu to juz pol biedy


dzieki za info będzie trzeba trochę poczytać na ten temat co piszesz :)

siara87
15-06-16, 00:47
No w sumie !marcos mial civica z gratami rovera v6 zs w manualu takze moze to jest dobry trop

kamil39
15-06-16, 09:15
Marcos mial Rovera V6, a nie civica.
Fakt jedynie taki, ze V6 Rovera się mieści pod maskę angielki, ale jak silnik mocowany jest to nie wiadomo- czy łapy podpasuja z Rovera...
A po co w ogole taki dziwny pomysl ? D16T chyba na brak mocy i momentu nienarzeka:P

siara87
15-06-16, 09:45
I tu sie wlasnie mylisz bo to byl civic przerobiony na rovera ;)

kamil39
15-06-16, 11:16
To był bankowo seryjny Rover, przerobiony na MG ZS
Buda tego Rovera była blizniakiem civica, ale ogolnie auto Markosa to był Rover w dowodzie itd., zerknij w jego temat.

endriu286
15-06-16, 12:38
Marcos mial Rovera V6, a nie civica.
Fakt jedynie taki, ze V6 Rovera się mieści pod maskę angielki, ale jak silnik mocowany jest to nie wiadomo- czy łapy podpasuja z Rovera...
A po co w ogole taki dziwny pomysl ? D16T chyba na brak mocy i momentu nienarzeka:P

hmm trochę już mało pod maską ,człowiek szybko się przyzwyczaja i stale mało :) , a dla tego temat bo znajomy ma swap w dobrej cenie , ale widzę ze trochę z tym zachody , będzie trzeba ,chyba cos z b18t pomyśleć ,albo D16 jeszcze trochę kopnąć do przodu ,ale to może być kres jazdy hehe

siara87
15-06-16, 12:59
To był bankowo seryjny Rover, przerobiony na MG ZS
Buda tego Rovera była blizniakiem civica, ale ogolnie auto Markosa to był Rover w dowodzie itd., zerknij w jego temat.

Jednak miales racje, to rover 45, nazwa tematu mnie mocno zmylila ;)

piotrek123
20-06-16, 02:40
hmm trochę już mało pod maską ,człowiek szybko się przyzwyczaja i stale mało :) , a dla tego temat bo znajomy ma swap w dobrej cenie , ale widzę ze trochę z tym zachody , będzie trzeba ,chyba cos z b18t pomyśleć ,albo D16 jeszcze trochę kopnąć do przodu ,ale to może być kres jazdy hehe

z D na B ? Bezsensu... Jedyne opłacalne przejście z D serii to jest ino K, no chyba że pod grube turbo to może i to Be będzie lepsze ale jak mógł bym wywalić kikanaście tyśków na stół to z pewnością szukał bym zdrowego ep3 na swapa :D

kamil39
20-06-16, 09:08
B i D seria chyba ma podobna wytrzymalosc tulei, wiec w B serie też jakoś duzo więcej dmuchac nie bedziesz w sumie.

borovit
20-06-16, 11:44
witam panowie kolega jak chce J serie to niech próbuje jego sprawa ,wszyscy od razu że się nie opłaca bo koszty, powiem tak K seria i dobre turbo w D i B to też koszty, kiedyś nikt nie myślał o K czy J serii w 5 i 6 genie czy o budowaniu b20Vtec a teraz są popularne nie mówie o J bo ona w stanach jest popularna ,widziałem w necie K serie w angielce i też ktoś może powiedzieć że po co bo się nie opłaca. Teraz jest dużo możliwości i firm które dorabiają różne części wiadomo różne są ceny ale trzeba szukać i budować dobre i fajne auta,pozdrawiam

endriu286
20-06-16, 21:59
B i D seria chyba ma podobna wytrzymalosc tulei, wiec w B serie też jakoś duzo więcej dmuchac nie bedziesz w sumie.

ale na pewno więcej wyjdzie w b przy tym samym doładowaniu ;)


witam panowie kolega jak chce J serie to niech próbuje jego sprawa ,wszyscy od razu że się nie opłaca bo koszty, powiem tak K seria i dobre turbo w D i B to też koszty, kiedyś nikt nie myślał o K czy J serii w 5 i 6 genie czy o budowaniu b20Vtec a teraz są popularne nie mówie o J bo ona w stanach jest popularna ,widziałem w necie K serie w angielce i też ktoś może powiedzieć że po co bo się nie opłaca. Teraz jest dużo możliwości i firm które dorabiają różne części wiadomo różne są ceny ale trzeba szukać i budować dobre i fajne auta,pozdrawiam

:)