PDA

Zobacz pełną wersję : Accord VI 1.8 traci moc, EGR??



zejaz
11-06-16, 20:16
Witam, dawno tu nie zaglądałem ale znów jestem, zmieniłem Civica na Accorda i mam mały problem.
To może do rzeczy, samochód traci moc przy około 2500 obr, szarpie itp, chwilę poszarpie i jak zapali się check engine aż szarpnie do przodu i samochód już jedzie normalnie. Zauważyłem że to też pojawia się jak samochód jest już troszkę rozgrzany ale nie do optymalnej temperatury, jak się rozgrzeje problem znika.

Czyściłem zawór EGR, nic to nie zmieniło, a może nawet pogorszyło. Później zaślepiłem go taką zwykłą blaszką z allegro, dalej nic to nie dało. Próbowałem też przy zaślepionym odpiąć kable od tego diabelstwa i dalej nic to nie zmieniło.

check engine też nie zawsze się zaświeci, czasem mu przejdzie i nic się nie świeci.


Ktoś ma jakieś pomysły co to może być??

i goon
28-06-16, 23:07
Cześć

1. Accord posiada złącze serwisowe. Dzięki takiemu rozwiązaniu, bez użycia testera do diagnozy
odczytasz błąd DTC zapisany w ECU. Numer błędu zostanie wyświetlony przez migającą
kontrolkę "MIL" lub inaczej "Check engine".

2. Ewentualnie wykonaj reset ECU. Procedura:
- nie wkładaj kluczyka do stacyjki
- (skrzynka z bezpiecznikami w przedziale kierowcy/pasażera) wyjmij bezpiecznik
nr 13 CLOCK BACK UP(7.5A) na 10sec
- po 10sec włóż bezpiecznik z powrotem. Reset ECU wykonany.

Wstępnie typuję zaciąganie lewego powietrza/nieszczelność lub ogólnie mówiąc
uszkodzenie przepustnicy a dokładniej czujnika na przepustnicy

zejaz
20-07-16, 08:59
Cześć

1. Accord posiada złącze serwisowe. Dzięki takiemu rozwiązaniu, bez użycia testera do diagnozy
odczytasz błąd DTC zapisany w ECU. Numer błędu zostanie wyświetlony przez migającą
kontrolkę "MIL" lub inaczej "Check engine".


To jak to zrobić żeby się wyświetlił??

ToMala
20-07-16, 14:05
albo kupić kostkę na BT na alledrogo i ściągnąć soft na komórkę, albo jechać do kogoś kto ma, a w szczególności ASO